Jump to content
seldon

lovato vs landi renzo

Recommended Posts

Здравейте на всички, ще се радвам повечето които имат наблюдения върху съответните производители да изкажат своето мнение относно ГИ на ловато и ланди ренцо.Ловато - 990лв - 1 год гаранция - за варна доста места има които монтират и обслужват съответната маркаЛандо ренцо - 1150 лв - 2г гаранция - за варна на 1 мястно се монтира и поддържа ; за БГ над 20 градаВ случая по скъпото по добър избор ли е?Става дума за ХРВ витек 1,6 125 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,попитай и за Romano OBD 2,иначе по въпроса Ловато е по-ниска топка от Ланди,пък и е тяхна собственост.Гаранцията и на двете уредби би трябвало да бъде 2 години.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ланди , в началото имаше малко проблеми, избиваше грешка за бедна смес, после не прехвърляше на газ винаги.Смениха дюзи и комп и нещата се оправиха и вече 1 година нямам проблем.Вървежа е по слаб , харчи ми литър отгоре в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаи къде са по мастори, марката не гледаи ;) Все пак Ланди е една идея по добре от Ловато, аз лично бих ги избирал според реиката, неината конструкция, издръжливост, бързина, цена на ремонтни комплекти и дюзи. Ако ланди е с некъв Раил ко да ми го хвалиш :) Но мисля че са си с техни реики и са хубаво, освен ако някои за да смъкне цената на уредбата не ги комплектова с евтини реики. Та за това питаи каква е реиката на Лнади. Би трябвало щом е офицялен сервиз да не правят такива цигании ама ти си вържи попа да ти е мирно селото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката на нискобюджетното Ланди - около 1200 лв. е или Бош или на МЕД.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около една година Ланди използват инжектори Ловато.Програмата за настройка им е 90% еднаква.На Ланди изпарителя държи на малко повече коне, но за 125 к.с. и двата типа са предостатъчни.Също от около година Ловато пък използват датчик за температура и налягане на газта на Ланди, който понякога дефектира (в същото време Ланди ползват Бош :lol: ).Заради цената ти препоръчвам Ловато , стига да ти е надежден сервиза.Но пък трябва да кажа , че с Ланди рядко работят случайни майстори .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Рейката на нискобюджетното Ланди - около 1200 лв. е или Бош или на МЕД.

Това добре ли е ?Или бош и мед са зле?Шумни ли са? Редактирано от seldon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро са среден клас, иначе се чуват отчетливо. Хубавото е ,че при евентуална повреда можеш да смениш само един инжектор.Не съм сигурен дали има ремонтни комплекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на МЕД може да смениш 1 инжектор цена 110 лева :) но не се стряскай рейката е хубава безпроблемно ще те изкара 100 000 км, незнаино защо обаче филтъра за газта ако е МЕД струва 40 лева е бати :) - златен направо, при положение че има филтри по 10 тина лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имайте предвид че "Ланди" не е "Ланди Ренцо", които си струват както и преди над 1600-1700 лв (моделите Омегас примерно). Иначе аз като си слагах уредбата септември 2011 във фирм. сервиз на вносителя в Ямбол, за 1200 лв. "Ланди" си беше с тяхна рейка, инжекторите бяха "облечени" със синя пластмаса 4-те заедно в една конструкция. Имаше и за 1100 лв. вариант, инжекторите (клапанчета) с черна пластмаса 2х2, аз сложих с рейка "Рейл" за 980 лв. засега съм доволен 12000 км.

Редактирано от cokela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се, сложих Ланди . Изминал съм около 800 км, като за този период съм ходил 3 пъти за донастройки че ми светваше чека. Грешките бяха все свързани със сместа - бедна ; богата ; на ниски на високи обороти .Засега след последната донастройка отпреди 200 км , не е светвал чека.Вървеж - няма разлика,или поне не я усещам . Разход градско 13 л като това е за 10 излизания с колата.Извън града 9,3 л ми даде с скорост до 100 км/ч. Засичането е с пълнене до горе на едно и също място . Засега всякаш висок ми се вижда , но времето и км ще покажат. Лошото е че ако ходя да препипват ГИ за донастройка с цел падане на разхода , да не почне пак чека да ми вади очите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, И при мен светеше чека , със същата грешка .Пак ходих 3-4 пъти за донастройки и вече ч година е ок.Разхода извън града ми е около 8-9 - 100-130 км/ч. На теб работи ли ти нивомера коректно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, И при мен светеше чека , със същата грешка .Пак ходих 3-4 пъти за донастройки и вече ч година е ок.Разхода извън града ми е около 8-9 - 100-130 км/ч. На теб работи ли ти нивомера коректно?

По-скоро -НЕ, защото преди да ми изгасне първата лампа понякога минавам извън града 130 понякога 170км. А втората и третата се гасян след 50 -60 км. Докрай не съм я цедил още за да споделя с другите 2 диода как е.Твоя разход извънградско по ме кефи. Редактирано от seldon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...