Jump to content
FALKON

Как да живне моята англичанка Д16У2

Recommended Posts

Здравеите колеги,може ли някои запознат да сподели от какво се нуждая да живне моята хондичка,както казах -англичанка,мотор-Д16У2-ЕДНОВАЛОВ ВТЕК-126 кончета,па макар и малко куци:) .Почвам аз,и ако пропусна нещо моля да го добавите ;) спортен испускател,генерация на Ф50,проходно пак на Ф50,спортно гърне,спортен филтър,по тънка гарнитура за глава от У8-двуслоина метална,бутала от Д16А8,и аз май за друго не се сещам.Чакам вашите професионални предложения ПОЗДРАВИ:cool:И ако някои може да каже какъв ще ефекта от тия маниполации,дали си заслужава инвестирането:huh:

Редактирано от FALKON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не са куци колега просто колата е тежичка имам познат с такава има и спортни колектори изпускателни,но пак идва бавничка той е и със 17-ки джанти.Просто не трябва да имаш големи очаквания заради малкото НМ според мен килограмите на колата виж едно турбо ще промени коренно нещата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз съм с д16у2 ама не ми се струва куцичка. Е аз съм хеч ама пак... Това с буталата и гарнитурата е добро хрумване ама после и ремап ще ти трябва.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо всички се хвърляте да отваряте двигателя, като първа стъпка. За начало се сменя периферията - Intake/Header/Exhaust. Иначе е на гол тумбак - жилетка.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че искаш да засилиш д16-ката :). Относно изпускателната система, намери си хубав 4-2-1 колектор и се цели към 55 ФИ външно. Играта с буталата и гарнитурата ще ти се вържат скъпо, но ако си решен да отваряш мотора, знай че Y2/8 имат по 1 маслена магистрала на коляновия вал, което може да ти създаде проблеми в бъдеще. За да се получи търсения ефект, ще трябва да минеш към OBD1 за да може да настроиш колата. Това значи, че ще трябва да вземеш раздвижна ролка за вала на главата или ролка от Z6. Много е вероятно да изпускам много от нещата, които още трябва направиш, но си помисли добре има ли смисъл да влизаш в музиката :). Със сигурност мога да ти кажа, че най-доброто, което може да направиш за тази кола е да и наредиш една къса скоростна кутия, да сложиш 4-2-1 изпускател с генерация и да не пипаш много мотора, за да не изтропа :). Успех с проекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да се включа и аз - до колкото знам D16Y2 сток е с 4-2-1 колектор. Какво ще рече хубав такъв - в смисъл визираш някаква марка, параметри. С две думи какво трябва да се гледа?И друго - на какъв диаметър е стоковата генерация и има ли осезаема разлика при шума в купето при 55mm?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сток генерацията е доста под 55 дори мисля, че е около 40 но нека се изкаже някой по-запознат. Относно колектора си прав на Y8 и Y2 колектора е 4-2-1 или поне за Y8 знам, че е такъв. Идеята е този колектор да е с по широки рънъри от стоковия, което подобрява изпускателната система. Аз ползвам OBX колектор, който е една идея по-добро изпълнен от масовите Китайски. Относно шума в купето не мога да ти кажа защото при мен има 1 резонатор и проходно гърне и това е. Колата е шумна но не прекалено и не дразни при градско каране. Гърнето си има и тапа за извън града при дълго пътуване, че иначе става малко тегавко. До колкото знам може да се сложи и тихо гърне но трябва да е с подходящ вход и обем. Ако генерацията е на 55 то и входа трябва да е на толкова и трябва гърнето да е предназначено за по-мощна кола.

Редактирано от chris_barnes
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря за информацията. Значи най-добре да намеря някой с такава генерация, че да ме повози и да добия представа.Иначе моите тръби постепенно ръждясват и в един момент ще ми е по-лесно да сменя всичко и поне да съм в час какво ще ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се говори за всмукател каква е разликата между този на D16Z7 i D16Y8 и в какво се изразява-имам предвид давали осезаема разлика във вървене.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И едни фаиналче на 4.25 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...