sharpbg 19 #1 Публикувано 12 Март, 2012 Здравейте от скоро съм собственик на всеизвестната хонда сивик 5 генерация с прословутия мотор д15б2, Но от известно време забелязах странно явление на моята "кошница" което се изразява в следното: От шофиорската страна колата е наклонена и е малко по-ниска на пръв поглед това не личи, но когато човек се вгледа му прави впечатление. Помислих си че си въобразявам но уви реших да премеря и резултатите са следните от земята до най -горната точка на калника предна лява страна 57.9 предна дясна 60 задна лява 60.5 и задна лява съответно 61см.Държа да отбележа че колата беше на равно място и това са съвсем реални резултати друго което искам да отбележа е че прожините са червени ако тва има значение разбира се . Та въпроса ми е следния към препатили и разбиращи знаещи и можещи на какво аджеба се дължи тоя наклон и как може да се оправи.Може би въпроса ми е меко казано лайшки, но не разбирам много от коли и моля да бъда извинен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #2 Отговорено 12 Март, 2012 провери първо за скъсани прожини или някакъв дефект в самите макферсони ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 12 Март, 2012 Колега, преди да даваш съвети, прочети това-онова за Хондите и тогава смело пиши! Обясни на колегата с темата - къде точно да търси проблем в "самите макферсони"! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 13 Март, 2012 При мен също е така. Това е сериен дефект изглежда. Сложих стабилизираща щанга отпред и малко се поизправи, разликата се намали но не изчезна. Май ще трябва да се слагат подложки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #5 Отговорено 13 Март, 2012 При мен също е така. Това е сериен дефект изглежда. Сложих стабилизираща щанга отпред и малко се поизправи, разликата се намали но не изчезна. Май ще трябва да се слагат подложки Не вярвам това да се дължи на сериен дефект, както казваш колега най-малкото това са 2 см. и дори от 10м. прави впечатление. През уикенда ще я огледам и ще направя опит да оправя нещата, в което малко се съмнявам предвид опита си с коли но все от някаде трябва да почна ще огледам прожините за счупвания и някакви други аномалии, само не разбрах за тези макферсони какво да им гледам? Предполага че при положение, че се оправят от пред нещтата разликата от 0.5см ще се оправи от само себе си. Ако има някой патил в тази насока като мен и може да сподели някакъв съвет който да ме улесни по някъкав начин ще се радвам!!! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #6 Отговорено 13 Март, 2012 Е, щом не вярваш значи не е от това. С макферсоните работата е лесна, сваляш амортисьора с пружината, режеш ламарината, сваляш я 1.5см надолу (не 2см колкото е разликата защото ... така, не ми се обяснява) и заваряваш това е цялата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 13 Март, 2012 И моята и на приятели 5тите генерации хечбеци са така, незнаем защо Производствен дефект :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #8 Отговорено 13 Март, 2012 Може би е защото двигателят не е в средата и при едната страна тежи повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 13 Март, 2012 5-та генерация и Макферсон?! Това е извратено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #10 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) абе и аз съм така ... и си казах че нещо ми има и не обръщам внимание но сега като чета маи не е само при мене визможное да е от неравномерно сплескани тампони на макферсоните а и можи от многото дупки по наще народни пътища да е : Редактирано 13 Март, 2012 от okokorekokes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #11 Отговорено 13 Март, 2012 sharpbg През уикенда намери един канал, вдигни колата на крик и с една щанга си провери тампоните както и за счупена пружина.Аз съм имал подобен проблем заради тампоните на долните носачи и тампоните на амортисьорите към същия носач и бяха по-смачкани от лявата страна.п.п.Баланса на двигателя е доста по-добър от някои немски кошници.Окачване тип макферсон може да намерите при същите тези немски и др. кошници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #12 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) sharpbg През уикенда намери един канал, вдигни колата на крик и с една щанга си провери тампоните както и за счупена пружина.Аз съм имал подобен проблем заради тампоните на долните носачи и тампоните на амортисьорите към същия носач и бяха по-смачкани от лявата страна.п.п.Баланса на двигателя е доста по-добър от някои немски кошници.Окачване тип макферсон може да намерите при същите тези немски и др. кошници.Благодаря колега за конкретния съвет през уикенда ще я кача на канла и ще проверя и после ще пиша за развитието на нещата, все пак може да сме полезени и на друг. Редактирано 13 Март, 2012 от sharpbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове