Avenger 1 #1 Публикувано 4 Март, 2012 Какво мислите по въпроса колеги? Чувал съм, че 4-2-1 изпускателите от d16y2,z5,z6,z9 пасват идеално на д14-ката без никакво преправяне. Има ли смисъл от такава интервенция, че да живне поне малко тоя мъртвец ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #2 Отговорено 4 Март, 2012 Определено си струва колега, аз го смених с такъв от Д16З6 и мотора определено се поотпуши, но аз нямам и катализатор, само имай предвид че за монтажа трябва да си отделиш 50-100 лв за труд, аз се изненадах малко от тази цена , защото очаквах по-малко, но да ти кажа честно, си заслужава, още не мога да й се нарадвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 4 Март, 2012 Колко за труд и това само за смяна на колектора ли? Тия яко са те наредили. Работа за 15 мин дето можеш и сам да си я свършиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #4 Отговорено 4 Март, 2012 Аз си мислех, че и сам мога да го направя. Освен ако не е нужно заваряване някакво, ама аз останах с впечатлението, че са bolt-on. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцо 496 #5 Отговорено 4 Март, 2012 И сам можеш, ако имаш къде да ползваш канал ще се справиш по-лесно...виж ако колегата(ТГ фен) говори за всмукателния, тогава е малко по-сложно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #6 Отговорено 4 Март, 2012 Не, говоря за изпускателя, при мен предишния собственик(очевидно орангутан ) беше изрязал катализатора и го беше заварил тръба за него и генерацията, като трябваше да се добави и мека връзка, затова ми излезе по-скъпо(90лв), като аз това сам не мога да го направя, отделно че тръбите трябваше да се напасват заради тази простотия, а и стария колектор никога не беше свалян и имаше опасност да се скъсат болтове, тогава колко точно лв щях да спестя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #7 Отговорено 5 Март, 2012 На моята Д14а2 и аз смених изпускателя,който бе 4-1 с 4-2-1 от Д16з6 и има забележителен напредък,най-вече в ниските и средните обороти.Катализатора също съм го махнал,но на негово място сложих резонаторно гърне.Така,че ще има ефект да го смениш,можеш и сам,стига да намериш канал.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 8 Март, 2012 А за D16W3 двигател кои изпускател би я поотпушил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове