scre 32 #1 Публикувано 25 Февруари, 2012 Аиде и аз да се оплача,от известно време взеха да ми се колебаят оборотите,на топъл мотор падат доста ниско предполагам около 500 оборота защото стрелката стои точно по средата от скалите 0-1 на оборотомера.В повечето случаи го прави но не винаги!Преди време имах проблем с RACV-то и го смених,тогава имаше подобен проблем.Мислех си тъи като я купих с този проблем в RACV-то бях 100% сигурен че са си играли с едно болче което се намира на дросела и коригира оборотите.И така първият път коригирах от там,2 месеца нямах никакъв проблем обаче наскоро пак паднаха.Викам си да не би нещо да се е разместило това болче там и пак си играх да коригирам.Оправи се за известно време,и от 3-4 дена пак започна така.Днес сменях свещи защото откакто съм я купил само това не бях сменял.И кво да ви кажа ужжжааассс чернии като въглени.Извода ведбага е богата смес.. но за сметка на какво...?Обмислям утре да махна RACV-то и Дросела и да ги поизчистя хубавичко,да не би от там да ми идва проблема с оборотите...Но в повечето случи на свободна гледам че стрелката много се колебае каде да застане дали да си отиде в правилната позция или да се закове на 500,и това го прави съвсем плавничко.Да отбележа че не тресе в тези обороти но съм имал чувството че на светофари едвам не сам угасвал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #2 Отговорено 26 Февруари, 2012 Сменял ли си капачка и палец? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #3 Отговорено 28 Февруари, 2012 Може да ти се стори глупаво, но провери си нивото на антифриза. Ако е ниско не минава достатъчно течност през "idle valve" и оборотите играят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #4 Отговорено 28 Февруари, 2012 и аз от скоро собственик на хонда да попитам какво е RACV? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #5 Отговорено 29 Февруари, 2012 неразбирам то хубаво има нестабилни обороти но защо всички се насочват към EACV-то свещи и капачки?Има и много други признаци на нестабилни обороти примерно Vacuum Leak може да има утечка на вакум и да дърпа въздух и затова да не може да закове оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #6 Отговорено 1 Март, 2012 (Редактирано) Може да ти се стори глупаво, но провери си нивото на антифриза. Ако е ниско не минава достатъчно течност през "idle valve" и оборотите играятНе е глупаво колега,виж над това не се бях замислял,може и да е така.Сега като се замисля наскоро сменях термостата и тогава загубих около 200-300гр антифриз който все още не съм компенсирал.Но проблема си го имаше и преди да загубя антифриз за това го отписвам като вариант но ще знам занапред и ше го имам напредвид!Поизчистих дросела и малко от РАЦВ-то колкото успях защото не ми се играеше да го разглобявам в тея студове.И в краина сметка проблема явно е идвал от там защото след като почистих нагара в дупките на дросела оборотите буквално изреваха на 1100 чак ми се наложи да вързна малко болта за корекция който така умело си регулирах в последно време Сега уж е добре надявам се да си остане така поне до следващото чистене Редактирано 1 Март, 2012 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #7 Отговорено 2 Март, 2012 а на мен някои ще ми отговори ли на въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 2 Март, 2012 и аз от скоро собственик на хонда да попитам какво е RACV? IACVНяма RACV, колегата се е объркал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #9 Отговорено 2 Март, 2012 както и да е и това не знам какво е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #10 Отговорено 2 Март, 2012 IACV е електронен клапан (стъпков мотор или електромагнит) които регулира входящия въздух преди и след дроселовата клапа.Един вид все едно колата сама си подава газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #11 Отговорено 2 Март, 2012 Всъщност не съм се объркал, но RACV (Rotary Air Control Valve) и IACV (Idle Control Air Valve) изпълняват една и съща функция.А за какво служи..колегата се е постарал да ти обясни горе-долу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #12 Отговорено 4 Март, 2012 Мерси колеги, сега вече ми стана ясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirko_pln 0 #13 Отговорено 15 Март, 2012 Здравейте колеги аз също сам хонда мераклия от повече от две години ,следя форума но рядко се осмелявам да пиша по темите,имам същия проблем с моята Д15Б7,при мен също се заковават оборотите на 500,но това не е постоянно,придимно с извън градско или като се кача на околовръстното и карам продулжително на постоянна гас ,при мен е сучетано с придърпване на ниските както при ускоряване ,така и при отнемане на гаста,това е м/у 1500 и 3000 оборота след това започва дазтегля ,но няма мощност,двигателя глъхне ,като се разчетох по темите започнах по ред на номерата ,смених вещи,бяха заминали,почистих дросела,беше доста мръсен,почистих и IACV жъпросния клапан ,ноо има савсем лека промяна засхтото преди и гаснеше понякога .Това с антифриза не сам го погледнал до ми се струва логично .Вече се чудя да отида в някои сервис да си кажат мнението механици защото сам безсилен Извинявам се предварително ,ако съм оплескал нещо,и ще съм благодарен,ако някои даде идеи по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedko8 0 #14 Отговорено 27 Декември, 2012 Здравейте и от мен!Имам Хонда Сивик - 1.3, 75кс..Карам я 5 години на бензин, но на скоро си сложих газово и от тогава колата ми харчи 25 на газ градско. Обиколих много майстори и един от тях ми каза, че ми е заминал дросела - възможно ли е да е от това и какво всъщност е това ДРОСЕЛ, трябва ли да сменям карб. Ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #15 Отговорено 27 Декември, 2012 Ако не си - смени си въздушния филтър и ходи да ти урегулират газовата като хората. Как фана това 25/100 На мен в най-лошите моменти ми да давала колата 17/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 27 Декември, 2012 ТОй може и монтажа да е некадърен.От филтър такава разлика в разхода едва ли ще даде.Има ли проблем колата на бензин с разхода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedko8 0 #17 Отговорено 28 Декември, 2012 Ако не си - смени си въздушния филтър и ходи да ти урегулират газовата като хората. Как фана това 25/100 На мен в най-лошите моменти ми да давала колата 17/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UJAS 0 #18 Отговорено 5 Март, 2013 и на мен в студено време и на касо разтояние ми гори 14 -15/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове