tougherty 10 #1 Публикувано 25 Февруари, 2012 Здравейте, колеги. Дали нкяой от вас случайно е свалял плата на облегалките за глава? Гледам че има някакъв цип по средата и виждам края му, но не мога да намеря никъде водач на ципа. Иначе долната част е на захващане като при седалката. Налага ми се да я сваля, защото изпуснах облегалката в една кал и я омазах яко и да я пера с четка ще ми отнеме много време. Вторият въпрос ми е за биелетките. Миналата годино лятото смених предните и задните, защото тропаха и ме дразнеха много, в комплект с големите задни тампони (които бяха напукани, ама май не бяха за смяна изобщо). Проблемът е, че сега пак тропат задните биелетки. Нормално ли е според вас да се разтропат пак след по-малко от година, при положение че не карам по поля и гори кой знае колко? Ще се радвам да споделите и дали си правите реглаж на клапаните сами или ходите някъде на майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 25 Февруари, 2012 Тоя път може да ти тропат задните вътрешни тампончета на стб.щанга, инак не е изключено за 1 год да скапеш новите калпави биелети, каква марка бяха помниш ли ? Като споменах тампончетата имаи предвид че видимо са здрави но ако разклатиш щангата малко странично ще чуеш познатото чукане което чуваш в купето Вариантите са два или нови които не се знае колко ще изкарат или откачи скобжите на тея подложи парче пистов ремък и стягаи, така ще закърпиш положението за години на пред По въпроса за клапаните, малко ти е грешно зададен, аз си правя моите сам ама колегата ходи при маистор кои отоговор по ти харесва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tougherty 10 #3 Отговорено 5 Март, 2012 Тоя път може да ти тропат задните вътрешни тампончета на стб.щанга, инак не е изключено за 1 год да скапеш новите калпави биелети, каква марка бяха помниш ли ? Като споменах тампончетата имаи предвид че видимо са здрави но ако разклатиш щангата малко странично ще чуеш познатото чукане което чуваш в купето Вариантите са два или нови които не се знае колко ще изкарат или откачи скобжите на тея подложи парче пистов ремък и стягаи, така ще закърпиш положението за години на пред По въпроса за клапаните, малко ти е грешно зададен, аз си правя моите сам ама колегата ходи при маистор кои отоговор по ти харесва Ами за съжаление не помня марката, но струваха нещо от порядъка на 30-50 лева, което ще рече че вероятно са някакви шанаджийски. Но да ти кажа не ми се сменят биелети всяка пролет и ще взема да те послушам за тоя ремък - мерси за акъла. Иначе майсторът ми вика "Абе карай си така бе, нямаш грижи", ама мен ме дразни тва постоянно тропане. А за клапаните попитах, защото се чудя дали мога сам да ги правя (при положение, че не съм особено технически грамотен), или си е работа за майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 5 Март, 2012 Абе то не е кои знае ква философия ама си иска технически познания и да знаеш кво правиш, че ако сгрешиш ще страда не само главата на мотора но и главата на раменете ти. Инак са същите като на москвич, елементарна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #5 Отговорено 7 Март, 2012 Тоя път може да ти тропат задните вътрешни тампончета на стб.щанга, инак не е изключено за 1 год да скапеш новите калпави биелети, каква марка бяха помниш ли ? Като споменах тампончетата имаи предвид че видимо са здрави но ако разклатиш щангата малко странично ще чуеш познатото чукане което чуваш в купето Вариантите са два или нови които не се знае колко ще изкарат или откачи скобжите на тея подложи парче пистов ремък и стягаи, така ще закърпиш положението за години на пред По въпроса за клапаните, малко ти е грешно зададен, аз си правя моите сам ама колегата ходи при маистор кои отоговор по ти харесва Колега, тоя номер с парчето пистов ремък минава ли и при тампоните на предната щанга? Някъде бях чел че и с парче вътрешна гума става. Доколкото разбирам се слага между скобата и стария тампон? Моите явно са оригинални и на външен вид без да съм ги свалял изглеждат ок и не се забелязва луфт там където обгръщат щангата, но в сервиза казаха че са за смяна а и доста ми тропа при студено време. Мислих и за вариант LONGHO /корейски от 4лв. май не са полиуретан/ обаче май твоето предложение ще е по издържано. А самия каучук или гума не е ли остарял вече и дори и да подложа допълнителна гума дали ще се държи добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespas 3 #6 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Тоя път може да ти тропат задните вътрешни тампончета на стб.щанга, инак не е изключено за 1 год да скапеш новите калпави биелети, каква марка бяха помниш ли ? Като споменах тампончетата имаи предвид че видимо са здрави но ако разклатиш щангата малко странично ще чуеш познатото чукане което чуваш в купето Вариантите са два или нови които не се знае колко ще изкарат или откачи скобжите на тея подложи парче пистов ремък и стягаи, така ще закърпиш положението за години на пред По въпроса за клапаните, малко ти е грешно зададен, аз си правя моите сам ама колегата ходи при маистор кои отоговор по ти харесва Слави , това с пистовият ремък за биалетите ли е предложение или за тампоните от зад.Моите биалети също са ''добър ден'' и ако наистина биха издържали още година че и повече с този номер ,направо го предпочитам .................. всъщност като се замисля май въпросът ми е излишен ,защото ''техническата ми мисъл'' нещо не се връзва с възможноста да е за биалетите Редактирано 16 Март, 2012 от vespas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 17 Март, 2012 Да правилно си се замислил за тампончетата става дума, идеята я знам от Краси, и още от едно две места я споделиха, та мисля да я ползвам при нужда. Не специално за Хондата но имам една ланча дето тея тампони се сменят трудно и ми е по лесно д аи подложа от колкото да ги сменям На хондата са лесни 15 мин работа и 6 лева двата. Ще видим колко ще изкарат, аз си пазя старите оригинални, ако тея вземат да се обаждат всяка година връщам старите подлагам ремък и аре С парче вътрешна гума няма да стане много е мека и тънка няма да натисне хубаво тампона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #8 Отговорено 19 Март, 2012 Да правилно си се замислил за тампончетата става дума, идеята я знам от Краси, и още от едно две места я споделиха, та мисля да я ползвам при нужда. Не специално за Хондата но имам една ланча дето тея тампони се сменят трудно и ми е по лесно д аи подложа от колкото да ги сменям На хондата са лесни 15 мин работа и 6 лева двата. Ще видим колко ще изкарат, аз си пазя старите оригинални, ако тея вземат да се обаждат всяка година връщам старите подлагам ремък и аре С парче вътрешна гума няма да стане много е мека и тънка няма да натисне хубаво тампона При мен стана Слави, 2мм вътрешна гума която последно подложих между тампона и гредата, тъй като там ми беше износването. Първо я бях подложил между тампона и скобата обаче не можах да я надяна, а и не мисля че е по правилно тъй като нямах луфт около щангата. Ще видим колко ще изкара и се мятам постепенно но тези от 3лв. после на тези от 8 и накрая на тези от 25 оригиналните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #9 Отговорено 19 Март, 2012 Аз не мога да ви се начудя,подлагате някакви гумички,парчета от пистови ремъци и тем подобни глупости,като че ли подготвяте колата да я продавате,а не да си я карате Вие? Ако нямате възможност, или не може да прежалите по 7лв. за предни и по 17лв. за задни, на бройка /оргинални-сменяте и забравяте за години/ ,има и по-евтини и не много лоши. Слави винаги съм се кефел максимално на твоите писания по различни теми, обаче това, че си пазиш старите оргинални тампони и си ги слагаш от време на време и им подлагаш някакви подложки-направо уби всичко детско в мен! Аиде ще се направя, че не съм го прочел правилно! С подлагането на тези парчета гума, Вие отстранявате само и то времено тропането! А стабилноста на колата е едно много важно нещо,с което не се правят компромиси! Ако започнете да правите компромис за тези дребни неща /тампончетата/, следва и компромиси за много по-важни неща!!! П.П. Абе що не вземете да ги махнете направо тези тампони,ст.щанги и биалетки-така хем няма да ги сменявате, хем няма никога да ви тропат, а и ще спестите някой и друг лев? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #10 Отговорено 20 Март, 2012 Колега, абсолютно си прав за побългаряването, обаче тук за 7лв. оригинален тампон не може да се намери. Толкова са MOOG. За оригинални ми искат 25лв. от Хонда в Бургас. При положение, че хора са писали че карат повече от 3г. по този начин защо да не опитаме. Лично моите тампони нямат никакъв луфт откъм щангата, докато съм виждал доста по нови на други хонди на външен вид явно аналози, които са пред разпадане.Самата гума е калпава. В тази криза всеки спестен лев е важен. Относно стабилността не виждам промяна, може би в завоите не поддава толкова като преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 20 Март, 2012 Значи-за бройка 7.760лв преден,17.128лв. заден, във Бултрако-София /оргинални/ . Сменявал съм ги преди нова година,имам и фактура,труд-24.00лв. който можеше да се ИКОНОМИСА /заради кризата/ понеже смяната е елементарна. Само да уточня, че става въпрос за втора генерация CR-V. А пък опита с подлагането на някакви гумички ми звучи така: Вие хващате някакъв вирус и решавате да пиете някакви прахчета, които времено ви облекчават но не ви лекуват,след което отивате на доктор и той установява, че имате грип /примерно/ и ви изписва скъпи антибиотици. Ще си ги купите и изпиете, за да оздравеете,или ще продължите да си подлагате някакви гумички ? Абе ние все се опитваме да е***ме дявола във въздуха, та затова сме на това положение! И запомнете: с окачването,управлението и спирачната система-никакви компромиси за да ви е мирна главата /въпреки кризата/!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #12 Отговорено 20 Март, 2012 аз смених предни тампони на стабилизиращата щанга 9 лв бройката японски и задни на носачите на MOOG по 30 лв бройката МООG е много сериозна марка с високо качество Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове