HellBull 44 #1 Публикувано 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравеите колеги. Карам сивик 6-та генерация хеч с двигател D14A3 искам да си сложа предна стабилизираща щанга, и ми предлагат такава от сивик англичанка пак 6-та генерация седан, с дясна дирекция (ако има значение) но с ВТИ (1.8) двигател. Ще стане ли да се монтира тази щанга на моята кола и какви части ще са необходими освен щангата. Някакви тампони и биалетки ще трябват ли, носачите трябва ли да се сменят. Друго което искам да попитам е горната разпънка от същата кола ще стане ли на моята? мерси предварително. Редактирано 10 Февруари, 2012 от HellBull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic_vn 9 #2 Отговорено 10 Февруари, 2012 продаваха се тук вав форума комплект предна и задна сас биалетките 250лв по спомен бяха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #3 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Не съм сигурен дали щангата ще стане, но мога да ти кажа за другите неща.Ако колата ти в момента няма никаква щанга ще трябва да смениш долните носачи (твоите би трябвало да нямат уши за захващане на биалетките). Също ще ти трябват тампоните и скобите за щангата (тези, с които се захваща за купето), както и биалетки. Кажи дали става като пробваш.На тампоните пише дебелината на щангата, би ли споделил после каква е. Редактирано 10 Февруари, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 10 Февруари, 2012 Това за носачите важи май само за по старите генерации ..На 6-а генерация в каталога на Тех- ко гледам и на двата посочени автомобила, носачите са под един и същ номер, което значи, че ще му трябва само щангата с прилежащите тампони и биелети .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #5 Отговорено 10 Февруари, 2012 колега izanagi това ли е всичко което ми трябва за да сложа предната стабилизираща щанга. Мисълта ми е частите от този сивик от които ще ги взема ще станат ли за моята кола, притеснявам се седана да не е малко по-широк от хеч-а. За разпънката нищо не казахте ще стане ли или не (пак става дума за това дали не е малко по-широка). Колегата също ми предлага и задна стабилизираща щанга със биалетките и скобите за захващане, друго ще ми трябва ли. До колкото знам и колкото успях да видя на моята кола за задната щанга си имам отвори и предполагам че няма да има проблем там с монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #6 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) За D14A3 преди 98, ти трябват и носачите. Ако нямаш щанга фабрично, носачите нямат уши за биалетите (е има и вариант да се заварят). А за каталоизте - там всички са си с уши, няма смисъл за една ламаринка, която не оскъпява продукта да се произвеждат и държат на склад две различни позиции.Няма проблем да е от седан, стига да е японски, 6-та генерация (96-00)За отзад по-рядко се намират, понеже се слагат само на VTI, но поне при всички модификации ги има отворите за биалетите на носачите. Редактирано 10 Февруари, 2012 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #7 Отговорено 10 Февруари, 2012 http://avtochasti.cars.bg/u574489ето я колата от която ще бъдат взети предна и задна стабилизиращи щанги и горната предна разпънка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #8 Отговорено 10 Февруари, 2012 Това за носачите важи май само за по старите генерации ..На 6-а генерация в каталога на Тех- ко гледам и на двата посочени автомобила, носачите са под един и същ номер, което значи, че ще му трябва само щангата с прилежащите тампони и биелети ..6-та генерация не са ми толкова ясни, но знам че на един приятел на 75 коня D14-ката предните долни носачи нямаха уши за щанга.колега izanagi това ли е всичко което ми трябва за да сложа предната стабилизираща щанга. Мисълта ми е частите от този сивик от които ще ги взема ще станат ли за моята кола, притеснявам се седана да не е малко по-широк от хеч-а. За разпънката нищо не казахте ще стане ли или не (пак става дума за това дали не е малко по-широка). Колегата също ми предлага и задна стабилизираща щанга със биалетките и скобите за захващане, друго ще ми трябва ли. До колкото знам и колкото успях да видя на моята кола за задната щанга си имам отвори и предполагам че няма да има проблем там с монтажа.Не мога да ти кажа дали от англичанката стават нещата, там ми е пълна индия. Казах ти принципно какво ти трябва за отпред.Отзад е малко по-различно, там сме го правили. Щангата би трябвало да е 17мм. Задните носачи си имат дупки на повечето 6-ти генерации, макар че някои от първите са с носачи като на 5-та без дупки, трябва да ги погледнеш.За отзад ти трябва щанга с биалетки, тампони и скоби.Щангата по принцип е с различна форма от оригиналната, но точките за захващане пасват, само трябва да я наложиш да видиш дали няма да опре в генерацията, особено ако си с преправяна генерация с по-дебели тръби.Другото което трябва да се баправи отзад е планки за закрепване на тампоните, тях можеш да си ги направиш сам от парчета S-образен винкел. Пр едната страна се правят 2 дупки за закрепяне към магарето, а от другата 2 за закрепване на скобата на щангата.Тук има малко инфо и снимки.Покажи после какво е станало и какви са размерите на щангите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #9 Отговорено 10 Февруари, 2012 моите предни носачи нямат уши за щангите.Имам дупки за задната щанга.Планките за закрепване на тампоните няма ли да паснат от този сивик от който ще ги взема.За разпънката нищо не казахте, и искам само да дооточним колата донор си е англичанка нали (поне до колкото съм запознат, а и десния волан си е кажи речи 99% потвърждение че е англичанка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #10 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Десният волан не е критерий, японките също имат десни волани, все пак в Япония са такива.Японските седани са с 4 врати, а английски те с 5 и са хечове всъщност.Планките на англичанката са съвсем други и не стават, но от снимките в линка можеш да видиш колко просто можеш да си направиш от винкел.За разпънката не мога да ти кажа нищо сигурно, но най-вероятно става. Редактирано 10 Февруари, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #11 Отговорено 10 Февруари, 2012 хмм маи за задната стабилизираща щанга ще трябва да се правят наистин такива планки за закрепване от винкел. А колега можеш ли да дадеш някакви размери на тези планки или да кажеш от къде мога да си ги купя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #12 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Окачването на англичанките е по-скоро като на японската 5-та генерация. Стабилизиращите щанги не стават за 6-та. Може би задната с преправяне...За задната щанга от англичанка може би е възможно г-образните планки за монтаж да пасват и на японските 6-та ген(в другия форум бях писал за тая идея). Докато имах японки не ми е идвало на ум да погледна гредите отзад.Ако ти трябват размерите на планките мога да ти ги премеря. Редактирано 10 Февруари, 2012 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #13 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Предна щанга от англичанка VTi преди фейслифта със сигурност става на 5-та - аз съм с такава 26мм.Затова казах, че не съм сигурен дали от англичанка след фейслифта ще стане.Задната 17мм от англичанка VTi преди фейслифта обаче е пробвана и става, даже снимки съм дал.Не знам дали след фейслифта е по-различна, но отзад има как да се играе с малко различни щанги за разлика от отпред. хмм маи за задната стабилизираща щанга ще трябва да се правят наистин такива планки за закрепване от винкел. А колега можеш ли да дадеш някакви размери на тези планки или да кажеш от къде мога да си ги купя.Не мога да ти дам размери. Редактирано 10 Февруари, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #14 Отговорено 10 Февруари, 2012 Мен,предна щанга за твоята кола става единствено и само от този модел.Горните разпънка/стрът бар са съвместими на всички Сивици.И да ако колата ти е нямала предна щанга до сега ти трябват и долните носачи.Има и друго приключение,в което няма да се впуснеш но.... предно магаре и долни носачи от Сивик 5 стават за твоята,но единствено в тази комбинация.Тогава можеш да сложиш Интегрова щанга или такава от 1,8 ВТИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #15 Отговорено 10 Февруари, 2012 Че англичанките VTI не са ли само след фейслифт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #16 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) мисля си че ще е голям филм с тезищанги за разпънката драгича щом казва значи там няма да имам проблем.Колега keel ще е хубаво ако можеш да дадеш размери.За сега ще взема само долната щанга и разпънката а после ще го мислим за предната щанга. Драгич викаш ако си намеря щанги от ВТИ 6-та хеч ще е най-добре а? Ако може също кажете колко трябва да е дебел винкела от които ще се изработват планките. Редактирано 10 Февруари, 2012 от HellBull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #17 Отговорено 10 Февруари, 2012 Нищо не викам гледам да не се набуташ,и защо да е филм има ги на пазара щангите просто не са по 2 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #18 Отговорено 15 Февруари, 2012 (Редактирано) така да продължим темата. разпънката и задната стабилизираща щанга са при мен. Искам само да оточня че донора не е посочената в предните постове кола а хонда сивик 6-та генерация хечбек 1.6 вти (стабилизиращата щанга е 15мм). Като пристигнаха частите реших да наложа разпънката да видя за къде ще се захване и гледам че при мен на мястото на което трябва да се сложат болтовете няма дупки. http://pics.data.bg/albums/4673/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8/c954bcdc3741a35e39c1b034fed6c9fd/150220122ето и снимка за да допиете по-голяма представа за какво говоря. А по принцип на това място дупки ли трябва да има или можеби някакъв фабрично монтиран болт и като се сложи разпънката да се захваща с гайки към болтовете. Другото което забелязах е че като наложа разпънката да си легне добре на дупките от дясната страна, на лявата страна дупките на разпънката не съвпадат с дупките на купето (разпънката идва малко по-дълга). Редактирано 15 Февруари, 2012 от HellBull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #19 Отговорено 15 Февруари, 2012 (Редактирано) Ами по дълга е защото най вероятно купето ти е сгънало малко именно поради липсата на тази щанга. Като я слагаш нека си легне на белезите. Въпроса с болтовете не съм сигурен. Да се изкаже някои които е слагал. Иначе ето нагледно малко какъв е смисала от тези железа: Редактирано 15 Февруари, 2012 от ZaRRicK 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #20 Отговорено 15 Февруари, 2012 за да я накарам да си легне на белезите трябва при монтажа малко да се раздалечат лявата и дясната част дупките на купето, предполагам това трябва да стане с натискане някак си. След това задалжително ли се минава реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #21 Отговорено 15 Февруари, 2012 Само да добавя че на показаните от теб анимирани изображения освен горната разпънката си има и долна разпънка предполагам че с нея ефекта ще е още по-добър.едно такова ще ми свърши ли работаhttp://www.ebay.com/itm/92-00-HONDA-CIVIC-FRONT-LOWER-ARM-STRUT-BAR-95-97-98-99-/360387548088?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic%7CYear%3A1996&vxp=mtr&hash=item53e8c593b8#ht_3546wt_1185 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #22 Отговорено 16 Февруари, 2012 колеги някои да каже нещо по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #23 Отговорено 18 Февруари, 2012 така да продължим темата, днес монтирахме предната горна разпънка, пробихме дупки там където трябва и всичко си заспа на мястото. задната щанга не я сложихме днес понеже чакам едната биалетка да пристигне в понеделник че на щангата едната е счупена.Искам да попитам след тези интервенции трябва ли да ходя на реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #24 Отговорено 18 Февруари, 2012 Според мен реглаж не е необходим. Горната разпънка ти разпъва купето, монтирането на стабилизиращи щанги също не променя наклона или сходимостта на колелетата. Просто за монтажа не се налага да се бутат тези болтове които биха повлияли. Отделно че след монтажа се предполага че ботушите на амортисьорите ти са се върнали в първоначално състояние както са излезли от завода....не виждам смисъл от какъвто и да било реглаж. А относно линка ти по-горе за усилване на окачването отпред в долната му част бих ти препоръчал да не се занимаваш с кашкавалената щанга от линка който си дал, а да избереш нещо което наистина ще върши работа ---> http://www.ebay.co.uk/itm/150701078935?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #25 Отговорено 18 Февруари, 2012 а нещо еи такова само че за 6-та генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #26 Отговорено 18 Февруари, 2012 My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #27 Отговорено 18 Февруари, 2012 така като ги гледам двата линка които сте дали не виждам никаква разлика в разпънките.На единия линк пише че е за 92-95 година (5-та генерация) а на другия линк от 92 до 2000г. Явно май нямат разлика или може би имат в размерите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #28 Отговорено 19 Февруари, 2012 Аз също имам интерес към H-brace разпънките, но ме притеснява дали ще пасне на Сивик 6ген ВТИ. Основата за притеснението ми е тази тема на Демона: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47920&st=0&p=420873&hl=brace&fromsearch=1entry420873, в която пише че след поставяне на по-дебела стабилизираща щанга тази разпънка не е могла де се монтира. Може ли някои които ползва такава да коментира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #29 Отговорено 20 Февруари, 2012 колега да не би да не може да го монтира заради окачването, а не толкова заради по-дебелата стабилизираща щанга. Пиши ЛС на колегата и после сподели в темата защо не е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #30 Отговорено 20 Февруари, 2012 А ако си със спортно окачване тоя Н-брейк остава на има няма 5см от земята и ще се удря във всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #31 Отговорено 20 Февруари, 2012 Аз имах H brace и не можах да го монтирам заради генерацията. Афтърмаркет колектора слиза по надолу, не е като стоковия прибран до картера, и от там разпънката опира в тръбата на генерацията. Това също трябва да се прецени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #32 Отговорено 29 Май, 2012 А колеги някои може ли да ми каже колко mm е дебелината на предната стабилизираща щанга на 6-та хеч 1,6ВТИ.Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #33 Отговорено 29 Май, 2012 Моята е 26мм, лично измерено с шублер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #34 Отговорено 29 Май, 2012 Мерси колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #35 Отговорено 29 Май, 2012 Нормалната щанга на 6-та е 22мм колега....26мм предна стабилизираща е на CTR с двг б16б. Зарик сигурен ли си че твоята не е сменяна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #36 Отговорено 29 Май, 2012 (Редактирано) До колкото знам и до колкото имам информация за историята на колата преди да дойде в мен, бих казал, че със сигурност не е сменяна. Колата е на 100% сток. Мерих я преди няколко месеца, но при първа възможност ще я премеря за по голяма сигурност, само да взема шублер че в момента нямам.Предполагам че е първата от тези двете, като се има предвид че колата ми е 2000г.:#51300-s04-n01 26mm for: Civic 96-00, Civic coupe 99-00#51300-st3-g01 26mm for: 97&99 Редактирано 29 Май, 2012 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове