Jump to content
HellBull

Предна стабилизираща щанга

Recommended Posts

Здравеите колеги. Карам сивик 6-та генерация хеч с двигател D14A3 искам да си сложа предна стабилизираща щанга, и ми предлагат такава от сивик англичанка пак 6-та генерация седан, с дясна дирекция (ако има значение) но с ВТИ (1.8) двигател. Ще стане ли да се монтира тази щанга на моята кола и какви части ще са необходими освен щангата. Някакви тампони и биалетки ще трябват ли, носачите трябва ли да се сменят. Друго което искам да попитам е горната разпънка от същата кола ще стане ли на моята? мерси предварително.

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продаваха се тук вав форума комплект предна и задна сас биалетките 250лв по спомен бяха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали щангата ще стане, но мога да ти кажа за другите неща.Ако колата ти в момента няма никаква щанга ще трябва да смениш долните носачи (твоите би трябвало да нямат уши за захващане на биалетките). Също ще ти трябват тампоните и скобите за щангата (тези, с които се захваща за купето), както и биалетки. Кажи дали става като пробваш.На тампоните пише дебелината на щангата, би ли споделил после каква е.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за носачите важи май само за по старите генерации ..На 6-а генерация в каталога на Тех- ко гледам и на двата посочени автомобила, носачите са под един и същ номер, което значи, че ще му трябва само щангата с прилежащите тампони и биелети ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега izanagi това ли е всичко което ми трябва за да сложа предната стабилизираща щанга. Мисълта ми е частите от този сивик от които ще ги взема ще станат ли за моята кола, притеснявам се седана да не е малко по-широк от хеч-а. За разпънката нищо не казахте ще стане ли или не (пак става дума за това дали не е малко по-широка). Колегата също ми предлага и задна стабилизираща щанга със биалетките и скобите за захващане, друго ще ми трябва ли. До колкото знам и колкото успях да видя на моята кола за задната щанга си имам отвори и предполагам че няма да има проблем там с монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За D14A3 преди 98, ти трябват и носачите. Ако нямаш щанга фабрично, носачите нямат уши за биалетите (е има и вариант да се заварят). А за каталоизте - там всички са си с уши, няма смисъл за една ламаринка, която не оскъпява продукта да се произвеждат и държат на склад две различни позиции.Няма проблем да е от седан, стига да е японски, 6-та генерация (96-00)За отзад по-рядко се намират, понеже се слагат само на VTI, но поне при всички модификации ги има отворите за биалетите на носачите.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://avtochasti.cars.bg/u574489ето я колата от която ще бъдат взети предна и задна стабилизиращи щанги и горната предна разпънка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за носачите важи май само за по старите генерации ..На 6-а генерация в каталога на Тех- ко гледам и на двата посочени автомобила, носачите са под един и същ номер, което значи, че ще му трябва само щангата с прилежащите тампони и биелети ..

6-та генерация не са ми толкова ясни, но знам че на един приятел на 75 коня D14-ката предните долни носачи нямаха уши за щанга.

колега izanagi това ли е всичко което ми трябва за да сложа предната стабилизираща щанга. Мисълта ми е частите от този сивик от които ще ги взема ще станат ли за моята кола, притеснявам се седана да не е малко по-широк от хеч-а. За разпънката нищо не казахте ще стане ли или не (пак става дума за това дали не е малко по-широка). Колегата също ми предлага и задна стабилизираща щанга със биалетките и скобите за захващане, друго ще ми трябва ли. До колкото знам и колкото успях да видя на моята кола за задната щанга си имам отвори и предполагам че няма да има проблем там с монтажа.

Не мога да ти кажа дали от англичанката стават нещата, там ми е пълна индия. Казах ти принципно какво ти трябва за отпред.Отзад е малко по-различно, там сме го правили. Щангата би трябвало да е 17мм. Задните носачи си имат дупки на повечето 6-ти генерации, макар че някои от първите са с носачи като на 5-та без дупки, трябва да ги погледнеш.За отзад ти трябва щанга с биалетки, тампони и скоби.Щангата по принцип е с различна форма от оригиналната, но точките за захващане пасват, само трябва да я наложиш да видиш дали няма да опре в генерацията, особено ако си с преправяна генерация с по-дебели тръби.Другото което трябва да се баправи отзад е планки за закрепване на тампоните, тях можеш да си ги направиш сам от парчета S-образен винкел. Пр едната страна се правят 2 дупки за закрепяне към магарето, а от другата 2 за закрепване на скобата на щангата.Тук има малко инфо и снимки.Покажи после какво е станало и какви са размерите на щангите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите предни носачи нямат уши за щангите.Имам дупки за задната щанга.Планките за закрепване на тампоните няма ли да паснат от този сивик от който ще ги взема.За разпънката нищо не казахте, и искам само да дооточним колата донор си е англичанка нали (поне до колкото съм запознат, а и десния волан си е кажи речи 99% потвърждение че е англичанка)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десният волан не е критерий, японките също имат десни волани, все пак в Япония са такива.Японските седани са с 4 врати, а английски те с 5 и са хечове всъщност.Планките на англичанката са съвсем други и не стават, но от снимките в линка можеш да видиш колко просто можеш да си направиш от винкел.За разпънката не мога да ти кажа нищо сигурно, но най-вероятно става.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм маи за задната стабилизираща щанга ще трябва да се правят наистин такива планки за закрепване от винкел. А колега можеш ли да дадеш някакви размери на тези планки или да кажеш от къде мога да си ги купя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването на англичанките е по-скоро като на японската 5-та генерация. Стабилизиращите щанги не стават за 6-та. Може би задната с преправяне...За задната щанга от англичанка може би е възможно г-образните планки за монтаж да пасват и на японските 6-та ген(в другия форум бях писал за тая идея). Докато имах японки не ми е идвало на ум да погледна гредите отзад.Ако ти трябват размерите на планките мога да ти ги премеря.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предна щанга от англичанка VTi преди фейслифта със сигурност става на 5-та - аз съм с такава 26мм.Затова казах, че не съм сигурен дали от англичанка след фейслифта ще стане.Задната 17мм от англичанка VTi преди фейслифта обаче е пробвана и става, даже снимки съм дал.Не знам дали след фейслифта е по-различна, но отзад има как да се играе с малко различни щанги за разлика от отпред.

хмм маи за задната стабилизираща щанга ще трябва да се правят наистин такива планки за закрепване от винкел. А колега можеш ли да дадеш някакви размери на тези планки или да кажеш от къде мога да си ги купя.

Не мога да ти дам размери. Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен,предна щанга за твоята кола става единствено и само от този модел.Горните разпънка/стрът бар са съвместими на всички Сивици.И да ако колата ти е нямала предна щанга до сега ти трябват и долните носачи.Има и друго приключение,в което няма да се впуснеш но....:) предно магаре и долни носачи от Сивик 5 стават за твоята,но единствено в тази комбинация.Тогава можеш да сложиш Интегрова щанга или такава от 1,8 ВТИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че англичанките VTI не са ли само след фейслифт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля си че ще е голям филм с тезищанги :) за разпънката драгича щом казва значи там няма да имам проблем.Колега keel ще е хубаво ако можеш да дадеш размери.За сега ще взема само долната щанга и разпънката а после ще го мислим за предната щанга. Драгич викаш ако си намеря щанги от ВТИ 6-та хеч ще е най-добре а? :)Ако може също кажете колко трябва да е дебел винкела от които ще се изработват планките.

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не викам :) гледам да не се набуташ,и защо да е филм има ги на пазара щангите просто не са по 2 лв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така да продължим темата. разпънката и задната стабилизираща щанга са при мен. Искам само да оточня че донора не е посочената в предните постове кола а хонда сивик 6-та генерация хечбек 1.6 вти (стабилизиращата щанга е 15мм). Като пристигнаха частите реших да наложа разпънката да видя за къде ще се захване и гледам че при мен на мястото на което трябва да се сложат болтовете няма дупки. http://pics.data.bg/albums/4673/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8/c954bcdc3741a35e39c1b034fed6c9fd/150220122ето и снимка за да допиете по-голяма представа за какво говоря. А по принцип на това място дупки ли трябва да има или можеби някакъв фабрично монтиран болт и като се сложи разпънката да се захваща с гайки към болтовете. Другото което забелязах е че като наложа разпънката да си легне добре на дупките от дясната страна, на лявата страна дупките на разпънката не съвпадат с дупките на купето (разпънката идва малко по-дълга).

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по дълга е защото най вероятно купето ти е сгънало малко именно поради липсата на тази щанга. Като я слагаш нека си легне на белезите. Въпроса с болтовете не съм сигурен. Да се изкаже някои които е слагал. Иначе ето нагледно малко какъв е смисала от тези железа:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да я накарам да си легне на белезите трябва при монтажа малко да се раздалечат лявата и дясната част дупките на купето, предполагам това трябва да стане с натискане някак си. След това задалжително ли се минава реглаж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя че на показаните от теб анимирани изображения освен горната разпънката си има и долна разпънка предполагам че с нея ефекта ще е още по-добър.едно такова ще ми свърши ли работаhttp://www.ebay.com/itm/92-00-HONDA-CIVIC-FRONT-LOWER-ARM-STRUT-BAR-95-97-98-99-/360387548088?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic%7CYear%3A1996&vxp=mtr&hash=item53e8c593b8#ht_3546wt_1185

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някои да каже нещо по темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така да продължим темата, днес монтирахме предната горна разпънка, пробихме дупки там където трябва и всичко си заспа на мястото. задната щанга не я сложихме днес понеже чакам едната биалетка да пристигне в понеделник че на щангата едната е счупена.Искам да попитам след тези интервенции трябва ли да ходя на реглаж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен реглаж не е необходим. Горната разпънка ти разпъва купето, монтирането на стабилизиращи щанги също не променя наклона или сходимостта на колелетата. Просто за монтажа не се налага да се бутат тези болтове които биха повлияли. Отделно че след монтажа се предполага че ботушите на амортисьорите ти са се върнали в първоначално състояние както са излезли от завода....не виждам смисъл от какъвто и да било реглаж. А относно линка ти по-горе за усилване на окачването отпред в долната му част бих ти препоръчал да не се занимаваш с кашкавалената щанга от линка който си дал, а да избереш нещо което наистина ще върши работа ---> http://www.ebay.co.uk/itm/150701078935?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а нещо еи такова само че за 6-та генерация :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като ги гледам двата линка които сте дали не виждам никаква разлика в разпънките.На единия линк пише че е за 92-95 година (5-та генерация) а на другия линк от 92 до 2000г. Явно май нямат разлика или може би имат в размерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам интерес към H-brace разпънките, но ме притеснява дали ще пасне на Сивик 6ген ВТИ. Основата за притеснението ми е тази тема на Демона: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47920&st=0&p=420873&hl=brace&fromsearch=1entry420873, в която пише че след поставяне на по-дебела стабилизираща щанга тази разпънка не е могла де се монтира. Може ли някои които ползва такава да коментира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да не би да не може да го монтира заради окачването, а не толкова заради по-дебелата стабилизираща щанга. Пиши ЛС на колегата и после сподели в темата защо не е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако си със спортно окачване тоя Н-брейк остава на има няма 5см от земята и ще се удря във всичко :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах H brace и не можах да го монтирам заради генерацията. Афтърмаркет колектора слиза по надолу, не е като стоковия прибран до картера, и от там разпънката опира в тръбата на генерацията. Това също трябва да се прецени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги някои може ли да ми каже колко mm е дебелината на предната стабилизираща щанга на 6-та хеч 1,6ВТИ.Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 26мм, лично измерено с шублер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалната щанга на 6-та е 22мм колега....26мм предна стабилизираща е на CTR с двг б16б. Зарик сигурен ли си че твоята не е сменяна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До колкото знам и до колкото имам информация за историята на колата преди да дойде в мен, бих казал, че със сигурност не е сменяна. Колата е на 100% сток. Мерих я преди няколко месеца, но при първа възможност ще я премеря за по голяма сигурност, само да взема шублер че в момента нямам.Предполагам че е първата от тези двете, като се има предвид че колата ми е 2000г.:#51300-s04-n01 26mm for: Civic 96-00, Civic coupe 99-00#51300-st3-g01 26mm for: 97&99

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...