Jump to content
Pascualle

Акорд F18A3 с H22A ?

Recommended Posts

Здравейте колеги! От известно време се ровя из различните теми, но не мога да намеря такава, която да ми отговори на въпроса, а той е: Дали двигател H22A ще стане на Акорд 97 год, седан, F18A3 ? Ако някой има представа дали това е възможно, ще се радвам да пише. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пет пари в кесияПубликувано изображениеПасва идеално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пет пари в кесияПубликувано изображениеПасва идеално.

 

Не се уточних, но питах и за скорости и полуоски също дали пасват :) Благодаря! Сега остана да се постопли и да се намери някой читав H22A :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко пасва колега :)Като нож в кисело мляко :lol: Имаш и избор за Х22 мотори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегата, но за F20Z1.Може ли само мотора да се смени, а скоростите да си останат от F серията?Каква е горе долу сумата за такъв swap?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че скоростите може и да не се сменяват, но аз лично не бих си добавил 20-30% мощност без да подобря спирачките ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегата, но за F20Z1.Може ли само мотора да се смени, а скоростите да си останат от F серията?

 

Може!Проблема при тази кутия от Ф20 е,че 3-та скорост е доста дълга и ако суапнеш Н22 ще излиза от ВТЕК.На скоро имаше цена за услугата и беше 300лв.

п.с.За суапа става на въпрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

добре де, кутията, която е за 131 коня ще издържи ли 200, а и няма ли разлика в диференциала, заради голямата мощност към предните колела?

Редактирано от iceto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не забравяйте за инсталацията и ЕЦУ-то. Там е големия филм на суапа с Н22. Още повече ако е от десен волан. Мен само това ме спря да не се заема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де, кутията, която е за 131 коня ще издържи ли 200, а и няма ли разлика в диференциала, заради голямата мощност към предните колела?

 

Ще издържи,да не са много тия 200к.с.Публикувано изображениеИма разлика,но при липса на кутия от Н22 и тази ще ти върши работа.

Инсталацията можеш да ползваш и то Ф20-ката без проблеми,с леко преправянеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз честно казано вече се отказах за Н22, защото всеки обещава, че има читави и ще се намери, а в крайна сметка няма Прелюд 94-95 год., който да е на до 100 000 мили...как да стане? Всичко е пълен кош и в момента, в който го сложиш целия СУАП започва главоболието :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...