Jump to content
3fo

Honda civic 1.4i свети чека след монтаж на ГИ

Recommended Posts

Колата е Хонда Сивик 1.4i англичанка. Миналата седмица ми монтираха ГИ CarGas. Колата си върви чудесно, но вчера като се прибирах ми светна чека, превключих на бензин, но пак свети. С две думи свети постоянно. Няма промяна във вървежа. Обадих се на майстора, а той каза щом няма промяна в оборотите и вървежа да я покарам така малко и пак да му се обадя, принципно нямало проблеми. Питах и друг майстор, той ми каза, че било нормално са CarGas да свети чека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се прочете каква грешка дава. Възможно е да има проблем в горивната смес- бедна /обогатена и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети грешката и после ще коментираме дали е от ГИ. Аз вече 5000 км карам с ГИ Фобос - никога не ми е светвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да свети чека. Ходи да я прочетат и после я оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Хонда Сивик 1.4i англичанка. Миналата седмица ми монтираха ГИ. Питах и друг майстор, той ми каза, че било нормално са CarGas да свети чека.

Здрасти, да ти дам насока за евентуален проблем - вероятно нямаш катализатор или е поостарял или просто ЕКУ-то ти е по-чувствително. Не си писал кой точно ти е двигателя и коя година е колата, но... много вероятно ЕКУ-то отчита постоянно бедна смес, защото при газ е по-бедно горенето и оттам отчита вероятно грешка за неработеща ламбда сонда.Провери си грешката на ЕКУ-то и ако действително проблема ти е в Сондата - едно от решенията е Емулатор за сонда - да лъже ЕКУ-то че всичко е наред, другото и по-правилно СПОРЕД МЕН е да се направи защита на самата сонда - нещо като преходник с формата на сондата, който се навива на мястото на сондата и в него се навива самата сонда. Тази защита се прави само с 2-3 дупчици по 2мм, така все пак отчита смес, но не е пренаситена и не отчита грешка. Оправили сме 2 сивика и 1 Акорд с такива защити - единия сивик беше БЕЗ газова, но и БЕЗ катализатор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ама ако направиш подобен "заслонка" на ламбдата ще работи ли достатачно коректно на бензин?Мисля че емулатора е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Хонда Сивик 1.4i англичанка. Миналата седмица ми монтираха ГИ. Питах и друг майстор, той ми каза, че било нормално са CarGas да свети чека.

Здрасти, да ти дам насока за евентуален проблем - вероятно нямаш катализатор или е поостарял или просто ЕКУ-то ти е по-чувствително. Не си писал кой точно ти е двигателя и коя година е колата, но... много вероятно ЕКУ-то отчита постоянно бедна смес, защото при газ е по-бедно горенето и оттам отчита вероятно грешка за неработеща ламбда сонда.Провери си грешката на ЕКУ-то и ако действително проблема ти е в Сондата - едно от решенията е Емулатор за сонда - да лъже ЕКУ-то че всичко е наред, другото и по-правилно СПОРЕД МЕН е да се направи защита на самата сонда - нещо като преходник с формата на сондата, който се навива на мястото на сондата и в него се навива самата сонда. Тази защита се прави само с 2-3 дупчици по 2мм, така все пак отчита смес, но не е пренаситена и не отчита грешка. Оправили сме 2 сивика и 1 Акорд с такива защити - единия сивик беше БЕЗ газова, но и БЕЗ катализатор ;)
Разбрал съм се с майстора, който слагаше инжекциона утре сутринта да отида да я види. Поле ще пиша какъв е резултата. Виждам че си от Пловдив, ако моя майстор не може да се справи ще е проблем ли да намина за да погледнете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия втулки заслони се слагат само при наличие на втора сонда след катализатора. От къф зор да лъжеш първата сонда-нещо не е наред с настройките на ГИ.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка реших че говорим за кола с една ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека изгасна когато запалих колата сутринта за да отида до майстора. Въпреки това отидох, грешката беше "бедна смес". Понастроиха я, сега ще видим. Обаче излезе друг проблем, забелязах, че се губи антифриз въпреки, че долях след като монтираха газовата. Вчера видях, че от едната тетка към разширителя лекичко таи и сега съм пак при майстора, че е на много терсене място и не мога да я затегна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм със същата кола и ламбда сондагрешката наи вероятно е бедна смес има нужда от донастройка.при мен чека е като дискотека и колата ми върви горе доло като Свещите смени ли си преди да тисложат газовата/? изчисти ли си дроселовата клапа с корселин?и чак тогава при маистора.....аааа може и да си махнеш гарнитурата на смукателния колектор да влиза повечко въздух :)успех

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затегнахме скобите на тетката, но забелязах и нещо друго, изпарителя е монтиран много по-високо от капачката на радиатора (явява се най-високата точка в системата). Попитах газаджията не трябва ли да е по-ниско, а той отговори, че щом загрява не е проблем, но според мен Е. Чудя се да ходя ли да го притеснявам да го свали по-ниско или ако си работи да не го барам, че ако отида да го сваля да не се омаже пак нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом работи и загрява не се притеснявай. Пък и ако по някаква причина почнеш да губиш охладителна течност бързо ще разбереш - изпарителя ще замръзне и колата няма да върви:rolleyes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...