Emicha 1846 #41 Отговорено 10 Декември, 2012 Това ,че си почистил минусовия кабел на акумулатора и към купето ,не означава ,че всичко там е наред!В повечето случаи ,използвания многожилен кабел ,от времето и дългата експлоатация, патинира и променя параметрите си и се случва точно това! Ако кабелът в кабелната обувка, /към купето/ е запояван и изглежда там всичко наред -може да те лъже ,затова го провери и презапой,или направо смени кабелната обувка и преди да я стиснеш, или запойш ,почисти хубаво там самия кабел!Ако сечението на минусовия кабел е малко ,той грее и с времето се получава точно като при теб!Ако не е от кабелите и клемореда,остава пак стартера!Като ремонтираха стартера-Колектора на самия ротор проверяваха ли го ,писта по писта и спойките по него?От там може да ти бяга тока при натоварване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAPAN_S 0 #42 Отговорено 10 Декември, 2012 ако е от клемореда не трябва ли да го прави и през лятото същото? Лятото това се случва много рядко и то е по-скоро като временно забиване, а не чак толкова тежко както сега като стане студено. Забравих да кажа, че това пюлкане което се чува и мигането на мигачите е от алармата, по принцип така прави когато закачам акумулатора.Здравей, аз преди доста години имах абсолютно същия проблем като твоя. Отстраних го по следния начин: разглобих включвателя, вътре има една медна пластина, която дава контакт на клемите, които също са медни. При мен се беше износила тази пластина и контактуваше само когато колата е топла и тогава стартера не ми правеше проблеми. Общо взето и при мен проблема ту го имаше, ту го нямаше, но осезаемо го имаше когато е студено, медта като е топла се разширява и контактува по-добре. Смених пластината и проблема се реши, не знам дали се продава такава пластина, аз сам си я направих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #43 Отговорено 10 Декември, 2012 Този "включвател" за който говори колегата ,е шалтера и е твърде възможно и от него да е!Износени /изгорели/ пъпки и от там недобро контактуване и мяу-случвало ми се е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #44 Отговорено 11 Декември, 2012 Чета всичките Ви предположения и ще ги прегледам едно по едно. Като се реши проблема ще пиша от какво е било, а междувременно ако някой се сети за още нещо да пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAPAN_S 0 #45 Отговорено 11 Декември, 2012 Чета всичките Ви предположения и ще ги прегледам едно по едно. Като се реши проблема ще пиша от какво е било, а междувременно ако някой се сети за още нещо да пише.Човек,престани да си ровиш хондата!!!Направи това което ти написах и си 6.Отвори превключвателят лесно е, маха се бакелитената капачка не я стягаи след това много.Да знаеш че пия джин :rolleyes: :rolleyes: !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atz 0 #46 Отговорено 11 Декември, 2012 a.aleksandrov като изгледах клиповете, много ми напомня на моя случка с РЕНО-ЕСПАС от преди 4-5 години. Като застудя се появи случката. С мерене установих, че просто акумулатора остава полузареден. И на следващия ден в студа се чудеше как да запали. Едно изправително рамо в алтернатора беше прекъснало. Според мен, провери и заряда. И още, проблема го има дълго време, каквото и да е - лош контакт, лоши връзки, кородирали кабели - до сега би трябвало да прекъснат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #47 Отговорено 12 Декември, 2012 Медните пластини в шалтера ги има в магазин Косер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #48 Отговорено 14 Декември, 2012 и моята върти малко мудничко в тия -15С ама докато пали от 1 оборот не пипам нищо. Ако спре да пали...... тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #49 Отговорено 15 Декември, 2012 От вчера съм с нов шалтер и тази сутрин нямаше проблем. Завъртя малко мудно, но мисля, че в този студ е нормално. Сега пък лампата "check engine" започна да мига, случайно да не би да ме остави един ден на спокойствие :rolleyes:/> броих ги до 80 еднакви мигания и се отказах, явно ще се ходи и на диагностика, но тук поне знам, че 99% ще е свързано с газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове