PESHO OT MARS 16 #1 Публикувано 24 Януари, 2012 Имам две оферти за газифициране на новопридобитата ми Мондичка и сериозно се чудя на какво да се спра.CarCAS ще я монтират за 950 лева, като комплектовката е с италянска REIL рейка но кой модел нямам идея. Само компа и датчиците ще са си на BSM.FOBUS-а ми предлагат 1-ца на пазарната си цена от 1120 лева, там си идват оборудвани също с RAIL рейка.И двете уредби се предвиждат да са си с български бутилки и италянски евросонди.Та чуденката ми е основно във финансово естество. Има ли смисъл да се дават пари за Фобуса или и CarGAS ще свърши същата работа.Замислям се върху варианта и с обикновенна газова, там имаше оферта на "промоция" за 450 лева но е във фирмения сервиз на Фобус а нещо не ми се ходи там.Ако някой кара този или А4 мотор да сподели какви са му впечатленията от това което ползва независимо дали е ГИ или обикновенна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aspire 85 #2 Отговорено 24 Януари, 2012 Здравей колега,карам D14A3 с ГИ Fobos 1 монтиран в eurogas Горна баня.Навъртял съм 2000 км за 3 месеца и съм супер доволен. Никаква разлика в мощността и засега нямам никакви проблеми . В началото и аз се колебаех дали ГУ или ГИ, но навсякъде хората казват че си е трън в гащите...по висок разход ОТ ГИ, мощността намалява и редовно изкачат проблеми, плюс това на всяка смяна на въздушен филтър трябва да ходиш за настройка и т.н.Ако имаш парите по-добре инвестирай в ГИ, ако ти го монтират добре след време ще си избиеш парите от разликата в разхода с ГУ и ходенето по мъките с нея...Относно избора CarGAS/FOBOS1, на мен ми казаха че с CarGAS ще свети чека и затова избрах fobos-а. Препоръчвам ти момчетата от Горна баня за монтаж. Преди да отида доста търсих в нета къде е най-доброто място за монтиране, и само оттам не прочетох лоши мнения, впоследствие като отидох, се оказа че там наистина си знаят работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #3 Отговорено 24 Януари, 2012 Фобуса ми го предлагат точно в Горна баня, това което малко ме подразни е препоръката за "допълнителната система за омасляване". За мен това е пълна измишлютина, да никой не ме кара насила да го слагам де колата си е моя аз си избирам какво и как.CarGAS ще я сложат в сервиза в който си правя по принцип колата, човека каза че няма проблем с чек лампи и други.А обикновенната не ме притеснява защото другата ми кола е Карина Е с 2.0/16V EFi мотор с обикновенна газова и работи като часовник та даже е и автоматик колата. Да има лека редукция на мощноста и предполагам около 1-1,5 л/100 км повече разход но пък поддръжката и е горе долу никаква (въздушния така или иначе го сменям заедно с маслото на 10 хил.км.). Всичко останало по газова част си е по-лесно за поддръжка отколкото на ГИ. Затова казвам че имам опит.Трудно ми се прежалват близо 1000 лева, знам че инвестицията ще се избие. Аз карам около 1000-1200 км. на месец смесено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #4 Отговорено 24 Януари, 2012 (Редактирано) Колега ако искаш добра оферта и качествен монтаж звънни на този телефон и ще бъдеш приятно изненадан от цената. 0895687142 Любо Кажи му че те праща Андрешко. Редактирано 24 Януари, 2012 от ANDRESHKO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #5 Отговорено 27 Януари, 2012 (Редактирано) Колега ако искаш добра оферта и качествен монтаж звънни на този телефон и ще бъдеш приятно изненадан от цената. 0895687142 Любо Кажи му че те праща Андрешко. Честно казано цената не ме впечатли с нещо. Продължавам с чуденката CarGAS или FOBUS 1. разлика в цената 200 лева в полза на CarGAS.Явно никой не иска да я прави тази кола с обикновенна газова. Редактирано 27 Януари, 2012 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #6 Отговорено 27 Януари, 2012 Не го знам тоя Каргаз, Хондата ми е с фобос. Никакви грижи, ако не пищи при преминаването от едното на другото гориво няма да разбера на какво работи. Недостатък-много шумни дюзи, ама много щото били нискоомови бързи. После купих една служебна Астра. Да не и сложа и на нея фобос, спестих едни 300лв и сложих някакъв полски ГИ. Скъсва ми нервите при превключване от бензин на газ, опитва се да гасне въпреки че превключва чак при 40гр. ходих три пъти да я настройват, по-зле става - по добре не. Та мнението ми че ако намериш къде да ти я монтират кадърно фобоса е хубава уредба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #7 Отговорено 27 Януари, 2012 колега аз съм с д14-ка и ГИ каргазПравифа ми я некви идиоти в хасково и имах ядове сега в софия ми я поправи един маистор в газов сервиз на руи планина до Южен паркрезълтати6,7 газ извънградско при 90км/ч пробвано многократно лятото по магистралатанад 5000к оборота минава ми на бензин рейката ми е некаф ментак ама дали заради газаджията или заради самата газоваискаи такава с 1ом където е моята е с 3 ома реил.гледаи къде ще ти монтират изпрарителя искаи да ти сложат пълначката при тази за резервоаракаргаз е евтина и не е наи доброто но за парите си вози евтино и поне за сега няма проблеми с нея като изключа началото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #8 Отговорено 27 Януари, 2012 Знам че CarGAS е евтина система, майстора ми се кълне че използва само компа, кабелажа и датчиците останалото си е негова коплектация с италянски компоненти. Предполагам че ще се спра на Фобуса, по принцип мисля да го сложа в Еврогас в Горна Баня. Но това като понатрупам капитали в банковата сметка следващия месец.Има на промоция за безлихвен лизинг на Фобус 1 но идва от официалния им сервиз който не помня къде беше (говоря за София) а видях снимки на техен монтаж и ми се прииска да се самоубия като видях какво са сътворили. Та затова не мога да използвам тази иначе добра възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #9 Отговорено 27 Януари, 2012 Нека и аз да кажа малко факти.Моя Газов Инжекцион е Car Gaz. Изминал съм 70 000 км на газ с тази уредба. Нека колегите с другите видове уредби да си кажат пробега и кой какво е правил по газовата си уредба и резултата ще бъде ясен.Аз какво правя: Сменям филтри на 10 -12000км Регулирам клапани на 20-25000км Чистя дюзи на 25-30000кмКолеги с 2-3000км не може да имате впечатление от вашите уредби (поради простата причина че не могат да се сменят всички сезони) !!! Това малко офф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #10 Отговорено 27 Януари, 2012 За съжеление като всичко в нашата мила родина зависи не толкова от техниката (в случея от ГИ-то) колкото от монтажа. Читав монтаж и по-нисък клас уредба върви без грижи, калпав монтаж може да съсипе и най-добрата система на пазара.Човека който ми предлага CarGAS работи само това в сервиза където по принцип си поддържам колите и откъдето съм доволен много. Нямам идея как работи но на първо четене ми хареса монтажа който беше направил на една кола по която човъркаше докато говорихме за цени.Общото мнение че и тези в Горна баня се справят читаво. Винаги има и недоволни де това е ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #11 Отговорено 27 Януари, 2012 Колега преди време тея в горна баня правеха и каргаз обаче вече не.(не зная по какви причини)За монтажа съм с две ръце за.По важно е на какви маистори попадаш отколкото каква газова слагаш, спести си някой лев и ходи при тея на който имаш доверие та ако и някои лев отгоре да им дадеш за да нямаш ядове.фобос каргас са от един ценови клас и са горе доло едни и същи евтинжоси.Една препоръка само преди да отидеш си изчисти всмукателния колектор дроселовата клапа смени си свещите и след като ти барникат и ти сложат газовото си смени антифризаПонеже маисторите се се наиграват с антифриза след техния монтаж си го смени за да си спокоен, щото понякога след тяхната работа се забелязва понижено количество на антифриз.....аааа... и задължително регулиране на клапани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #12 Отговорено 27 Януари, 2012 Под чистене на колектора какво имаш впредвид, от евентуално стружки (макар че трябва да го разпробиват свален) или от масло (от картерната вентилация)?За антифриза си прав но мисля напролет да го подменям направо с G12+ защото в момента е някакъв зелен бълвоч (в смисъл чист е и има достатачно антифриз просто аз си харесвам червения).Клапаните мисля още тия дни да ги преслушат профилактично както и спирачките защото незнам защо но задните държат прекалено здраво (или предните не са свет) и ме завъртат на хлъзгаво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #13 Отговорено 27 Януари, 2012 То това голяма дилема.Д14 ката е с двигател от совалка и трябва специална уредба а някои хора вече са минали 3000 км с БСМ за три седмици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 27 Януари, 2012 Има Фобос единица за около 850 кинта. Карам я от ок 7хил км. Никакви проблеми, момчето е хондаджия. Оставяш му колата и или вечерта или на другия ден е готова. Няма омаслявания, няма оплаквания, само че е в Перник/на 15км от Княжево/. 2 год пълна гаранция. Направа на документите от него, в т.ч. и регистриране в сервиз- а бе кадърен пичага. 0898-59-45-96 Ники се казва пича.п.п.Поздрави не са нужни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар 58 #15 Отговорено 3 Февруари, 2012 здрасти, така като гледам колкото мнения, толкова и съвета, общо взето и аз да потвърдя че монтажа е по-важен, отделно ако твоя майстор наистина полза само компа на Каргаз и си е избрал компоненти, мисля че той е твоя човек!1. работиш с него и му познаваш работата2. той държи да те запази като клиент3. достатъчно е умен да вземе само компа и да си подбере другите компоненти сам.След всичко това е важно да покарате 30мин, да я настрои добре, да покараш 1 месец и ако имаш забалежки в поведението да ги коригирате с лека до-настройка. Фобос са БГ фирма, която произвежда газови компютри в Пловдив, а останалите компоненти ги подбира като са си направили 3-4 комплекта, според ценовия клас. Това ми се струва разумно решение и че те залагат на доволни клиенти. Допълнителното омазняване което предлагат за някои коли помага, но като цяло е още нещо което да ти продадат аз нямам, Акорда ми е 40хил км с газ и компресията ми е 12-12.3-12.1-12.5, без регулиране и омазняване.Заложи на доказалият се майстор аз обичам да работя с хора, които познавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #16 Отговорено 25 Февруари, 2012 (Редактирано) Готов съм с ГИ-то. Запоследно решиф все пак да е ГИ и се спрях на Фобус 4-ка. Всичко е монтирано и колата се движи в момента, ще имам отзиви от разход и т.н. по нататък.Цената беше много прилична, засега съм много доволен и от монтажа.Ще напиша подробно след около седмица за да мога да покарам малко и да натрупам впечатления. Редактирано 25 Февруари, 2012 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #17 Отговорено 6 Март, 2012 Колата мина вече едни 800-1000 км. Резултатите са прилични. Разхода ми смесено е малко под 10/100. А извън градския е малко над 7/100. Вижда ми странна голямата разлика но предполагам че е нормална зщото имам подобна разлика и на Тойотата ми. Вървежа си е екстра нямам ядове с нищо. Има малко да се пипне по бутилката за да хваща едни 3 литра повече и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове