Jump to content
nvz

Обръщане на волан

Recommended Posts

Здравейте колгеги!Искам да попитам дали има проблем да се обърне дирекцията (от дясна на лява) при акорд 7 генерация. Имам оферта за кола от англия която ще ми легне с 3-4к лева по евтина с докарването до БГ. Притеснява ме само, че евтиното ще излезе по-скъпо при този вариант.Има ли някой акорд с десен волан? Има ли кой да ми го обърне? Сложно ли е да се извърши тази интервенция? Кой може да го направи?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат,но до колкото съм чувал ще ти се наложи да обикаляш морги и да търсиш "части".Нещата стават доста бавно и ако искаш колата ти да седи месеци в гараж може да пробваш :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колгеги!Искам да попитам дали има проблем да се обърне дирекцията (от дясна на лява) при акорд 7 генерация. Имам оферта за кола от англия която ще ми легне с 3-4к лева по евтина с докарването до БГ. Притеснява ме само, че евтиното ще излезе по-скъпо при този вариант.Има ли някой акорд с десен волан? Има ли кой да ми го обърне? Сложно ли е да се извърши тази интервенция? Кой може да го направи?Благодаря!

Има кой да го направи :cool: ама разликата ти в цената е много малка, то с трудът и часните пак там някъде идват нещата, та не знам каква ще ти е далаверата .. :huh: Това по принцип се прави на коли с по 10-тина хиляди разлика в цените, е те тогава вече си струва ..В твоят случай най добре е да си търсиш направо кола с лява дирекция ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да навлизам в дълбочина, веднага се сещам за следните детайли, които ще трябва да смениш:- табло с неотворен пасажерски еърбег- чистачки и корите около тях (ако не и моторчето)- фарове- лява шофьорска седалка със здрав еърбег- предните кори на вратите (+ размяна на окабеляването)- въздуховодите на парното- лостчето за отваряне на багажника и резервоараСтрува ли си според теб, и на колко мислиш ще ти стъпят само частите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щита под предното стъкло къде го забрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлична рейка, която може да не е малко пари.И ламарината м/у купето и двигателя.Аз в момента имам купена англичанка Вти с десен волан и всички ми казваха да и обърна дирекцията, но като сметнах нещата и изобщо не ми излиза изгодно.Дори си е чисто набутване.В крайна сметка колата ще става донор.

Редактирано от spas21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ТукЕдинствено си струва да я вземеш за донор на твоята кола и да продадеш излишното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам и аз да не отварям нова тема. Имам англичанка преди фейса, искам да си внеса от Англия фейслифт ВТИ, да ползвам моята като донор на таблото и каквото трябва. Въпросът ми е имат ли изрязани дупки за смяна на дирекцията на преградата м/у двигателният отсек и купето (не знам как се нарича точно, надявам се ме разбрахте за кое говоря)? По принцип мисля да си играя с още 2-3 приятелчета в сервизът на единия. Ако мисията е невъзможна да знам въобще да не се мятам на хорото. Благодаря.Към колегата, sorry че ти пиша в темата, дано нямаш нищо против. Ако админите преценят да ми изтрият мнението.

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много части, много пари...благодаря колеги, че ме открехнахте преди да съм се метнал в приключението с неприятен краи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам и аз да не отварям нова тема. Имам англичанка преди фейса, искам да си внеса от Англия фейслифт ВТИ, да ползвам моята като донор на таблото и каквото трябва. Въпросът ми е имат ли изрязани дупки за смяна на дирекцията на преградата м/у двигателният отсек и купето (не знам как се нарича точно, надявам се ме разбрахте за кое говоря)? По принцип мисля да си играя с още 2-3 приятелчета в сервизът на единия. Ако мисията е невъзможна да знам въобще да не се мятам на хорото. Благодаря.Към колегата, sorry че ти пиша в темата, дано нямаш нищо против. Ако админите преценят да ми изтрият мнението.

Няма, ти си режеш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А освен таблото, педалите и др. дреболии, по двигателя какво ще трябва да сменя? До колкото съм чел е само рейката, мога ли да ползвам моята от D16-ката или трябва да търся за B-серията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се оправиш само с пробиване на дупки, а трябва да се изреже цялата ламарина.Тя е огледална на твоята.Можеш да си ползваш рейката от д серията, но до колко знам рейките на Вти са по-къси.Т.е. с по-малко обороти на волана правиш същия завой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест от моята трябва да изрежа ламарината и да я заваря на другата? На тая ламарина има ли някакво напрежение, евентуално ако се скъса някоя заварка може ли да се случи нещо фрапиращо и опасно за устойчивостта на автомобила, следователно и опасно за живота ми? По принцип съм с малък спортен волан - 30см и мисля че пак правя повече обороти, така че това не ми е от значение много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...