nvz 13 #1 Публикувано 21 Януари, 2012 Здравейте колгеги!Искам да попитам дали има проблем да се обърне дирекцията (от дясна на лява) при акорд 7 генерация. Имам оферта за кола от англия която ще ми легне с 3-4к лева по евтина с докарването до БГ. Притеснява ме само, че евтиното ще излезе по-скъпо при този вариант.Има ли някой акорд с десен волан? Има ли кой да ми го обърне? Сложно ли е да се извърши тази интервенция? Кой може да го направи?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2 Отговорено 21 Януари, 2012 Не съм много запознат,но до колкото съм чувал ще ти се наложи да обикаляш морги и да търсиш "части".Нещата стават доста бавно и ако искаш колата ти да седи месеци в гараж може да пробваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 21 Януари, 2012 Здравейте колгеги!Искам да попитам дали има проблем да се обърне дирекцията (от дясна на лява) при акорд 7 генерация. Имам оферта за кола от англия която ще ми легне с 3-4к лева по евтина с докарването до БГ. Притеснява ме само, че евтиното ще излезе по-скъпо при този вариант.Има ли някой акорд с десен волан? Има ли кой да ми го обърне? Сложно ли е да се извърши тази интервенция? Кой може да го направи?Благодаря!Има кой да го направи ама разликата ти в цената е много малка, то с трудът и часните пак там някъде идват нещата, та не знам каква ще ти е далаверата .. Това по принцип се прави на коли с по 10-тина хиляди разлика в цените, е те тогава вече си струва ..В твоят случай най добре е да си търсиш направо кола с лява дирекция .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #4 Отговорено 21 Януари, 2012 Без да навлизам в дълбочина, веднага се сещам за следните детайли, които ще трябва да смениш:- табло с неотворен пасажерски еърбег- чистачки и корите около тях (ако не и моторчето)- фарове- лява шофьорска седалка със здрав еърбег- предните кори на вратите (+ размяна на окабеляването)- въздуховодите на парното- лостчето за отваряне на багажника и резервоараСтрува ли си според теб, и на колко мислиш ще ти стъпят само частите? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 21 Януари, 2012 Щита под предното стъкло къде го забрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #6 Отговорено 21 Януари, 2012 (Редактирано) Хидравлична рейка, която може да не е малко пари.И ламарината м/у купето и двигателя.Аз в момента имам купена англичанка Вти с десен волан и всички ми казваха да и обърна дирекцията, но като сметнах нещата и изобщо не ми излиза изгодно.Дори си е чисто набутване.В крайна сметка колата ще става донор. Редактирано 21 Януари, 2012 от spas21 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #7 Отговорено 21 Януари, 2012 ТукЕдинствено си струва да я вземеш за донор на твоята кола и да продадеш излишното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #8 Отговорено 21 Януари, 2012 (Редактирано) Искам да попитам и аз да не отварям нова тема. Имам англичанка преди фейса, искам да си внеса от Англия фейслифт ВТИ, да ползвам моята като донор на таблото и каквото трябва. Въпросът ми е имат ли изрязани дупки за смяна на дирекцията на преградата м/у двигателният отсек и купето (не знам как се нарича точно, надявам се ме разбрахте за кое говоря)? По принцип мисля да си играя с още 2-3 приятелчета в сервизът на единия. Ако мисията е невъзможна да знам въобще да не се мятам на хорото. Благодаря.Към колегата, sorry че ти пиша в темата, дано нямаш нищо против. Ако админите преценят да ми изтрият мнението. Редактирано 21 Януари, 2012 от Ganchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nvz 13 #9 Отговорено 21 Януари, 2012 Много части, много пари...благодаря колеги, че ме открехнахте преди да съм се метнал в приключението с неприятен краи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #10 Отговорено 21 Януари, 2012 Искам да попитам и аз да не отварям нова тема. Имам англичанка преди фейса, искам да си внеса от Англия фейслифт ВТИ, да ползвам моята като донор на таблото и каквото трябва. Въпросът ми е имат ли изрязани дупки за смяна на дирекцията на преградата м/у двигателният отсек и купето (не знам как се нарича точно, надявам се ме разбрахте за кое говоря)? По принцип мисля да си играя с още 2-3 приятелчета в сервизът на единия. Ако мисията е невъзможна да знам въобще да не се мятам на хорото. Благодаря.Към колегата, sorry че ти пиша в темата, дано нямаш нищо против. Ако админите преценят да ми изтрият мнението.Няма, ти си режеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #11 Отговорено 21 Януари, 2012 А освен таблото, педалите и др. дреболии, по двигателя какво ще трябва да сменя? До колкото съм чел е само рейката, мога ли да ползвам моята от D16-ката или трябва да търся за B-серията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #12 Отговорено 21 Януари, 2012 Няма да се оправиш само с пробиване на дупки, а трябва да се изреже цялата ламарина.Тя е огледална на твоята.Можеш да си ползваш рейката от д серията, но до колко знам рейките на Вти са по-къси.Т.е. с по-малко обороти на волана правиш същия завой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #13 Отговорено 21 Януари, 2012 Тоест от моята трябва да изрежа ламарината и да я заваря на другата? На тая ламарина има ли някакво напрежение, евентуално ако се скъса някоя заварка може ли да се случи нещо фрапиращо и опасно за устойчивостта на автомобила, следователно и опасно за живота ми? По принцип съм с малък спортен волан - 30см и мисля че пак правя повече обороти, така че това не ми е от значение много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове