Jump to content
rollin

Силов тунинг на Х23 помощ !

Recommended Posts

В Авто Ремонтни Заводи(АРЗ) Първомай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот и здраве ,тая година на драг-състезанията ще ви кажа как е ,и къде са нютоните ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааааааааааааа и забравих да попитам.......как аджеба се портва масленна помпа :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със дремел. Разглобява се и се разширяват портовете, izanagi го беше направил на една помпа за Д серия, ако иска да качи снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще се вдигне налягането на маслото не можах да разбера през тази "дупка"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и аз не разбирам!Големи отвори ниско налягане, тесни отвори голямо налягане.Момента сигурно е по голям дебит, или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малко съпротивление по пътя на маслото. До какво води не знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко според вас е макса за сваляне на главата на Х23.. 1мм твърде много ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е ,че ако се отнема до 0.5 е допустимо. ( с цел застраховка за в бъдеще.)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващ фал с двигателя=х22,така че смело с макса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко според вас е макса за сваляне на главата на Х23.. 1мм твърде много ли е?

Аз отнех 1,1мм за сега нямам проблеми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как си настроил аванса,казват,че при пилене над 0.030 инча се искат раздвижни ролки за настройка на аванса... Иначе ще гледам да не минавам 0.07-8мм

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как си настроил аванса,казват,че при пилене над 0.030 инча се искат раздвижни ролки за настройка на аванса... Иначе ще гледам да не минавам 0.07-8мм

Точно със такива ролки съм благодарение на rollin който беше така добър с мен и ми намери глава с валове и ролки :)Дал съм им на смукателния 8 градуса предварение а на изпускателния 4 и така си карам:) Редактирано от r0r0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И усети ли разлика преди/след?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И усети ли разлика преди/след?

Разлика има и то голяма, все пак съм със някакви спортни валове и главата е 1,1мм шлайфана.Но не очаквах такава разлика във разхода особено покачването му :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата беше моя :D но аз не съм я шлайфал :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвижни ролkи няма да купувам,просто не виждам смисъл да инвестирам повече в тая глава :) Около 10.5:1 ще се сгъсти,дано да я настроят след това като хората :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 11/1 се мръщя, ама нз колко ми са здрави карантиите иначе ще види тя :DЕдин познат твърди, че кара на над 13 степен на сгъстяване(ест. не е със сток бутака, биели) и с Прелюд давал ниски 14-ки на Сливен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes::D :D :D :D Кои е този прелюд ';):rolleyes: :rolleyes: ниска 14-ка на Сливен те 5 ген хеч и црх едва даваха такива времена ?! :blink: :blink: :blink::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един черен прел. със сликове мин. година на Сливен,ама времето не му помня,но мисля беше около 14.6-7... ако греша за времето..сори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме клипове, сглобихте ли моторетката?

Един познат твърди, че кара на над 13 степен на сгъстяване(ест. не е със сток бутака, биели) и с Прелюд давал ниски 14-ки на Сливен...

Кой е този прелюд с не стокови бутала и биели.Май не е и със стокови ризи, или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам на идея с какви ризи е, май не съм го питал...Даже нз какъв цвят е прелюда просто по телефона сме се чували :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е със стоковите ризи сигурно е с Mahle Gold Series...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за двойният пост,но искам да попитам какво мислите за следната комбинация:H23 блок с вал 95ммГлава х22Бутала Махле голд -7cc 31mmСток биели х23 141.5ммГарнитура .078'Според калкулатора:Piston to deck: -0.020 9.1:1И по конкретно въпросът ми е дали тея бутала ще може да се сложат на стоковите биели от х23....Защото ако стават,за 600$ получаваш ковани бутала дет да държат на повече коне/боост в стоковите ризи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая степен на сгъстяване турбо ли ще се слага?Иначе според мене можем да ползваме всякакви бутала стига да са спазени допуските.Тея дни чета и има няколко вида блокове с различни допуски както и два вида бутала също с различни допуски. Водят ги A и BВсичко ако се премери и дори и да се вземат различни бутала, блока минава на хонинг и като всичко си е в нормите трябва да кара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за турбо става въпрос,стоковите биели(поне доколкото съм чел) казват че без проблем държат до 300whp++Въпроса е дали захващането към буталото ще стане,защото повечето(ако не и вс.) афтърмаркет биели не стават на стоковите бутала(за х23 съм 100% сиг.)Gt30R na 0.9 бара ~400 k.s на мотор,от горната конф.(приблизително)http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph.php?version=4&pr0=1&pr1=1.07&pr2=1.5&pr3=1.94&pr4=1.94&pr5=1.94&pr6=1.94&pr7=1.94&airflow0=2.5&airflow1=10.6&airflow2=17.7&airflow3=26.2&airflow4=30.7&airflow5=33&airflow6=34.7&airflow7=34.2&product_id=109

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къв хонинг на тоя блок !? Как със сток биела 400 коня даже и да я сложиш на скъпото бутало кат се кривне ще останеш и без бутала и без били

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги сякакви,поне казват,че държат...Ето един герой на 1 бар кара Т3/Т4http://www.preludezone.com/forced-induction/30576-prelude-dyno-results-h23-vtec-turbo.html292 whp ... ( this equals ~ 350-whp on a DynoJet dyno )Ясно е че няма да е вечно,но на доста места съм чел,че биелите държат без проблеми 300вхп(това са около 350 на мотора),а проблемът идвал главно от буталата,които не издържали и се чупят при ring land-a(леглото на най-горния сегмент).... Въпросът обаче е ,че тея пичове имат готови бутала,биели и ризи и като нещо се преебе-слагат кованите карантии...ps.ако се разровиш из нета,ще видиш доста дет карат на 6-8 psi х22-3ки и вадят доста добри коне 240-250whp(280-90 на мотора)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезна доста голям проблем който направо се опитва да ме откаже от целия проект.По каталозите Х22/23 излизат 2 стандарта бутала, водят ги стандарт А и стд. Б. От това се стига до извода, че явно и блоковете са А и БКак мога да разбера какви са буталата(кой стандарт или какви им са размерите) на H23-ката за да знам и какъв стандарт бутала да търся от H22?Лошото е, че ако попадна на по големите бутала(от Х22), а аз съм с по "малкия" блок има вероятност въобще буталото да неще да влезе в блока и тогава удряме яко на греда понеже тея никасолови ризи май не можели и да се хонинговат?Ето как излизат буталата в хондапартснауhttp://www.hondapartsnow.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=16&productID=6&yearID=15&doorID=1&gradeID=22&areaID=2&transmissionID=3&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1&sectionID=1&idAndImageID=2593%20933782&isBigPicture=False&pageName=Crankshaft%20-%20PistonЕто и какво намерих в нетаPistons:A pistons have a size of 86.990 - 87.003mmB pistons have a size of 86.890 - 86.993mmCylinder Bores:A or I bores have size of 87.010 - 87.020mmB or Ii bores have size of 87.000 - 87.010mmКакви трябва да са хлабините м-ду буталото и цилиндъра?И как да разбера моя блок дали е стандарт А или Б ?пп... тука има тема със същите размисли, но не съм много на ти с Английския..http://www.preludeonline.com/f93/type-s-pistons-b-142224/

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдъхна ми малко надежда, че днеска както се бях ядосал се чудех дали да не разпродавам всичко :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави я турбо докато е време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имах и друга кола за всекидневка да, ама само с тая и с турбо... нещо няма да ми излезе сметката, макар че и с тея валове нз как ще гори...Абе нека сега атмосферна да я направя, а пък турбото е най лесно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за тези бутала?http://www.ebay.com/itm/1997-2001-Honda-Prelude-2-2L-VTEC-H22A4-DOHC-16V-Piston-Set-w-Rings-/360436815671?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item53ebb55737#ht_2859wt_1110Долу в описанието на снимките се вижда заводския код P5M ... дали да са орегинални? Вървят си със сегменти NPRСамо дето не пише кой стандарт са, А или Б...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продава уж NPR бутала, но NPR не намерих никъде да правят бутала.Все пак решихме да пробваме, цената беше смешна, $115 или нещо подобно за oversize бутала за атмосферно субару.Буталата бяха много добри като размери, не като тукашните, които се различават в диаметър до 0,1мм.Сложихме ги на колата и за сега около 6000 няма ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с буталата излезе доста голям проблем...Някой има ли идея колко мога максимално да я сгъстя колата с моите(H23) бутала?Според онлайн каталога почти няма недоход на буталата в блока и горивната камера на H22 главата е 53.8cc, а на H23 e 50.00ccКакви са шансовете да кача на 11 степен на сгъстяване според вас със H23 бутала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

0-леви ....С х22 биели и х23 бутала отиваш на 10 и половина и ако свалиш малко от главата отиваш на 11:1... ама с х23 колянов,биели и бутала... трудно,да не казвам невъзможно...пс. имай предвид пък че с х22 биела и х23 колянов,буталото ще стърчи над блока и трябва да се мери дали няма да стане фал

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...