Emsi 6 #1 Публикувано 17 Януари, 2012 Дайте едно рамо! Как да ги сменя тези задни габарити на хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2 Отговорено 17 Януари, 2012 Кои габарити? В заглавието пишеш предни, в поста задни.Коя година е CRV-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #3 Отговорено 18 Януари, 2012 предните габарити се сменят през подкалника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #4 Отговорено 18 Януари, 2012 А задните, като свалиш целия "стоп". Има 3 винта, като вдигнеш задното стъкло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #5 Отговорено 19 Януари, 2012 От 4 години я имам тая Хонда за първи път пиша в форума пък излиза че доста бързо отговаряте. Мерси за помоща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #6 Отговорено 4 Ноември, 2012 Здравейте Колеги,виждам че темата е за габарити и смятам,че тука е мястото да попитам...: има ли някаква зависимост между предните габарити и осветлението на задния номер,защото и двете не светят,но пък на номера крушките са здрави,а предните още не съм ги отварял.Възможно ли е ако са изгорели предните габарити, да не свети номера(задните габарити светят),да не би да са на отделен бушон..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #7 Отговорено 4 Ноември, 2012 (Редактирано) колега имах същия проблем. Не светеха предните габарити и номера, първо смених лампите на номера и светнаха чак след 2 седмици смених габаритите. Така, че според мен нямат връзка търси другъде проблема Редактирано 4 Ноември, 2012 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #8 Отговорено 5 Ноември, 2012 Благодаря, ще попрегледам буксите около номера...,а за предните габарити има ли някакви по-издръжливи крушки,че са завряни.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #9 Отговорено 5 Ноември, 2012 Ами какво да ти кажа оригиналните са 5 W а на мен продавача ми препоръча 3 W с идеята че щели да издържат повече но това е относителна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #10 Отговорено 5 Ноември, 2012 Почти година съм с LED (диод) предни габарити, не горят. Не ми харесва, че светят леееееко синкаво, трябва да ги сменя с чисто бели. Пробвах халогенни крушки за габарит. Ефектът е УАААААУУУУУ, обаче за 2 седмици изгоряха 3 крушки, и си върнах диодите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #11 Отговорено 6 Ноември, 2012 Здравейте отново..,явно понеже съм нов в този форум...,ми разрешават да пиша през ден... Искам да попитам,диодните "крушки" стават ли директно на буксата на габарита, или има нужда от някакво преправяне на букси,фасонки и т.н. Благодаря предварително.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #12 Отговорено 6 Ноември, 2012 Стават директно, без преправяне.Крушката е модел "Т10", или "501", или "W5W".За предпочитане е да имат диоди и отстрани, не само челно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #13 Отговорено 30 Март, 2017 предните габарити се сменят през подкалника. Моя подкалник ли е друг или аз съм кьорав. Я да сверя сега. Това което аз търсих е в подкалника сиреш там къде седи предната гума дали има отвор чрез който да достигна до тези габарити. Само, че при мен не видях нито отвор, нито капаче нито нищо и стигнах до заключението, че за да си сменя габарита трябва да сваля целия фар. За да махна фара трябва да сваля предната броня и накрая стана така ,че си карам без габарити. ... Някой може ли да предложи снимка на това място от където да стигна до тези габарити. Колата е Honda CR-V 2001. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #14 Отговорено 30 Март, 2017 Това е снимка на 2-ра генерация, но на 1-ва е същото. Черното правоъгълно отворче в подкалника, точно под процепа между бронята и веждата. Пъхаш една здрава отвертка и издърпваш подкалника към гумата. Достатъчно еластичен е за да не се спука. Правиш си отвор, колкото да си мушнеш ръката и работиш насляпо, с опипване. Крушките на мигача и габарита се вадят със завъртане на фасунката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #15 Отговорено 30 Март, 2017 Краси, не знам дали при 1-ва ген. от там се сменяват, но при 2-ра ген. всички крушки на фара, си се сменяват директно от коша. От към под калника, се сменяват само крушките, на фаровете за мъгла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #16 Отговорено 30 Март, 2017 (Редактирано) Емич, 100про' от там се сменяват габарита и мигача на 1-ва ген CR-V, нямаш достъп до тях от към коша. Грубо казано, рефлектора на фара се намира в двигателния отсек (коша), а мигача и габарита се намират в кухината между калника, подкалника и странИцата. В подкалника няма технологичен отвор за сменяване на габарит и мигач, подважда се подкалника, както обясних. Ако получения отвор след огъване на подкалника е по-малък от ръката, която ще рови там, ще се наложи сваляне на първата щипка държаща подкалника към веждата п.п. Този, правоъгълния отвор всъщност е за отвиване на винта държащ бронята към калника. По спомен този винт е за 8мм "гедоре" или комбиниран - 8-ица гедоре + кръстата отвертка (което имаш под ръка), забравил съм. В този ред на мисли, ако се отвие първо винта ще може да се издърпа ъгъла на бронята, което ще улесни огъването на подкалника и последващото сглобяване Редактирано 30 Март, 2017 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #17 Отговорено 30 Март, 2017 Емич, 100про' от там се сменяват габарита и мигача на 1-ва ген CR-V, нямаш достъп до тях от към коша. Грубо казано, рефлектора на фара се намира в двигателния отсек (коша), а мигача и габарита се намират в кухината между калника, подкалника и странИцата. В подкалника няма технологичен отвор за сменяване на габарит и мигач, подважда се подкалника, както обясних. Ако получения отвор след огъване на подкалника е по-малък от ръката, която ще рови там, ще се наложи сваляне на първата щипка държаща подкалника към веждата п.п. Този, правоъгълния отвор всъщност е за отвиване на винта държащ бронята към калника. По спомен този винт е за 8мм "гедоре" или комбиниран - 8-ица гедоре + кръстата отвертка (което имаш под ръка), забравил съм. В този ред на мисли, ако се отвие първо винта ще може да се издърпа ъгъла на бронята, което ще улесни огъването на подкалника и последващото сглобяване Точно по този начин се случват нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #18 Отговорено 30 Март, 2017 При 1-ва ген. сигурно е така не споря,но казах как е при 2-ра. понеже и тя се спомена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #19 Отговорено 30 Март, 2017 Благодаря много, утре ще се потъркалям около калника да видя дали ще се справя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #20 Отговорено 30 Март, 2017 Емич, не си ти виновен, повредата е в моя телевизор Не съм се изразил правилно. Това пояснение: ... Това е снимка на 2-ра генерация, но на 1-ва е същото. ...да се чете - "Това е снимка на подкалник на 2-ра генерация, но подкалника на 1-ва изглежда и се монтира/демонтира абсолютно по същия начин". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове