Jump to content
Emsi

Предни габарити на CR-V

Recommended Posts

Дайте едно рамо! Как да ги сменя тези задни габарити на хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои габарити? В заглавието пишеш предни, в поста задни.Коя година е CRV-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните габарити се сменят през подкалника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А задните, като свалиш целия "стоп". Има 3 винта, като вдигнеш задното стъкло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 4 години я имам тая Хонда за първи път пиша в форума пък излиза че доста бързо отговаряте. Мерси за помоща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,виждам че темата е за габарити и смятам,че тука е мястото да попитам...: има ли някаква зависимост между предните габарити и осветлението на задния номер,защото и двете не светят,но пък на номера крушките са здрави,а предните още не съм ги отварял.Възможно ли е ако са изгорели предните габарити, да не свети номера(задните габарити светят),да не би да са на отделен бушон..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имах същия проблем. Не светеха предните габарити и номера, първо смених лампите на номера и светнаха чак след 2 седмици смених габаритите. Така, че според мен нямат връзка търси другъде проблема

Редактирано от koko__2002

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще попрегледам буксите около номера...,а за предните габарити има ли някакви по-издръжливи крушки,че са завряни....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа оригиналните са 5 W а на мен продавача ми препоръча 3 W с идеята че щели да издържат повече но това е относителна работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти година съм с LED (диод) предни габарити, не горят. Не ми харесва, че светят леееееко синкаво, трябва да ги сменя с чисто бели. Пробвах халогенни крушки за габарит. Ефектът е УАААААУУУУУ, обаче за 2 седмици изгоряха 3 крушки, и си върнах диодите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново..Публикувано изображение,явно понеже съм нов в този форум...,ми разрешават да пиша през ден..Публикувано изображение. Искам да попитам,диодните "крушки" стават ли директно на буксата на габарита, или има нужда от някакво преправяне на букси,фасонки и т.н. Благодаря предварително..Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават директно, без преправяне.Крушката е модел "Т10", или "501", или "W5W".За предпочитане е да имат диоди и отстрани, не само челно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните габарити се сменят през подкалника.

Моя подкалник ли е друг или аз съм кьорав.  Я да сверя сега. Това което аз търсих е в подкалника сиреш там къде седи предната гума :) дали има отвор чрез който да достигна до тези габарити. Само, че при мен не видях нито отвор, нито капаче нито нищо и стигнах до заключението, че за да си сменя габарита трябва да сваля целия фар. За да махна фара трябва да сваля предната броня и накрая стана така ,че си карам без габарити. ... Някой може ли да предложи снимка на това място от където да стигна до тези габарити.  Колата е Honda CR-V 2001.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-13558-0-18688800-1490858744_thumb.jpg

 

Това е снимка на 2-ра генерация, но на 1-ва е същото.

Черното правоъгълно отворче в подкалника, точно под процепа между бронята и веждата. Пъхаш една здрава отвертка и издърпваш подкалника към гумата. Достатъчно еластичен е за да не се спука. Правиш си отвор, колкото да си мушнеш ръката и работиш насляпо, с опипване. Крушките на мигача и габарита се вадят със завъртане на фасунката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, не знам дали при 1-ва ген. от там се сменяват, но при 2-ра ген. всички крушки на фара, си се сменяват директно от коша. От към под калника, се сменяват само крушките, на фаровете за мъгла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Емич, 100про' от там се сменяват габарита и мигача на 1-ва ген CR-V, нямаш достъп до тях от към коша. Грубо казано, рефлектора на фара се намира в двигателния отсек (коша), а мигача и габарита се намират в кухината между калника, подкалника и странИцата.

 

В подкалника няма технологичен отвор за сменяване на габарит и мигач, подважда се подкалника, както обясних. Ако получения отвор след огъване на подкалника е по-малък от ръката, която ще рови там, ще се наложи сваляне на първата щипка държаща подкалника към веждата ;)

 

п.п. Този, правоъгълния отвор всъщност е за отвиване на винта държащ бронята към калника. По спомен този винт е за 8мм "гедоре" или комбиниран - 8-ица гедоре + кръстата отвертка (което имаш под ръка), забравил съм. В този ред на мисли, ако се отвие първо винта ще може да се издърпа ъгъла на бронята, което ще улесни огъването на подкалника и последващото сглобяване ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, 100про' от там се сменяват габарита и мигача на 1-ва ген CR-V, нямаш достъп до тях от към коша. Грубо казано, рефлектора на фара се намира в двигателния отсек (коша), а мигача и габарита се намират в кухината между калника, подкалника и странИцата.

 

В подкалника няма технологичен отвор за сменяване на габарит и мигач, подважда се подкалника, както обясних. Ако получения отвор след огъване на подкалника е по-малък от ръката, която ще рови там, ще се наложи сваляне на първата щипка държаща подкалника към веждата ;)

 

п.п. Този, правоъгълния отвор всъщност е за отвиване на винта държащ бронята към калника. По спомен този винт е за 8мм "гедоре" или комбиниран - 8-ица гедоре + кръстата отвертка (което имаш под ръка), забравил съм. В този ред на мисли, ако се отвие първо винта ще може да се издърпа ъгъла на бронята, което ще улесни огъването на подкалника и последващото сглобяване ;)

Точно по този начин се случват нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1-ва ген. сигурно е така не споря,но казах как е при 2-ра. понеже и тя се спомена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, утре ще се потъркалям около калника да видя дали ще се справя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, не си ти виновен, повредата е в моя телевизор :)

Не съм се изразил правилно.

Това пояснение:

... Това е снимка на 2-ра генерация, но на 1-ва е същото. ...

да се чете - "Това е снимка на подкалник на 2-ра генерация, но подкалника на 1-ва изглежда и се монтира/демонтира абсолютно по същия начин". :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...