DESO D15B2 0 #1 Публикувано 16 Януари, 2012 сивик Д15Б2 95 г.колата има ток да те убие но.. не иска да запали, давам контакт помпата се чува таблото си светва и като кажа да запаля и релето което е долу до лоста за отваряне на предния капак цъка и до там... моля помагайте дайте някакви съвети от къде да я започвам, аз се съмнявам в стартера, защото изобщо дори не иска да завърти (на бутане колата запалва,работи си нормално но...) някои някакви идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 16 Януари, 2012 Главното реле трябва да си презапоиш май. Изглежда така като на снимката и се намира от шофьорската страна като махнеш кората под волана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #3 Отговорено 16 Януари, 2012 Аз това реле преди 2 години го презапоявах, тогава проблема му беше че стартера си въртеше но колата не палеше, но не винаги ,запоих го на ново и съм нямал повече проблеми. ще пробвам отново утре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 16 Януари, 2012 Щом стартера не върти - проблема е те там....или нямаш достатъчно ток в акумулатора или нещо по стартера е за смяна.Това цъкане на релето го има и при слаб акумулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #5 Отговорено 16 Януари, 2012 Същото може да се получи от слаби маси.Провери си клемите на акомулатора да не са клеясали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #6 Отговорено 16 Януари, 2012 колата не е палена от 3 месеца преди 2,3 дни я запалих малко със зор. през последните 2 дни пали но все едно няма акумулатор, стартера върти но се мъчи, съмняват ме четките да не са клеасали и затова да не върти стартера. проблема не е в акумулатора 100%, сложих друг.. и пак същата история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #7 Отговорено 16 Януари, 2012 От клемореда може да ти прави тези магарий ако са му зацапани пластините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDJI11 18 #8 Отговорено 17 Януари, 2012 колега аз имах същия проблем и се оказа климореда сложих му реле преди стартера и работата се оправи .По тоя начин няма товарене на климореда той само подава ток до релето и всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #9 Отговорено 17 Януари, 2012 проблема се оказа зацапани четки и всичко вътре беше леко клеясало, почистих смазах и всичко е ОК.Благодаря на всички за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobi1 1 #10 Отговорено 23 Февруари, 2012 (Редактирано) При мен днес се получи следния проблем - започва да върти, но не пали, така 4-5 пъти пробвах, но не ще да пали, (ток има, осврн това акумулатора е на година и половина) оставих я малко и след 5 мин. пробвах пак и втория път запали от раз. Реших да не тръгвам, а да загася и да пробвам пак дали ще запали. Повтори се отново - 4-5 пъти безуспешни опити да запали, след кратка почивка запали от 2-3 път. След като покарах 3-4км и спрях за половин час след това нямаше никакъв проблем с паленето. Според вас от какво може да е? Незнам дали има връзка, но колата ми придърпва вече от повече от година и никой до сега не разбра от какво е. Сменил съм кабели свещи делко. Колата е Civic coupe 98г., 1,6 куб, 125 к.с. двигателя е D16Y8 Редактирано 23 Февруари, 2012 от bobi1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aspire 85 #11 Отговорено 24 Февруари, 2012 (Редактирано) Колко бензин имаш в резервоара ? Редактирано 24 Февруари, 2012 от aspire Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobi1 1 #12 Отговорено 24 Февруари, 2012 Колко бензин имаш в резервоара ?Незнам бъзикаш ли се с този въпрос ама сипвам чат-пат бензин. Не чакам да светва лампата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 24 Февруари, 2012 А като изчакаш да изгасне чека , преди да запалиш, чува ли се помпата? Сиптомоте ми напомнят на главно реле.А относно прекъсването- свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, гарнитура на капачката на делкото...Кога придърпва- студена, тръгваща да загрява или след като е покарана 20тина километра? И на какви обороти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobi1 1 #14 Отговорено 24 Февруари, 2012 (Редактирано) А като изчакаш да изгасне чека , преди да запалиш, чува ли се помпата? Сиптомоте ми напомнят на главно реле.А относно прекъсването- свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, гарнитура на капачката на делкото...Кога придърпва- студена, тръгваща да загрява или след като е покарана 20тина километра? И на какви обороти?По принцип чувам помпата като дам на контакт, но в този случай не се заслушах. А кога точно придърпва не мога да определя. Случвало се е и веднага след като тръгна (т.е. студена), но се е случвало и на магистралата софия-пловдив примерно след като си е в нормален работен режим. Понякога на светофара (на свободна)оборотите падат под нормалните (от около 1000 до около 4-500), но тя сама си форсира леко и ги вдига пак. А съм имал и едно две пътувания София до Бургас през които нито веднъж не е придърпала. Най-неловко беше като я дадох на един майстор да покара да усети кво точно става и въртяхме 15-тина км. и така и не придърпа. Редактирано 24 Февруари, 2012 от bobi1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #15 Отговорено 24 Февруари, 2012 Може за момента да ти е дръпнало въздух и за това да е придърпало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 25 Февруари, 2012 (Редактирано) Може за момента да ти е дръпнало въздух и за това да е придърпало.От къде тоя въздух, ВладкоД13? Редактирано 25 Февруари, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #17 Отговорено 26 Февруари, 2012 Някъде по маркучите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #18 Отговорено 13 Август, 2019 Дайте една снимка на "главното реле"? Къде се намира? В по-гормия коментар снимката не се отваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan4eto 9 #19 Отговорено 13 Август, 2019 Ми нормално,снимката е от 2012г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове