Jump to content
Sign in to follow this  
DESO D15B2

колата Не пали

Recommended Posts

сивик Д15Б2 95 г.колата има ток да те убие но.. не иска да запали, давам контакт помпата се чува таблото си светва и като кажа да запаля и релето което е долу до лоста за отваряне на предния капак цъка и до там... моля помагайте дайте някакви съвети от къде да я започвам, аз се съмнявам в стартера, защото изобщо дори не иска да завърти (на бутане колата запалва,работи си нормално но...) някои някакви идеи :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Публикувано изображение

 

Главното реле трябва да си презапоиш май. Изглежда така като на снимката и се намира от шофьорската страна като махнеш кората под волана

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз това реле преди 2 години го презапоявах, тогава проблема му беше че стартера си въртеше но колата не палеше, но не винаги ,запоих го на ново и съм нямал повече проблеми. ще пробвам отново утре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом стартера не върти - проблема е те там....или нямаш достатъчно ток в акумулатора или нещо по стартера е за смяна.Това цъкане на релето го има и при слаб акумулатор.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Същото може да се получи от слаби маси.Провери си клемите на акомулатора да не са клеясали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колата не е палена от 3 месеца преди 2,3 дни я запалих малко със зор. през последните 2 дни пали но все едно няма акумулатор, стартера върти но се мъчи, съмняват ме четките да не са клеасали и затова да не върти стартера. проблема не е в акумулатора 100%, сложих друг.. и пак същата история. :dry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

От клемореда може да ти прави тези магарий ако са му зацапани пластините.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега аз имах същия проблем и се оказа климореда сложих му реле преди стартера и работата се оправи .По тоя начин няма товарене на климореда той само подава ток до релето и всичко е ок.

Share this post


Link to post
Share on other sites

проблема се оказа зацапани четки и всичко вътре беше леко клеясало, почистих смазах и всичко е ОК.Благодаря на всички за съветите. :worthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен днес се получи следния проблем - започва да върти, но не пали, така 4-5 пъти пробвах, но не ще да пали, (ток има, осврн това акумулатора е на година и половина) оставих я малко и след 5 мин. пробвах пак и втория път запали от раз. Реших да не тръгвам, а да загася и да пробвам пак дали ще запали. Повтори се отново - 4-5 пъти безуспешни опити да запали, след кратка почивка запали от 2-3 път. След като покарах 3-4км и спрях за половин час след това нямаше никакъв проблем с паленето. Според вас от какво може да е? Незнам дали има връзка, но колата ми придърпва вече от повече от година и никой до сега не разбра от какво е. Сменил съм кабели свещи делко. Колата е Civic coupe 98г., 1,6 куб, 125 к.с. двигателя е D16Y8

Edited by bobi1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко бензин имаш в резервоара ?

Edited by aspire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко бензин имаш в резервоара ?

Незнам бъзикаш ли се с този въпрос ама сипвам чат-пат бензин. Не чакам да светва лампата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А като изчакаш да изгасне чека , преди да запалиш, чува ли се помпата? Сиптомоте ми напомнят на главно реле.А относно прекъсването- свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, гарнитура на капачката на делкото...Кога придърпва- студена, тръгваща да загрява или след като е покарана 20тина километра? И на какви обороти?

Share this post


Link to post
Share on other sites

А като изчакаш да изгасне чека , преди да запалиш, чува ли се помпата? Сиптомоте ми напомнят на главно реле.А относно прекъсването- свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, гарнитура на капачката на делкото...Кога придърпва- студена, тръгваща да загрява или след като е покарана 20тина километра? И на какви обороти?

По принцип чувам помпата като дам на контакт, но в този случай не се заслушах. А кога точно придърпва не мога да определя. Случвало се е и веднага след като тръгна (т.е. студена), но се е случвало и на магистралата софия-пловдив примерно след като си е в нормален работен режим. Понякога на светофара (на свободна)оборотите падат под нормалните (от около 1000 до около 4-500), но тя сама си форсира леко и ги вдига пак. А съм имал и едно две пътувания София до Бургас през които нито веднъж не е придърпала. Най-неловко беше като я дадох на един майстор да покара да усети кво точно става и въртяхме 15-тина км. и така и не придърпа. Edited by bobi1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може за момента да ти е дръпнало въздух и за това да е придърпало.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може за момента да ти е дръпнало въздух и за това да е придърпало.

От къде тоя въздух, ВладкоД13? :rolleyes: Edited by Sebulba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дайте една снимка на "главното реле"? Къде се намира? В по-гормия коментар снимката не се отваря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми нормално,снимката е от 2012г;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×