Jump to content
DESO D15B2

колата Не пали

Recommended Posts

сивик Д15Б2 95 г.колата има ток да те убие но.. не иска да запали, давам контакт помпата се чува таблото си светва и като кажа да запаля и релето което е долу до лоста за отваряне на предния капак цъка и до там... моля помагайте дайте някакви съвети от къде да я започвам, аз се съмнявам в стартера, защото изобщо дори не иска да завърти (на бутане колата запалва,работи си нормално но...) някои някакви идеи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Главното реле трябва да си презапоиш май. Изглежда така като на снимката и се намира от шофьорската страна като махнеш кората под волана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това реле преди 2 години го презапоявах, тогава проблема му беше че стартера си въртеше но колата не палеше, но не винаги ,запоих го на ново и съм нямал повече проблеми. ще пробвам отново утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом стартера не върти - проблема е те там....или нямаш достатъчно ток в акумулатора или нещо по стартера е за смяна.Това цъкане на релето го има и при слаб акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото може да се получи от слаби маси.Провери си клемите на акомулатора да не са клеясали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата не е палена от 3 месеца преди 2,3 дни я запалих малко със зор. през последните 2 дни пали но все едно няма акумулатор, стартера върти но се мъчи, съмняват ме четките да не са клеасали и затова да не върти стартера. проблема не е в акумулатора 100%, сложих друг.. и пак същата история. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От клемореда може да ти прави тези магарий ако са му зацапани пластините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имах същия проблем и се оказа климореда сложих му реле преди стартера и работата се оправи .По тоя начин няма товарене на климореда той само подава ток до релето и всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема се оказа зацапани четки и всичко вътре беше леко клеясало, почистих смазах и всичко е ОК.Благодаря на всички за съветите. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен днес се получи следния проблем - започва да върти, но не пали, така 4-5 пъти пробвах, но не ще да пали, (ток има, осврн това акумулатора е на година и половина) оставих я малко и след 5 мин. пробвах пак и втория път запали от раз. Реших да не тръгвам, а да загася и да пробвам пак дали ще запали. Повтори се отново - 4-5 пъти безуспешни опити да запали, след кратка почивка запали от 2-3 път. След като покарах 3-4км и спрях за половин час след това нямаше никакъв проблем с паленето. Според вас от какво може да е? Незнам дали има връзка, но колата ми придърпва вече от повече от година и никой до сега не разбра от какво е. Сменил съм кабели свещи делко. Колата е Civic coupe 98г., 1,6 куб, 125 к.с. двигателя е D16Y8

Редактирано от bobi1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко бензин имаш в резервоара ?

Редактирано от aspire

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко бензин имаш в резервоара ?

Незнам бъзикаш ли се с този въпрос ама сипвам чат-пат бензин. Не чакам да светва лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като изчакаш да изгасне чека , преди да запалиш, чува ли се помпата? Сиптомоте ми напомнят на главно реле.А относно прекъсването- свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, гарнитура на капачката на делкото...Кога придърпва- студена, тръгваща да загрява или след като е покарана 20тина километра? И на какви обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като изчакаш да изгасне чека , преди да запалиш, чува ли се помпата? Сиптомоте ми напомнят на главно реле.А относно прекъсването- свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, гарнитура на капачката на делкото...Кога придърпва- студена, тръгваща да загрява или след като е покарана 20тина километра? И на какви обороти?

По принцип чувам помпата като дам на контакт, но в този случай не се заслушах. А кога точно придърпва не мога да определя. Случвало се е и веднага след като тръгна (т.е. студена), но се е случвало и на магистралата софия-пловдив примерно след като си е в нормален работен режим. Понякога на светофара (на свободна)оборотите падат под нормалните (от около 1000 до около 4-500), но тя сама си форсира леко и ги вдига пак. А съм имал и едно две пътувания София до Бургас през които нито веднъж не е придърпала. Най-неловко беше като я дадох на един майстор да покара да усети кво точно става и въртяхме 15-тина км. и така и не придърпа. Редактирано от bobi1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може за момента да ти е дръпнало въздух и за това да е придърпало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може за момента да ти е дръпнало въздух и за това да е придърпало.

От къде тоя въздух, ВладкоД13? :rolleyes: Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте една снимка на "главното реле"? Къде се намира? В по-гормия коментар снимката не се отваря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нормално,снимката е от 2012г;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...