rEsPeCtiVe 148 #1 Публикувано 16 Януари, 2012 Здравеите,проблема е следния...от горе долу седмица някъде колата палеше много трудно сутрин,въртеше доста обаче палеше,вчера падна акумулатора и се наложи на скорост да я пусна и запали.Всичко след това си е океи,колата пали на 1/4,работи перфектно.Днес сутринта пак по същия начин..реших да я пусна на скорост обаче не запали,след подаване на ток,смяна на свеши,презапояване на релето колата все още не иска да пали!Моля за предложения,какво да търся,не съм погледнал все още диструбуторна капачка,палец,бубина.Възможно ли е да е прехвърлила някои зъб на ангренажа,преди малко пак пробвах и ми се струваше че върти по бързо стартера... Очаквам вашите мнения.Благодаря 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 16 Януари, 2012 Нещо в делкото ще да е - що не погледнеш!Възможно е да прескочи зъб, зависи как я палиш и на коя скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #3 Отговорено 16 Януари, 2012 Ще погледна и там,но вече утре.А ремъка как да го проверя избягал ли е,по принцип като паля на скорост е някъде с около 20-30 на 2ра скорост! Не е виждала такъв зор да прехвърли,обаче от този кучешки студ е много възможно! Съмнява ме защото стартера върти доста по бързо от обичаиното... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #4 Отговорено 16 Януари, 2012 Може да си скъсал ремъка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #5 Отговорено 17 Януари, 2012 Самодиагностиката показа 5 пъти дълго мигане и 4 бързо - излиза че е Crank Fluctuation Sensor (Error Code 54)Обаче цъкаше АБС лампата?? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #6 Отговорено 17 Януари, 2012 В делкото всичко е наред,вала върти,другото което забелязах че стартера нещо не е както трябва...това може ли да е причина да не пали?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #7 Отговорено 17 Януари, 2012 По принцип е възможно ,на бащами така правеше пасата и излезе проблема в стартера ,мн трудно палеше и все по трудно ставаше ,казаха му че имал оронени зъби и му сменили лагерите и ся е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #8 Отговорено 17 Януари, 2012 Имам чувството че хора в тоя форум не са останали,или поне не им се пише....все тая,то е ясно че сам ще се оправям и мисля че няма смисъл да пиша повече след като не получавам никакви отговори! Все пак благодаря на колегите които се ангажираха да пишат поне и с тези мнение пак е нещо! Надявам се утре да го хванем и ще драсна кво съм направил! Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 18 Януари, 2012 Ще погледна и там,но вече утре.А ремъка как да го проверя избягал ли е,по принцип като паля на скорост е някъде с около 20-30 на 2ра скорост! Не е виждала такъв зор да прехвърли,обаче от този кучешки студ е много възможно! Съмнява ме защото стартера върти доста по бързо от обичаиното... За 54...Провери ремъка, като поставиш някой вал на белег и гледаш другия съвпадат ли неговите белези. Пали на 3-та и пускай съединителя едва, едва - колкото да завърти мотора. Какво му е на стартера, та не е "както трябва"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #10 Отговорено 18 Януари, 2012 Ако включвателя не "изхвърля" бендикса... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #11 Отговорено 18 Януари, 2012 Стартера не въртеше хубаво,днес му направих профилактика....всичко е шест,качвам го и пак същия х*и! Ремъка си е на белезите не е избягал,обаче пак не иска да запали Вече незнам кво да търся...ток удри на свещите,помпата подкачва,мирише на бензин като въртя повече време...бушоните проверих всички! Делкото как да го проверя,но си мисля че няма нужда след като бие на свещите...но все пак някои ако има на идея как да го проверя да казва.... от 10 сутринта съм при колата,прибрах се преди малко...направо няма такава шибана история.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #12 Отговорено 18 Януари, 2012 а защо не я закараш на някой, който знае какво прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #13 Отговорено 18 Януари, 2012 Щото не обичам да ходя на "маистори" Друг тъп въпрос да зададеш??? Наи вероятно ще се окаже шибания CKF Сензор. Утре ще отварям надоло да видим какво ще излезне,но не съм сигурен че съм виждал такова животно на тва място....Ето малко четиво http://www.civicforums.com/forums/183-6th-gen/346119-desperate-help-dreaded-p0335-trouble-code-ckp-crank-position-sensor-error.htmlhttp://honda-tech.com/showthread.php?t=802222 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #14 Отговорено 18 Януари, 2012 (Редактирано) Колкото и да звучи странно смени свещите за проба.Опитва ли се въобще да припалва? Редактирано 18 Януари, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #15 Отговорено 18 Януари, 2012 колега свещите са първото нещо което проверих... наистина като се замисля много ме съмнява този сензор,някои имал ли си е работа с въпросния CKF сензор! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #16 Отговорено 18 Януари, 2012 Така и малко инфо за CKF сензора,излезна че е доста често срещан проблем!Възможноста да е от него е на 90%! Излиза че при y7 и у8 сензора може да е в делкото може и да е до маслената помпа. За тези които имат време да четат...http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=170184 http://www.team-integra.net/forum/11-generation-three/177990-cel-code-p1336-edit-now-p1337.htmlУтре се заемам,ще видим ще даде ли резултат! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #17 Отговорено 19 Януари, 2012 Ако е сензора ще имаш ли искра? Чека ти няма ли да свети? Виждал съм случай при скапана бобина на Xedos 9 искра има, бензин има и колата не пали. Запали едва когато се намали разстоянието на свещите на 0,3-0,4мм. Искрата е била слаба и при налягането в цилиндъра не може да пробие. Та мнението ми е първо да елиминираш вероятността да е бобина и тогава да разглобяваш за сензор още повече че греката я четеш през АБС лампата, което е твърде съмнително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #18 Отговорено 19 Януари, 2012 Други идеи? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #19 Отговорено 19 Януари, 2012 (Редактирано) Самодиагностиката показа 5 пъти дълго мигане и 4 бързо - излиза че е Crank Fluctuation Sensor (Error Code 54)Обаче цъкаше АБС лампата??ABS лампата показва грешките в ABS системата.Ако си гледал АБС лампата грешка 54 е Relay-inoperative.За въпросният ckf датчик ще ти светне чека за двигателя. Редактирано 19 Януари, 2012 от Kalpavoto_ku4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #20 Отговорено 19 Януари, 2012 И на мен ми беше странно що ги дава на абс лампата ама има ли кои да ти каже... И ся предложения кво реле да търся...АБС реле ли трябва да е и то кво общо си има с паленето на колата? Дори не ми идва на акъл кво е тва реле и къде се намира 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #21 Отговорено 19 Януари, 2012 (Редактирано) Ще улесниш много хората които се опитват да ти дават съвети, ако и споделяш повече. Какво точно си направил досега, какви са симптомите след направеното. И обяснението нека да е точно и без емоции, щото тоя стартер дето въртеше по-бързо не се вписва изобщо. За да върти по бързо или имаш прескочени зъби на ремъка(не 1-2) или въобще го няма. В общи линии ти имаш и тока(предполагам , защото нищо не каза ) и горивото. За да не палиш в тоя случай значи или искрата не се подава в точния момент. или мотора ти е толкова охлабен че си основен ремонт. В общи линии е трудно да се дават съвети без feedback. Не е далеч момента и когато трябва да приемеш че без необходимите инструменти може и да не се справиш сам. Например ако помпата не може да вдигне необходимото налягане и се опитваш да палиш със обеднени смеси - трябва ти манометър. Редактирано 19 Януари, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #22 Отговорено 19 Януари, 2012 И на мен ми беше странно що ги дава на абс лампата ама има ли кои да ти каже... И ся предложения кво реле да търся...АБС реле ли трябва да е и то кво общо си има с паленето на колата? Дори не ми идва на акъл кво е тва реле и къде се намираНяма нищо общо с паленето.Ако работи абс-а не пипай нищо. Най-добре е да отидеш в сервиз.Тук от разтояние можем само да даваме предположения от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #23 Отговорено 19 Януари, 2012 Всъщност помпата ти чува ли се изобщо да върти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #24 Отговорено 19 Януари, 2012 Естествено че се чува,свещите са мокри след като въртя за проба!След като те са мокри следователно стига бензин до тях,удря и искра на всяка от тях!Проверено до тук е main relay - презапоено,стартер,бубина,ремъка си е на мястото! Това което не съм проверил - компресия,комутатор - незнам изобщо има ли начин да се провери! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #25 Отговорено 20 Януари, 2012 Компресия има - 10 на всички цилиндри.Очаквам комутатор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #26 Отговорено 20 Януари, 2012 Въпрос към Sebulba - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53826Симптомите са почти същите като моите,като изключим комутатор,възможно ли е да е температурния датчик?? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #27 Отговорено 20 Януари, 2012 МНОГО МИ ПОМАГАТЕ,БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ. НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ САМ ДА СИ ПИША ТУК!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗА ТРИЕНЕ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #28 Отговорено 21 Януари, 2012 Не е за триене темата !!!Къде е това Dark Side?(така пише в профила ти). Как да ти помогне някой ,като не знаем къде да пратим помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #29 Отговорено 22 Януари, 2012 (Редактирано) От Велинград съм! Вчера бях при Евгени в Пловдив на консултация,човека си няма на идея какво може да е,утре чакам един комутатор от paRADOx за проба да видим какво ще стане!Ако има интерес може да следите темата също и тук -> http://honda-tech.com/showthread.php?t=3018880Другото нещо което ме съмнява е този датчик с които колегата е има проблем,при него е палила от 10-15 път докато не загрее малко! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53826 Редактирано 22 Януари, 2012 от rEsPeCtiVe 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #30 Отговорено 22 Януари, 2012 (Редактирано) Писах ти да провериш джаджите в делкото - ти отговаряш, че всичко е наред, ама комутатора не знаеш наред ли е... Силно интересно е тая кола изобщо пали ли с бутане или не? Колегата SilverCivic ти обясни, че с хвърляне на боб няма как да станат нещата, но... Редактирано 22 Януари, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #31 Отговорено 22 Януари, 2012 До колкото прочетох никъде не видях какво показват замерванията на първичната и вторична намотки на бобината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #32 Отговорено 22 Януари, 2012 Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови Поздрави, Калин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #33 Отговорено 22 Януари, 2012 Пак да обобщим темата до тук...колата се мъчеше близо седмица наред,първия старт сутрин беше труден...след като загрее колата няма абсолютно никакви проблеми.След престои една нощ идва пак същия филм с паленето,денят преди да откаже тотално,колата беше запалена на скорост,на другия ден и това не помогна.Бубината я измерих и е в стоиностите,обаче пак не е гаранция дали работи.Проверката на комутатора ще направя със смяна на друг утре. Колата не иска да пали нито на бутане,нито на дърпане!Компресия има на всички цилиндри,ремъка си е на мястото,стартера го свалих,направих профилактика и при него всичко е океи,главното реле е презапоено,акумулатора е напълно зареден,помпата подкачва..бензин достига до свещите,всички бушони,релета и кабели по колата са проверени! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #34 Отговорено 23 Януари, 2012 Днес пак ми отиде цял ден при колата... Смених комутатора с друг,не запали с него...след което купих нова бубина...сложих я и пак същата песен... не иска и не иска..... :blink: Събудих се днес с мисълта че ще запали,но уви... вече просто незнам кво да правя...... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #35 Отговорено 23 Януари, 2012 (Редактирано) Ами остана или ниско налягане от бензиновата помпа или избягало газоразпределение. Не помня вече развитието, капачка и палец провери, нали? Редактирано 23 Януари, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #36 Отговорено 23 Януари, 2012 на капачката съм пукнал две от леглата на болтовете от външната страна..явно като съм ги натягал,но вътре си е перфектна...палеца и тои е добре...сега слизах на тъмно да проверя каква искра хвърля...искрата е със син цвят... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #37 Отговорено 23 Януари, 2012 Каква сага. Как пък така да не запали. 100% проблема се крие в делко. Няма начин да е от друго. Виж си капачката на делкото. Може на вид да изглежда здрава но във същност да не е и от нея да ти идва проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #38 Отговорено 24 Януари, 2012 Леко хлабав ремък + прочистване на инжектори + бензин 98 + разглобяване на всичко от делкото и обратно по реда си колата запали,сега работи добре,но утре сутринта ще видим ще има ли проблем пак със запалването! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #39 Отговорено 24 Януари, 2012 Благодаря на всички отзовали се тук,и всички които ми звъняха на личния да обсъдим ситуацията! Благодаря също и на колегата paRADOx че ми изпрати комутаторчето за проба! Толкова съм happy,а сега отивам да я разтрия малко че имам да и го връщам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове