Jump to content
rEsPeCtiVe

d16y7 отказа да пали

Recommended Posts

Здравеите,проблема е следния...от горе долу седмица някъде колата палеше много трудно сутрин,въртеше доста обаче палеше,вчера падна акумулатора и се наложи на скорост да я пусна и запали.Всичко след това си е океи,колата пали на 1/4,работи перфектно.Днес сутринта пак по същия начин..реших да я пусна на скорост обаче не запали,след подаване на ток,смяна на свеши,презапояване на релето колата все още не иска да пали!Моля за предложения,какво да търся,не съм погледнал все още диструбуторна капачка,палец,бубина.Възможно ли е да е прехвърлила някои зъб на ангренажа,преди малко пак пробвах и ми се струваше че върти по бързо стартера... Очаквам вашите мнения.Благодаря :cold:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо в делкото ще да е - що не погледнеш!Възможно е да прескочи зъб, зависи как я палиш и на коя скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна и там,но вече утре.А ремъка как да го проверя избягал ли е,по принцип като паля на скорост е някъде с около 20-30 на 2ра скорост! Не е виждала такъв зор да прехвърли,обаче от този кучешки студ е много възможно! Съмнява ме защото стартера върти доста по бързо от обичаиното...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самодиагностиката показа 5 пъти дълго мигане и 4 бързо - излиза че е Crank Fluctuation Sensor (Error Code 54)Обаче цъкаше АБС лампата??

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В делкото всичко е наред,вала върти,другото което забелязах че стартера нещо не е както трябва...това може ли да е причина да не пали??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е възможно ,на бащами така правеше пасата и излезе проблема в стартера ,мн трудно палеше и все по трудно ставаше ,казаха му че имал оронени зъби и му сменили лагерите и ся е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че хора в тоя форум не са останали,или поне не им се пише....все тая,то е ясно че сам ще се оправям :lol: и мисля че няма смисъл да пиша повече след като не получавам никакви отговори! Все пак благодаря на колегите които се ангажираха да пишат поне и с тези мнение пак е нещо! Надявам се утре да го хванем и ще драсна кво съм направил! Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна и там,но вече утре.А ремъка как да го проверя избягал ли е,по принцип като паля на скорост е някъде с около 20-30 на 2ра скорост! Не е виждала такъв зор да прехвърли,обаче от този кучешки студ е много възможно! Съмнява ме защото стартера върти доста по бързо от обичаиното...

 

За 54...

Провери ремъка, като поставиш някой вал на белег и гледаш другия съвпадат ли неговите белези.

Пали на 3-та и пускай съединителя едва, едва - колкото да завърти мотора.

Какво му е на стартера, та не е "както трябва"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако включвателя не "изхвърля" бендикса... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера не въртеше хубаво,днес му направих профилактика....всичко е шест,качвам го и пак същия х*и! Ремъка си е на белезите не е избягал,обаче пак не иска да запали :angry: Вече незнам кво да търся...ток удри на свещите,помпата подкачва,мирише на бензин като въртя повече време...бушоните проверих всички! Делкото как да го проверя,но си мисля че няма нужда след като бие на свещите...но все пак някои ако има на идея как да го проверя да казва.... от 10 сутринта съм при колата,прибрах се преди малко...направо няма такава шибана история.... :ranting:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо не я закараш на някой, който знае какво прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото не обичам да ходя на "маистори" Друг тъп въпрос да зададеш??? Наи вероятно ще се окаже шибания CKF Сензор. Утре ще отварям надоло да видим какво ще излезне,но не съм сигурен че съм виждал такова животно на тва място....Ето малко четиво http://www.civicforums.com/forums/183-6th-gen/346119-desperate-help-dreaded-p0335-trouble-code-ckp-crank-position-sensor-error.htmlhttp://honda-tech.com/showthread.php?t=802222

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да звучи странно смени свещите за проба.Опитва ли се въобще да припалва?

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега свещите са първото нещо което проверих... наистина като се замисля много ме съмнява този сензор,някои имал ли си е работа с въпросния CKF сензор!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и малко инфо за CKF сензора,излезна че е доста често срещан проблем!Възможноста да е от него е на 90%! Излиза че при y7 и у8 сензора може да е в делкото може и да е до маслената помпа. За тези които имат време да четат...http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=170184 http://www.team-integra.net/forum/11-generation-three/177990-cel-code-p1336-edit-now-p1337.htmlУтре се заемам,ще видим ще даде ли резултат!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сензора ще имаш ли искра? Чека ти няма ли да свети? Виждал съм случай при скапана бобина на Xedos 9 искра има, бензин има и колата не пали. Запали едва когато се намали разстоянието на свещите на 0,3-0,4мм. Искрата е била слаба и при налягането в цилиндъра не може да пробие. Та мнението ми е първо да елиминираш вероятността да е бобина и тогава да разглобяваш за сензор още повече че греката я четеш през АБС лампата, което е твърде съмнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самодиагностиката показа 5 пъти дълго мигане и 4 бързо - излиза че е Crank Fluctuation Sensor (Error Code 54)Обаче цъкаше АБС лампата??

ABS лампата показва грешките в ABS системата.Ако си гледал АБС лампата грешка 54 е Relay-inoperative.За въпросният ckf датчик ще ти светне чека за двигателя. Редактирано от Kalpavoto_ku4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми беше странно що ги дава на абс лампата ама има ли кои да ти каже... И ся предложения кво реле да търся...АБС реле ли трябва да е и то кво общо си има с паленето на колата? Дори не ми идва на акъл кво е тва реле и къде се намира

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще улесниш много хората които се опитват да ти дават съвети, ако и споделяш повече. Какво точно си направил досега, какви са симптомите след направеното. И обяснението нека да е точно и без емоции, щото тоя стартер дето въртеше по-бързо не се вписва изобщо. За да върти по бързо или имаш прескочени зъби на ремъка(не 1-2) или въобще го няма. В общи линии ти имаш и тока(предполагам , защото нищо не каза ) и горивото. За да не палиш в тоя случай значи или искрата не се подава в точния момент. или мотора ти е толкова охлабен че си основен ремонт. В общи линии е трудно да се дават съвети без feedback. Не е далеч момента и когато трябва да приемеш че без необходимите инструменти може и да не се справиш сам. Например ако помпата не може да вдигне необходимото налягане и се опитваш да палиш със обеднени смеси - трябва ти манометър.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми беше странно що ги дава на абс лампата ама има ли кои да ти каже... И ся предложения кво реле да търся...АБС реле ли трябва да е и то кво общо си има с паленето на колата? Дори не ми идва на акъл кво е тва реле и къде се намира

Няма нищо общо с паленето.Ако работи абс-а не пипай нищо. Най-добре е да отидеш в сервиз.Тук от разтояние можем само да даваме предположения от какво може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност помпата ти чува ли се изобщо да върти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че се чува,свещите са мокри след като въртя за проба!След като те са мокри следователно стига бензин до тях,удря и искра на всяка от тях!Проверено до тук е main relay - презапоено,стартер,бубина,ремъка си е на мястото! Това което не съм проверил - компресия,комутатор - незнам изобщо има ли начин да се провери!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресия има - 10 на всички цилиндри.Очаквам комутатор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към Sebulba - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53826Симптомите са почти същите като моите,като изключим комутатор,възможно ли е да е температурния датчик??

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МНОГО МИ ПОМАГАТЕ,БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ. НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ САМ ДА СИ ПИША ТУК!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗА ТРИЕНЕ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за триене темата !!!Къде е това Dark Side?(така пише в профила ти). Как да ти помогне някой ,като не знаем къде да пратим помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Велинград съм! Вчера бях при Евгени в Пловдив на консултация,човека си няма на идея какво може да е,утре чакам един комутатор от paRADOx за проба да видим какво ще стане!Ако има интерес може да следите темата също и тук -> http://honda-tech.com/showthread.php?t=3018880Другото нещо което ме съмнява е този датчик с които колегата е има проблем,при него е палила от 10-15 път докато не загрее малко! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53826

Редактирано от rEsPeCtiVe
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Писах ти да провериш джаджите в делкото - ти отговаряш, че всичко е наред, ама комутатора не знаеш наред ли е...

Силно интересно е тая кола изобщо пали ли с бутане или не?

Колегата SilverCivic ти обясни, че с хвърляне на боб няма как да станат нещата, но... ;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото прочетох никъде не видях какво показват замерванията на първичната и вторична намотки на бобината.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови :)Поздрави, Калин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да обобщим темата до тук...колата се мъчеше близо седмица наред,първия старт сутрин беше труден...след като загрее колата няма абсолютно никакви проблеми.След престои една нощ идва пак същия филм с паленето,денят преди да откаже тотално,колата беше запалена на скорост,на другия ден и това не помогна.Бубината я измерих и е в стоиностите,обаче пак не е гаранция дали работи.Проверката на комутатора ще направя със смяна на друг утре. Колата не иска да пали нито на бутане,нито на дърпане!Компресия има на всички цилиндри,ремъка си е на мястото,стартера го свалих,направих профилактика и при него всичко е океи,главното реле е презапоено,акумулатора е напълно зареден,помпата подкачва..бензин достига до свещите,всички бушони,релета и кабели по колата са проверени!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак ми отиде цял ден при колата... :angry: Смених комутатора с друг,не запали с него...след което купих нова бубина...сложих я и пак същата песен... не иска и не иска..... :blink: :blink: Събудих се днес с мисълта че ще запали,но уви... вече просто незнам кво да правя...... :ranting:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами остана или ниско налягане от бензиновата помпа или избягало газоразпределение. Не помня вече развитието, капачка и палец провери, нали?

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на капачката съм пукнал две от леглата на болтовете от външната страна..явно като съм ги натягал,но вътре си е перфектна...палеца и тои е добре...сега слизах на тъмно да проверя каква искра хвърля...искрата е със син цвят...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква сага. Как пък така да не запали. 100% проблема се крие в делко. Няма начин да е от друго. Виж си капачката на делкото. Може на вид да изглежда здрава но във същност да не е и от нея да ти идва проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко хлабав ремък + прочистване на инжектори + бензин 98 + разглобяване на всичко от делкото и обратно по реда си колата запали,сега работи добре,но утре сутринта ще видим ще има ли проблем пак със запалването!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се тук,и всички които ми звъняха на личния да обсъдим ситуацията! Благодаря също и на колегата paRADOx че ми изпрати комутаторчето за проба! Толкова съм happy,а сега отивам да я разтрия малко :lol: че имам да и го връщам :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...