Jump to content
VIPER-CH

прелюд-4г.не пали при горещ двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Имам проблем с моя Прелюд-4ген. 2000сс F20A4. Търсих в темите но не намерих точно моя проблем.

Колата не пали единствено когато е загряла в нормалната си работна температура(третата секция на светлинния индикатор).Не показва никакви признаци на припалване.Съдя,че няма искра но къде точно е проблема?Няма проблем ако си работи а единствено ако я загася и после искам да я запаля.Оставям я да изтине до втората секция и няма проблем с паленето т.е.запалва веднага.Проблема не е в горивото,симптомите са и на бензин и на газ.Дистрибутора,палеца,кабелите и свещите са сменени...

Моля някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да сподели.

Благодаря предварителноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах подобни симпоми преди време. Обикновено това говори за заминаваща си бобина, или спойки на главното реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно реле.Намира с под волана.Сваляш,презапойваш и си на 6.Публикувано изображение

Ето и Тема по въпроса.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали? :rolleyes:

...

Проблема не е в горивото,симптомите са и на бензин и на газ.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега.Аз съм със същия двигател но температуратаникога не се е вдигала до третата секция.За да светне третата секция за мен не е нормална работна температура.Нека колегите се изкажат и по този въпрос.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле не е ли само за бензина ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали? :rolleyes:

 

...

Проблема не е в горивото,симптомите са и на бензин и на газ.

 

Какво общо има налягането на бензина при положение,че карам на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега.Аз съм със същия двигател но температуратаникога не се е вдигала до третата секция.За да светне третата секция за мен не е нормална работна температура.Нека колегите се изкажат и по този въпрос.

Ами мисля,че там е нормалната работна температура.След това има още една секция и след това червената.....т.е. нормално стои в средата Редактирано от VIPER-CH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги.Малко ми е странно,защото проблема е при точно определена температура на двигателя и никога при по студен.Мислих си за някой температурен датчик но тогава може би колата ще пали и работи в авариен режим...не знам как е при прелюда.проблема не се влияе от атмосферните условия ,има го и през четирите сезона.

Редактирано от VIPER-CH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Тоя, цитираният пост не беше за теб.

Не е главното реле, щом и на газ не пали. Както е казал колегата Коев - около бобина/комутатор са проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак не знам къде е свързана електронното управление на газовата уредба.Не е газов инжекцион но е с елентронно управление и все пак всеки път чувам отварянето на клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем на 5-та генерация пак с F20A4,колега как отстрани неизправността ? Загрее ли пали от 10-ти път и ще съсипя стартера !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презапоете си главното реле и си свиркайте.Има поне 5 теми за проблема....Намерете си парт-каталог и го локализирайрте.Зад таблото над педалите е някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година писах, че проблема с непаленето на газ няма общо с главното реле, ма да напиша пак... :D Според мен - при загрял двигател и въртене на стартер малко след гасенето му... смесването на двете горива води до това непалене. ;) Пояснявам:Моята уредба след гасене на мотора автоматично минава на бензин, останалия в колектора пропан-бутан се смесва с бензина от инжекторите и така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не съм на газ и проблема не е в главното реле ;) ,все пак благодаря за мненията !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,не знам колко ще Ви е полезно, но имах точно същия проблем (не палеше при загрят двигател) на предишната кола - Ауди. Проблема беше в бобината.Лека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах същия проблем, дори ми се е случвало да изгасне в движение на топъл двигател. Оказа се, че проблема е не добър контакт в последната степен на клемореда, който се прояваваше при нагряване и разширяване на същия, а при студен старт нямаше проблеми. Преди да сменяш нещо е хубаво да го провериш и него, вади се и се разглобява много лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега къде се намира тоя клейморед ,че и аз съм гаснал в движение и си мислех да не е контактен ключ,казаха че може да е температурен датчик който подава грешно инфо на компа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда е точно в контактния ключ, от него зависят отделните степени при подаване на контакт. Сваля се много лесно, като има два варианта или пъпчиците да са зацапани или да са износени. Първия вариант се решава с почистване, втория се решава временно с наслагване на калай, а най-добре е да се смени. Има отделни теми специално за клемореда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ,ще го проверя !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година писах, че проблема с непаленето на газ няма общо с главното реле, ма да напиша пак... :D

Според мен - при загрял двигател и въртене на стартер малко след гасенето му... смесването на двете горива води до това непалене. ;)

Пояснявам:

Моята уредба след гасене на мотора автоматично минава на бензин, останалия в колектора пропан-бутан се смесва с бензина от инжекторите и така...

 

Моята не преминава на бензин.Всичко се управлява от копчето на газовата у-ба.проблема го има и като карам само на бензин.Проблема не е в релето. Когато не пали веднага слагам друго реле и пак не пали а и с двете си пали студена.Второто реле в случая не е загряло.И двете са проверени и работещи.Според мен проблема се крие в делкото където са три сензора ,комутатор и бобина.И от трите може да е.Клемореда го изключвам като възможен проблем,колата не гасне в движение и не пали само при определена температура.Нама никаква последователнос в паленето.Отскоро при около 60-70 градуса проблема го има а при нормална работна температура си пали.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...