Jump to content
Hak

Accord Coupe 2.0 , 1998г. проблеми

Recommended Posts

Така... пиша от името на баща ми понеже той е прекалено зает( и ядосан :unsure: ) Проблема се появи точно тази зима, до преди това колата не е имама никакви дефекти от както сме я взели. Когато запалиш колата и е още студена всичко си е нормално, загрее ли обаче се получава едно много неприятно и звучно "играене" на оборотите, когато е на свободна. Говорим за някаква амплитуда от 500 оборота примерно и е постоянно. Нагоре, надолу, нагоре, надолу .... Всеки на светофарите си мисли че ще се състезаваме, а това не е желан ефект в случая. :blink: Лошото е че не го прави винаги ами коато си поиска и не можем да намерим някаква връзка - кога го прави, кога не. Единственото до сега е почистване на стъпковото моторче или там както се казва, но то не помогна :(Някой ако има някакви предложение моля да помогне :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за положението на коляновият вал проверен ли е (CPS) Crankshaft Position Sensor? Също датчика за температурата на охладителната течност е добре да се замери. Но най-добре е да отиидете на диагностика първо преди да изгубите много време в ровичкане по колата.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда, дроселова клапа.....

И майсторите това предполагат, ама не са сигурни, а пък да се сменя така на сляпо ... :( Сега ще пробваме на колегата предлженията и евентуално някаква диагностика в пловдив, поне да се знае какво точно трябва да се смени. Само не разбрах колегата дали има предвид Елкон или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката ще си покаже дали са изрядни и ТПС и ламбда сонда. Може да има и натрупани грешки от които да се разбере какъв е проблема, но това всичко зависи колко е пекан човека дето ще ти прави диагностика. Клапана за празен ход си го видял че работи нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда, дроселова клапа.....

И майсторите това предполагат, ама не са сигурни, а пък да се сменя така на сляпо ... :( Сега ще пробваме на колегата предлженията и евентуално някаква диагностика в пловдив, поне да се знае какво точно трябва да се смени. Само не разбрах колегата дали има предвид Елкон или ?
А не били сигурни маисторите.Ми то за това се прави диагностика колега, ако тия маистори не могат да ти направят такава диагностка то тогава те не са твоите маистори.Отивай в читав сервиз и не се занимавай с глупости.Това е начина.Поздрави, успех и не е зле да пишеш какъв е бил проблема и колко ти е струвал. Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След процедурата с почистването на IACV-то ресетнахте ли ЕКУ-то?Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След процедурата с почистването на IACV-то ресетнахте ли ЕКУ-то?Публикувано изображение

 

Сложни въпроси ми задаваш, на които за съжаление не мога да отговоря в момента :( Сега стъпвам в пловдив и бащата е на работа... вечерта като се върне ще го питам точно какво са правили и ще ви напиша веднага, когато мога. Благодаря сърдечно за всички предложения, днеска ще видим кога какво ще може да се направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На съвсем друг автомобил (Хонда Сивик) съм виждал подобно игране на оборотите в диапазона 750 - 1500/1600 RPM, когато имаше малка дупчица на един от маркучите, по който тече антифриз. От там лапаше въздух и съответно залъгваше или датчика за температурата на охладителната течност, или EACV клапана (не помня точно в момента) и на празен ход по кръстовищата се форсираше сама :)Твоят автомобил май няма EACV клапан така, че той отпада от "схемата" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има IACV. :rolleyes: С кой мотор е това купе - F20B3, ...В5 или ...В7? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има IACV. :rolleyes:

С кой мотор е това купе - F20B3, ...В5 или ...В7? ;)

 

Мотора е F20B3. Оказа се че е ресетнато ЕКУ-то след почистването. Като майстора е казал че има малко нагар и по стъпковото моторче и по дроселовата клапа, явно и тя е била почистена, но и от двете не се е оправило. Явно ще ходим сега на диагностика да видим там какво ще излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като го е почистил дросела проверил ли е калибрацията на ТПС-а и обучил ли е EACV-то?Поне второто ти е задължително...Почистваш си еацв-то и го закачаш. Закачаш си "+" на акумулатора и палиш. Държиш на 2500об/мин докато включи перката. После гасиш и палиш наново. Тогава вече си е обучено и си работи абсолютно коректно. Иначе меша оборотите и гасне и т.н. известно време. п.п.Можеш да пробваш и друго.Като загрее и се размагери откачи ланда сондата и виж какво ще стане. Нека си бие грешка. Това се оправя с откачане на акумулатора за под една мин/поне при сивиците/, после тпс-а. После еажв--то. Ако паднат на 500об, значи си е добре.Само си чисти своевременно грешките. Ако има датчик на входящия въздух също :cool: само така можеш да го хванеш гада, дето те дразни :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така играят оборотите когато има въздух в охладителната система.Вместо да се занимавате с излишно сложните,трудно уловими и ненужно трудните процедури-първо си обезвъздуши охладителната система,като си сигурен че в нея има нужното количество охладителна течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така играят оборотите когато има въздух в охладителната система.Вместо да се занимавате с излишно сложните,трудно уловими и ненужно трудните процедури-първо си обезвъздуши охладителната система,като си сигурен че в нея има нужното количество охладителна течност.

Всичко е било обезвъздушено както си трябва. Баща ми е сменял антифриза и е гледал докато са го сменяли. Каза че майстора е отвъртял там горната пробка за обезвъздушаване и е изчакал докато спре да излиза въздух. Така че не би трябвало това да е проблема. Другата седмица отиваме на диагностика и така. Веднага щом разбера нещо ще пиша какво е било.Весели празници на всички, весело изкарване и благодаря за многото предложения !!! :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че IACV И EACV са различни клапани. Не знам дали правите разлика... Аз нещо се обърках в постовете ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за предния пост, объркал съм се. Да не подведа някой за IACV и EACV (едно и също е). Мислел съм си за FITV клапана, който е съвсем друга бира :)

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги и за много Години !!!Съжалявам, че толкова много се забавих, но имаше доста работи да се правят покрай празниците. :unsure: В крайна сметка ходихме на диагностика при един познат на martins и след много дълги опити и проби се оказа, че дава единствено грешка в ламбда сондата. Проблема според него е че тя подава грешна информация, което обърква инжекторите и те постоянно се включват и изключват нерегулирано като така ограничават горивото и от там се получава играенето на оборотите. :(:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...