Steve Vai 5 #1 Публикувано 13 Декември, 2011 Здравейте!Става въпрос за Акорд-купе2.0-147 коня,2000г.-6 ген.Имам един странен проблем(не знам още проблем ли е) който се проявява само когато двигателя е студен и температурите са по ниски-предимно сутрин.Първите 3-4 минути след запалването сутрин когато я подкарам при превключване на скоростите или когато просто отнема газта, мотора се форсира леко,оборотите вместо плавно да си паднат се вдигат за една секунда и чак тогава си падат!Странното е,че при това леко форсиране се получава един странен звук,нещо като :жжжъъннн,прилича на звук на вибрираща ламарина,това е най близкото като асоциация!Интересното е,че това явление се появява в движение,на място и когато е по-нормално времето -не!Някой има ли обяснение и случвало ли се е и на някой друг!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #2 Отговорено 13 Декември, 2011 карам я същата кола братле, ама никога не съм го имал този проблем. По принцип винаги когато студено след запалване колата държи около 1300 - 1500 оборота докато почне да загрява и след това се нормализират. Аз винаги я чакам да почне да вдига температура и тогава тръгвам и не съм забелязал да ми прави такива номера като при теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #3 Отговорено 13 Декември, 2011 От колко време имаш книжка колега , просто питам без да се сърдиш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve Vai 5 #4 Отговорено 13 Декември, 2011 От колко време имаш книжка колега , просто питам без да се сърдиш ? Сигурно имаш в предвид,че от неопитност задържам педала на газта при смяна на скоростите и за това се форсира-няма такова нещо,по горе съм писал ,че и при отнемане на газта когато съм на скорост ми го прави този номер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #5 Отговорено 14 Декември, 2011 (Редактирано) Да колега , точно това исках да те питам.Сори ако има нещо но трябва да се пита първо това За колко време ти влиза в работна температура колата и като влезе т.е термостата да ти показва малко под средата както трябва да си е , прави ли го този проблем ? От кога го имаш и сега като застудя ли се появи ? Знаеш , че когато е студена си държи високи обороти.При люда са около 1800 и плавно падат.За акорда незнам как е но предполагам , че е същото.Ако палиш и тръгваш и са ти около 1500 и ти подадеш още газ при смяната на предавката , според мен е нормално да ти се форсира малко.Един път работи на 1500 , втори път ти подаваш газ като сменяш скоростите. Редактирано 14 Декември, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #6 Отговорено 14 Декември, 2011 Ако двигателя не е загрял и държи обороти по-високи от тези на които сменяш предавките тогава може да го има това с повишаването на оборотите след като изключиш от скорост. Мисля че при студен старт мотора трябва да държи около 1300 об./мин и след като позагрее да ги свали до нормалните. На загрял двигател в движение при не натиснат педал на газта, т.е. на празен ход мотора държи около 1000 оборота. След като спреш на място оборотите трябва да паднат до нормалните за празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #7 Отговорено 14 Декември, 2011 Според мен , поддържането на по-високи обороти е и от неизправен термостат.Когато не може да достигне двигатела работна температура , също си поддържа по-високи обороти.При мен беше термостат проблема и бавно загряваше.Сега за 0ла време е загряла и всичко е ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve Vai 5 #8 Отговорено 14 Декември, 2011 Колеги,при мен няма никакъв проблем по отношение на това колко бързо или бавно загрява!Загрява си нормално,когато я запаля сутрин си е на 1300-14000 оборота,достига си нормалната температура за нормално време и стрелката си държи малко преди средата на скалата.Тръгвам сутрин почти винаги на студен двигател защото обикновенно бързам и не я чакам на място да загрее,но когато имам лукса от време да я позагрея на място-няма проблем,само когато тръгна "на студено" го има това леко форсиране и този странен звук!Нещата които са ми "интересни" и странни са две: защо се форсира като си дръпна крака от педала на газта(или превключвам-там пак се отнема газта) когато съм на скорост,в движение и е студена и най вече ме притеснява съпровождащия звук(жжжжжъъъннн-нещо такова е) на лекото форсирате което е като резонанс от ламарина прилича леко и на звук от прецакан лагер,..не знам,трудно се описва звук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #9 Отговорено 14 Декември, 2011 Трудно се описва звук, но аз те разбрах, защото при мен го има това същото стържене. Само че се усеща и когато е загряла. Появява се на 1100-1300 оборота и нямам идея от какво е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve Vai 5 #10 Отговорено 14 Декември, 2011 Трудно се описва звук, но аз те разбрах, защото при мен го има това същото стържене. Само че се усеща и когато е загряла. Появява се на 1100-1300 оборота и нямам идея от какво е...При мен тези симптоми се появяват късната есен и зимата-сутрин,и само когато е студена ,а оборотите нямат значение,на колкото по-големи обороти отнема газта или сменя предавката -толкова по силен звук и форсирането и то сякаш леко се увеличава!Значи получава се следното- карам, вдигам си крака от газта, вдигат се леко оборотите и в момента който почнат да падат се получава този звук като от вибрираща ламарина-стържене,...мислих си ,че може да е от колекторите нещо.... След 3-4 минути когато стрелката на температурата вече е отлепила-всичко изчезва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #11 Отговорено 14 Декември, 2011 (Редактирано) Колега преди нямах такъв проблем,но от скоро и при мен започна същия шум.На мен ми дрънчи\стърже-от гърнето при 1200 оборота и после чак като сменям на 2500 3000 оборота се чува променливо като падат оборотите.Провери за хлабави ламарини някъде(Капака на колектора,средното гърне и целите тръби от край до край). Редактирано 14 Декември, 2011 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #12 Отговорено 14 Декември, 2011 +1 за хлабави ламарини от студеното се свиват и опират някъде като по загрее малко се отпускат и проблема изчезва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve Vai 5 #13 Отговорено 15 Декември, 2011 Дано да е това,...на мен в главата ми се въртяха,някакви проблеми в двигателя,.. ролки,ремъци като проблем-въпреки ,че съм ги сменял преди 10000 км.., след като ги смених чух противоречиви отзиви за ремъка който сложих Мицобоши и ролките.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове