Jump to content
Sc00by

Разход на гориво

Recommended Posts

Разкарвах се тия 4 дена напред назад изминах 758 километра и съм заредил бензин за 130 лева което е ~55 литра, което ми прави разход от порядъка на 10-11-12 карах и градско но не много да речем 50 км градско и останалото е все магистрала и 1-вокласен път. Та въпроса ми е на какви обороти карате ,че да ви е по икономична колата , вярно е че на места летях със 180 км ноо средната скорост карах 140-150 ? А забравих става въпрос за Civic 1.4i 1997 англичанка 75 кончета.

Редактирано от Sc00by

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се каже, че е нормално с този двигател при такава скорост да е висок разхода. Аз съм забелязал, че моята е най-икономична до 3000 оборота извън града, а според скоростната кутия това може да е от около 105 до 120 км/ч. При 140-150 км/ч оборотите и разхода са съвсем други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 140-150 съм на около 4000-4500 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за бензина го дават да е най-икономичен между 2500 и 3000 хиляди оборота !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При икономичките като моята ECONO режима спира на около 2500 оборота в зависимост от натиска на педала и след ~120 на 5та, което е ~3000 оборота.Поне от това съдя, че разхода след 120 и 3000 оборота се променя, или поне при нас е така :)Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкарвах се тия 4 дена напред назад изминах 758 километра и съм заредил бензин за 130 лева което е ~55 литра, което ми прави разход от порядъка на 10-11-12 карах и градско но не много да речем 50 км градско и останалото е все магистрала и 1-вокласен път. Та въпроса ми е на какви обороти карате ,че да ви е по икономична колата , вярно е че на места летях със 180 км ноо средната скорост карах 140-150 ? А забравих става въпрос за Civic 1.4i 1997 англичанка 75 кончета.

колега как сметна че ти гори 10-11 литра?55 литра делено на 758 километра=0,07255937 (7.26 литра среден разход)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкарвах се тия 4 дена напред назад изминах 758 километра и съм заредил бензин за 130 лева което е ~55 литра, което ми прави разход от порядъка на 10-11-12 карах и градско но не много да речем 50 км градско и останалото е все магистрала и 1-вокласен път. Та въпроса ми е на какви обороти карате ,че да ви е по икономична колата , вярно е че на места летях със 180 км ноо средната скорост карах 140-150 ? А забравих става въпрос за Civic 1.4i 1997 англичанка 75 кончета.

колега как сметна че ти гори 10-11 литра?55 литра делено на 758 километра=0,07255937 (7.26 литра среден разход)
Тъкмо щях да го пиша .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе карай :lol: :lol: важното е че ми прави разход а я дават 6-6.5 извънградско мисълта ми беше ,че аз съм си вманиачил, че като влезна в 4500 оборота колата ми повече ускорява не съм Втек но съм 16v.И имам чувството че тогава ми прави разхода дали е възможно ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някаде , че като сменя гарнитурата тоест от 75коня иде на 90коня разхода падал? Някой да е забелязал такова нещо след като е сменил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото се смята така 55/758 и разхода ти е равен на: 7,25/100км. Грешно си си сметнал. Един колега ти е написал преди мен.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези скорости не виждам какво чудно има за 7.26 на 100,при положение че има и градско каране??? Ако си кемаш с колицата с около 120 няма да надхвърля повече от 6 на 100,а може и по-на долу да падне !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е просто съм карал Поло и на такава скорост ми даваше разход 5-6 и затова можеби сега си мисля , че тя харчи много а действително си е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При икономичките като моята ECONO режима спира на около 2500 оборота в зависимост от натиска на педала и след ~120 на 5та, което е ~3000 оборота.Поне от това съдя, че разхода след 120 и 3000 оборота се променя, или поне при нас е така :)Поздрави!

Имам същата хонда като теб . Еконо лампата свети при загрял мотор и след 3та предавка включително, до 3000 оборота при плавно натискане на газта , което на 5та е равно на 122-3 км .5.1л / 100км извън града преди няколко дни засякох :) А иначе стане ли въпрос за високи обороти и скорости... колата си гори доволно 10+ !Иначе при моя мотор 1.5 V-tec i LS (d15z6) , 220км = 5300 - 5500 оборота (не гледах точно оборотите в този момент).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ NxRДа, до 3000 е, вчера го видях точно :)Аз пък засекох разход от 11 литра за 250 км :blink: Смолян-София, е има доста спускане, но я карах само в econo режим, и в София я напълних пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 1.6 i ls 116 p.s. D16W3 на метан днес я засякох на 100км. само градско в Пловдив- точно 9лв.Извънградско около 120-130км/ч. около 7лв. на 100км. пробег .Това е при цена на метана 1.64лв/кг.Разхода в литри някой може да го изчисли,аз си го смятам в лева..Рядко влизам в червеното,но и така съм доволен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от скоро карам,хондичка,с аеродек съм D14A8 два пъти я засичам с пълен резервоар на 100 км. градско и двата пъти един и същ разход 8,5 мисля че е нормално за това купе и климатичните условия в момента!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 1.4i 75 hp извънградско ми гори под 5 :blink:, докато градско си гори, не съм засичал точно но около 7-8/100.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Civic 1.4i 75 hp извънградско ми гори под 5 :blink:" А аз си мислех, че само мойта гори между 3 и 3.2 на 100 извънградско :D :D :D:no:П.С> Хора пиите по-малко по празниците и давайте трезвени оценки на разходите си :eat:Весели празници!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите искам да попитам за"реалния" разход на хонда комби,1.5 втек-е 114кс.-98-2001г.В една тема по назад във форума (разход на втек),прочетох че д15з8 е наи-икономичен,но не зная дали тази кола която искам да взема е с този двг.Също така прочетох за някаква лампа еконо,дали са сериино на втеците и дали това е режим на работа,тоест опериран от компютера или е просто лампичка,която те уведомява дали караш икономично?Силно ме интересува разхода не защото съм някакъв маняк,а защото сина ми все по-често реве за баба си и дядо си на 400км и това доста ми бърка в джоба.Благодаря Ви!

Редактирано от mirro_25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Civic 1.4i 75 hp извънградско ми гори под 5 :blink:" А аз си мислех, че само мойта гори между 3 и 3.2 на 100 извънградско :D :D :D:no:П.С> Хора пиите по-малко по празниците и давайте трезвени оценки на разходите си :eat:Весели празници!

Нормална реакция... и аз така се учудих като минах маршрута Враца-Пловдив-Кричим-Пловдив с 30 лв...Оценката ми няма нищо общо с алкохола...Весели празници и на теб!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,4 75коня с махната гарнитура на дросела на газ снощи ми даде разход извънградско 11л /100км при каране по магистралата 140-150км/ч иначе по принцип до 120км/ч ми дава 8л/100км извънградско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали за civic 1.4 90k е нормално да гори 12л газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При икономичките като моята ECONO режима спира на около 2500 оборота в зависимост от натиска на педала и след ~120 на 5та, което е ~3000 оборота.Поне от това съдя, че разхода след 120 и 3000 оборота се променя, или поне при нас е така :)Поздрави!

Имам същата хонда като теб . Еконо лампата свети при загрял мотор и след 3та предавка включително, до 3000 оборота при плавно натискане на газта , което на 5та е равно на 122-3 км .5.1л / 100км извън града преди няколко дни засякох :) А иначе стане ли въпрос за високи обороти и скорости... колата си гори доволно 10+ !Иначе при моя мотор 1.5 V-tec i LS (d15z6) , 220км = 5300 - 5500 оборота (не гледах точно оборотите в този момент).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Civic 1.4i 75 hp извънградско ми гори под 5 :blink:" А аз си мислех, че само мойта гори между 3 и 3.2 на 100 извънградско :D :D :D:no:П.С> Хора пиите по-малко по празниците и давайте трезвени оценки на разходите си :eat:Весели празници!

Виж под 5 не знам ама 5.5 - 6 при средна скорост 90-110 km/h който не вярва да го качвам и го разхождам на 100 км това на бензин а на газ ... парите който наливам са двойно по малки :) Редактирано от Mickelangelo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ NxR

 

Да, до 3000 е, вчера го видях точно :)

Аз пък засекох разход от 11 литра за 250 км :blink: Смолян-София, е има доста спускане, но я карах само в econo режим, и в София я напълних пак :)

 

Аз ако имам такъв разход ще си купя още една бе колега Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нима някой е очаквал колата да му гори нормално при високи скорости/обороти... Моята лятото при климатик, пълна с хора и багаж и сериозно натискане ми даде хубав разход - около 8.5-9 извънградско (говоря за редновно 170+ км/ч) от което съм много изненадан. При спокойно каране (по правилата за ограничение на скоростта!) на извънградски път (Пловдив - Калофер) ми цъка около 6.5-7.Градското много варира - дали са къси дестинации на не загрял мотор, дали са задръствания и т.н.... в най-оптималния случай съм имал 7 на сто, но редовно си лапа 8-ца ;) Поздрави на колегите с икономичните 5/100 градско бензинки.... П.П. Да бе дизел разбирам, но икономичен бензин 2000-та година... е не съм видял такова животно. П.П.П. И от горивата си има значение. OMV 100 октана - дава около 20 км. по-дълъг преход, но цената изравява нещата ;)

Редактирано от markup
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При икономичките като моята ECONO режима спира на около 2500 оборота в зависимост от натиска на педала и след ~120 на 5та, което е ~3000 оборота.Поне от това съдя, че разхода след 120 и 3000 оборота се променя, или поне при нас е така :)Поздрави!

Имам същата хонда като теб . Еконо лампата свети при загрял мотор и след 3та предавка включително, до 3000 оборота при плавно натискане на газта , което на 5та е равно на 122-3 км .5.1л / 100км извън града преди няколко дни засякох :) А иначе стане ли въпрос за високи обороти и скорости... колата си гори доволно 10+ !Иначе при моя мотор 1.5 V-tec i LS (d15z6) , 220км = 5300 - 5500 оборота (не гледах точно оборотите в този момент).
Човек как ги стигна тия 5300 - 5500 оборота при положение че тоя мотор на 5 - та има ограничение на 4000 и достига 160 км/ч. Вариантът ти е да върнеш на четвърта за достигане на максимална скорост, моята съм я пробвал и над 6500 беше като май май имаше още малко докато влезне в лютеницата, на километраж някъде 185 км/ч . Това на прав участък ( за попътен вятър не се сещам :D ) За разхода, градско 7.5 - 8 на 100, зимата иска да се вдига, ама все пак я карам на кратки разстояния и неможе да загрее даже. За извънградско, до 110 някъде около5.5 , 130-140 и в някой случаи и повече, ми дава 7 - 7.5
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите искам да попитам за"реалния" разход на хонда комби,1.5 втек-е 114кс.-98-2001г.В една тема по назад във форума (разход на втек),прочетох че д15з8 е наи-икономичен,но не зная дали тази кола която искам да взема е с този двг.Също така прочетох за някаква лампа еконо,дали са сериино на втеците и дали това е режим на работа,тоест опериран от компютера или е просто лампичка,която те уведомява дали караш икономично?Силно ме интересува разхода не защото съм някакъв маняк,а защото сина ми все по-често реве за баба си и дядо си на 400км и това доста ми бърка в джоба.Благодаря Ви!

Режим на работа е. Бачка си на икономичен режим и не харчи много гориво. Напиши в гоогъл "B-TEK E" и ще ти стане ясно по нещата/май и в полезни технически го има/ . При тия проходи, които те чакат газовия инжекцион ти е задължителен, защото от 6/100 бензин е по-добре само 6.5/100 автогаз :D п.п. Д14ката, ако е с обикновена газова и до 14/100 може да качи градско и до 11/100 газ на магистрала. Иначе 9 на 8 :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При икономичките като моята ECONO режима спира на около 2500 оборота в зависимост от натиска на педала и след ~120 на 5та, което е ~3000 оборота.Поне от това съдя, че разхода след 120 и 3000 оборота се променя, или поне при нас е така :)Поздрави!

Имам същата хонда като теб . Еконо лампата свети при загрял мотор и след 3та предавка включително, до 3000 оборота при плавно натискане на газта , което на 5та е равно на 122-3 км .5.1л / 100км извън града преди няколко дни засякох :) А иначе стане ли въпрос за високи обороти и скорости... колата си гори доволно 10+ !Иначе при моя мотор 1.5 V-tec i LS (d15z6) , 220км = 5300 - 5500 оборота (не гледах точно оборотите в този момент).
Човек как ги стигна тия 5300 - 5500 оборота при положение че тоя мотор на 5 - та има ограничение на 4000 и достига 160 км/ч. Вариантът ти е да върнеш на четвърта за достигане на максимална скорост, моята съм я пробвал и над 6500 беше като май май имаше още малко докато влезне в лютеницата, на километраж някъде 185 км/ч . Това на прав участък ( за попътен вятър не се сещам :D ) За разхода, градско 7.5 - 8 на 100, зимата иска да се вдига, ама все пак я карам на кратки разстояния и неможе да загрее даже. За извънградско, до 110 някъде около5.5 , 130-140 и в някой случаи и повече, ми дава 7 - 7.5
Ти каква кола караш ?! Струва ми се ,че някой ти е забил абревиатурата V-TEC в задната броня и от там си мислиш ,че караш такава кола !4та предавка ти е до 192-5 км/h ,а без катализатор и лек наклон и си пълниш километража !Или не караш същия автомобил или ако писанията ти са верни бягай до някой сервиз преди да си изхвърлиш ХОНДАТА !!!!!!!!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е v-tec макар и да нямам абревиатура на бронята, на потписа ми пише и кои двигател точно. А аз написах колко съм достигал макс, и ясно е написано че е можела и още, но това на 4та предавка. Тъй като си написал 220км/ч = 5500 оборота си мисля че това трябва да е на 5та (защото трябва да е бахти наклона че на 4та да го постигнеш това), а на тая 5та имаш ограничение на 160км/ч на 4000 оборота. Мъчил съм я по Тракия и нищо, на 4та няма никви проблеми (там си прави топ спиид) но вкарам ли 5та - 160 и тва си е ( все пак това е икономик ).А тъй като по едно време исках да го махам тоя ограничител, питам как ? Пипано ли е нещо по колата, чип или какво ?

Редактирано от Al Capone
Предходно мнение НЕ се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...