Окич 69 #1 Публикувано 8 Декември, 2011 (Редактирано) Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 06.1998г - има проблеми за решаване. Първо трябва да се смени кормилен накрайник от дясната страна. Второ лагерите на алтернатора трябва да се сменят. Не ми работи дистанционното за централното (не знам даже дали има аларма, но ключовете са с чип - два черни и един червен). И четвърто - оборотомера ми работи на моменти. Какво да правя с централното и оборотомера. Искам да науча тънкостите и ако е възможно да реша проблемите сам, като един проблем с резистора на парното Редактирано 8 Декември, 2011 от Окич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 8 Декември, 2011 Здравей и добре дошъл. Накрайника ти е ок 35-40 кинта читав. Съветвам те да смениш и двата. Другия ще се разтропа скоро... Малко са им слабост.Можеш и само единия, но пак пазаруване, майстор, 20ка за реглаж и т.н.Дистанционното на алармата му смени батерията. Така беше колата на жената и като я сменихме и тръгна. Ако не тръгне-нова аларма. За оборотомера ако имаш как да пробваш с друго табло или някой по-вещ да ти каже от къде взима сигнал точно. Или е от уреда или от датчика. Уви нямам си и на идея.п.п. Честито за колата. И мойта дойде с 3те ключа. Червения ти е само за обучение ако си вадиш нов. Не пали с него. Ще се посука имобилайзера. Малко са колите, дошли така 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #3 Отговорено 9 Декември, 2011 Мерси за хубавите отговори Лек ден ти желая ! Ако някой знае още нещичко може да сподели. Преди Honda-та карах 3 години опел астра ф и й знам абсолютно всичко кое къде е, но Honda-та я гледам и имам хиляди въпросителни в главата си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 9 Декември, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20225Това за степените на парното.Иначе, казвал съм го многократно, дизелът на Ровър е можеби единственото нещо, при направата на което, англичаните не са си оставили ръцете!п.п. Честито за придобивката. Оттук натам въпросителните ти ще се сменят с удивителни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #5 Отговорено 9 Декември, 2011 Смених батериите на дистанционното - няма ефект. Да не би да трябва препрограмиране на дистанционното ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #6 Отговорено 9 Декември, 2011 Колега и аз карам англичанка, само че бензин. С оригиналното дистанционно съм, принципа му на действие е чрез светодиод, досущ като дистанционно трябва да го насочиш към приемника, който е до централното огледало вътре в колата. Не работи с радиовълни както повечето модерни такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #7 Отговорено 16 Декември, 2011 Виенето го оправих - проблемът е бил в обтегача на пистовия ремък. Замених го с чисто нов.Проблема с дистанционното остава и след смяната на батерията.Кормилен накрайник на Sidem - 29лв, скоро ще ги сменя и двата.Масло можете да ми препоръчате Пазарувам главно от Косер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #8 Отговорено 16 Декември, 2011 Дистанционното се проверява дали свети . Най -лесно е с ... GSM-a - включваш го да снима и гледаш през екрана на телефона , докато натискаш бутоните на дистанционното . Ако свети - инфрачервеният диод е здрав и бутоните му са наред, но е възможно да излъчва импулси с различна кодировка от очакваните заради скъсан крак на най-тежкият елемент в него - ПКФ-а / прилича на кондензатор и обикновено е фиксиран с лепило към платката / . Отваря се и се проверява . За маслото - въпрос на вкус. Лично мнение - почти не се намира оригинално масло, което да се продава в БГ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #9 Отговорено 17 Декември, 2011 Ako си намериш YACCO масло.Няма ментета за момента и е сташно добро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #10 Отговорено 17 Декември, 2011 здравей колега,проблема с оборотомера се решава като се свали таблото с уредите и се разглобява вътре самия оборотомер има платка която се нуждае от презапояване на някой от елементите презапой внимателно всички спойки и би трябвало да не спира вече.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #11 Отговорено 17 Декември, 2011 По-скоро смяна на електролитните кондензатори на платката на оборотомера. Презапояване на елементите - само ако има такива с лоша (студена) спойка.За дистанционното - вече беше казано - трябва да се насочи към приемника, както дистанционно на телевизор. Ако пак не работи, или има проблем с приемника, или това дистанционно не е за тази кола. За самото дистанционно вече беше казано как да се провери - най-лесно с камера на телефон.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #12 Отговорено 26 Декември, 2011 Ще кача снимки на дистанционното, не е със светодиод. Виенето го оправихме - обтегача на пистовия ремък се оказа, че е заял и от там ролката се е износила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #13 Отговорено 6 Януари, 2012 Това е дистанционното - както виждате, не е infrared. Оборотомера си го оправих, като презапоих спойките и смених един електролит 2200µF/16V. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nask 0 #14 Отговорено 13 Януари, 2012 Привет и честитоЗа алармата аз съм със същото дистанционно, но имах допълнително ключе с което включвах алармата/GEMINI/ от сирената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #15 Отговорено 9 Февруари, 2012 Проблема със накрайниците е решен, но при спиране имам вибрация от дясно (и преди тресеше при спиране). Насочете ме към някаква аларма или само дистанционно за централното да си сложа ?Колата ми пушеше много преди да я закарам на центровка. Центровката я оправиха, но сега ми светва чека от време на време и като мръдна педала за газта угасва лампичката. Някаква идея ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 9 Февруари, 2012 (Редактирано) Brake pedal sensor / ВРS /, спирачен шалтер - може да го видиш и с това съкращение / ВРР /...http://tuning-diesels.com/Edc15m/edc15m.htmИли Accelerator pedal position /APP/ - потенциометър за положението на педала на газта. Редактирано 9 Февруари, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове