Jump to content
Soichiroo

Honda бутала

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имаме един спор с едно майсторче фенче на БМВ който се обърна в малък скандал хах ,та все пак искам да получа малко инфо,че да му изкоча с по точна информация.Неговото мнение е ,че на всички японски автомобило производители включително и Хонда нямат произведено бутало в Япония за изминалите 20 години назад,производството е изнесено в Китай и Тайван.На мен лично ми се струва СМЕШНО.,но ми зададе въпросът айде кажи коя фирма ги произвежда и къде и аз ъъъъ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като си си избрал такъв никнеим а си сложил тази снимка мисля че ти трябва да знаеш а не да питаш...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера мушнахме в едно субару NPR бутала произведени в Япония ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като си си избрал такъв никнеим а си сложил тази снимка мисля че ти трябва да знаеш а не да питаш...:)

Питал съм точен конкретен въпрос,какъв ник и каквото и да било си е мой проблем мееен.Като не знаеш по добре мълчи.Интересува ме заводски с каква марка бутала излизат.Ако някой знае ще съм му благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега какво им се връзваш на Беемвистите?Такива поклонници на такава прехвалена марка като тях няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги правят нито в Тайван нито в Китай, а в ЯПОНИЯ! И кажи на БЕЕМВЕЕЕ фена че техните ги правят в тУрция ... и му кажи да си навре едно бутало от ИС-ка отзад и ако не се пукне значи са читави! Само да внимава сегмента да не надере "ризата" му че за него Дартъни не прозвеждат! :lol: :lol: :lol:

Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за всички останали го казват.Абе почети им малко из форума.ТЕ правели ....... :blink: мислят се, за някои във фирмата едва ли не.Все едно, че са на работа там.Абе сбъркана история.Едно време правели самолетни двигатели:lol:ЗА Турция знам, че Лемфьордер имат завод там и правят алуминиевите компоненти за окачванията на немските марки.Резултата лично съм го изпитал с Ауди-то, което карах до скоро.И на БМВ предниците не са ,,железни".

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Едно време правели самолетни двигатели:lol:

A Honda прави цели самолети сега !Не знам кой прави на Хонда буталата, но производство на такива яЯпония определено има.А БМВ-истите нека се похвалят с кола 89-та година с титаниеви биели като на NSX да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не би ме учудило ако някой ми каже, че буталата на масовите Хонди се правят в Тайван например. Това не е сигурен показател за качеството на един продукт, особено когато зад него седи компания като Хонда. И в Тайван, и в Китай има супер модерни и високотехнологични фабрики оборудвани от-до, които бълват продукти за абсолютно всякакви продукти и за всеки един производител. Кажи му на твоя приятел майстор да вземе един айфон например - какъв му е проблема като 80% от него е произведен в Китай/Тайван и е сглабян също там? Да си купи един нов телевизор от магазина бе, за 5000 лв примерно. Къде ще са произведени болшинстовото от частите? Точно така, в Китай и Тайван.

Мита, че всичко произведено в Китай е боклук рано или късно ще бъде оборен. Да, там има хиляди малки фабрики, които произвеждат евтини продукти със съмнително качество. За съжаление тук в България повечето от нещата, които се внясят идват именно от там - виждате ги по магазините за един лев и т.н.

Отново да кажа, това не значи, че всичко направено там е боклук. На практика няма нито един производител, който да не вгражда части произведени във въпросните страни. И всички знаем защо е така.

Аз ще дам няколко примера за производители от тези държави - HTC, Benq, Lenovo, Foxconn, ASUS, Creative, Genius, Acer, Apacer, A-Data, Chieftec, Fortron FSP, Gigabyte, Realtek, Thermaltake, Ulead, D-Link, HannStar (един от основните доставчици на матрици за LCD-та), Transcend.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не се съглася с Даниел. Освен това, колеги, на БЕЕМВИСТИТЕ може да им се смеете за каквото си поискате, но аз все още чакам да видя и тук толкова сплотен клуб. Може в много отношения да са палячовци, но са истински клуб и като казват, че "ТЕ правели" просто изразяват принадлежността и сплотеността си.Аз не съм (и никога не съм бил член на БМВ клуб), но искрено си пожелавам някога да успеем освен като автомобили, да ги настигнем най после и като фенове. ;)

Редактирано от Димитър Коев
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логнах се само за да се съглася с Димитър Коев. БМВ клубът са огромна общност и са доста сплотени. Повечето модели на БМВ също никак не са лоши, естествено, това си има цена. Не бих искал да сравнявам коли с коли - философията на БМВ е друга, различна от тази на Хонда.По темата - информация със сигурност можеш да намериш от ЮбиКо. Не виждам проблем да се правят в Турция, Тайван или Корея - все е тая - технологията, частите и процеса са важни. П.П. Фанатизирани фенове винаги ще има. Губене на време е спорът с такива, повярвайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Корея със сигурност не е проблем.Всички виждаме какви стават автомобилите им последно време.Аз лично имам допир с техни стоки несвързани с автомобилостроенето и да ви кажа корейците са сериозни в машиностроенето.Това обаче си го знаете предполагам всички знаем какъв концерн е Хюндай.А за Турция честно казано съм скептично настроен.Може някой ден да си променя мнението, но за сега предпочитам изделията правени в Китай пред турските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето примера на колегата "eDaniel" е прадимно с компютарни части които наистина се правят там.Само , че на колите никой не казва :) Мен ми е все едно ако ще и на Марс да е сглобявана и частите да са от ЛУНАТА.Кефи ме и това е важното за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам пример с фирми за компютри и компютърни компоненти и периферия защото това е свързано с моята работа. Който разбира от авточасти да изброява фирми за авточасти. Това обаче няма никакво значение защото реалността е такава, че Япония е страна, която няма собствени ресурси и се налага да внася почти всичко отвън. Освен това работниците там взимат твърде високи заплати и е нерентабилно да се произвеждат частите на място. Японеца е сметнал, че е по-добре да инвестира във високотехнологичен завод и да обучи китайски специалисти и да прави всичко там. И това не е само Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ART Metal Mfg - Corporate ProfileКато гледам дори и тази фирма май не прави на 100% от продукцията си в Япония... но може и да греша.Обърнете внимание на историята на фирмата по-долу. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...