Jump to content
pepi555

Покупка на сивик аеродек

Recommended Posts

здравейте колеги, след 3-4немски, 2френски и 2италиански коли съм решил да взема една хонда а именно сивик комби. преди време пробвах една седан 90кс англичанка и не останах много доволен(може би просто самата кола беше кофти) имам няколко въпроса:1. аеродека англичанка ли е, и какви са разликите2. кой бензинов мотор е най надежден( мисля да слагам агу) и какви двг се монтират на тези коли след 97г,1.4 90кс не е ли малко слаб за това купе? 3.скъпи ли са частите примерно колко ще е първомачалното обслужване ремък ролки и тн...4. има ли сивик с климатриник ( малко съм се разглезил откъм екстрите):rolleyes: 5. имат ли фейслифт с евентуално отстранени детски болестиориентирал съм се към кола след 97г за около 4500лв, благодаря предварително :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- Да англичанка е. Разликите спрямо кое?2- всички бензинови мотори са надеждни (на всички могат да се монтират газови), след 97г. се монтират същите мотори както и преди 97г.3- Относно това дали е слаб мотора за купето, трябва да покараш и да си прецениш. За едни е слаб за други е достатъчен.4- Първоначално обслужване ~300-350лв. (зависи от марките, може и по-скъпо)5- Няма с климатроник (поне аз не съм виждал досега)....- Има фейслифт след 97г. Изразява се основно във външния вид. Не съм чул до момента за детски болести.Често срещаните проблеми са свързани със разлепящи се тавани и тапицерии на вратите и проблеми с дръжките на вратите.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/eb/Five_door_Honda_Civic_%28European%29.jpg <-- Преди фейслифт.http://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Civic_1.8Vti.jpg <-- След фейслифт. (познава се най- лесно по това, че емблемата и решетката са на капака)ЕДИТ: Като гледам май всички аеродеци са след фейслифт.За повече инфо -> http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_%28sixth_generation%29#United_Kingdom_MA_MB_MC_five-door_Civic_.2F_Civic_Aerodeck

Редактирано от Dimiter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След фейслифта има модификация VTI с мотор 1.8 DOCH VTEC 169к.с., който не е слаб :)

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм много запознат но щом са англичанки предполагам ги сглобяват в англия, има ли такива които са си японски и разлики м/у тях. какви степени на обурудване имат и свързани ли са двигателите с това( имам съсед който има 1.6 с полукожен салон и тн)мерси на колегите които писаха. много безаварийни км :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комби японка за европейския пазар няма. Англичанките са по комфортни и с по добро обурудване от японките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aеродека го има с 1.8 вти А точно тя е с най големиая мотор и най голямата степен на оборудване .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в англия са зглобявани.Японки има, но не и комбита. По- точно има и комбита, но са толкова редки, че е почти невъзможно да намериш такава.Следователно щом става дума за комбита няма сравнение, тъй като са единствени :)Двигател, скоростна кутия... и много други основни компоненти са си японски (като изключим дизеловите мотори, които са роувърски).Относно екстрите, основните са: климатик, ел. стъкла, ел. огледала, имобилайзер, подлакътник, ел. фарове, ABS, airbag... сигурно има още за които не се сещам. + Може да се намери допълнителен борд компютър (Infoboard), има писано за него из форума.Японките вървят със същите екстри.

Редактирано от Dimiter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се сдобих с англичанка комби 1.6 116к.с. от около месец.Като мощност със сигурност е по-добре от 1.4,за комби ускорява добре.Така или иначе данъка над 100к.с. е по-високия, ако имаш възможност можеш да вземеш и по-мощен дигател-няма да сгрешиш.Недостатък според мен са късите предавки,става доста шумна след 100км/ч; при 130км държи 4000об.Все пак са оборотни машини,иначе е доста икономична-моята специално е на метан,но и на бензин е доста добре.Относно обслужването- ремък ангренажен Дайко -40лв; ролка японска-38лв; водна помпа(като част от обтяжната система) 90лв. тайванска. Свещи NGK 10лв./бр.Въздушен филтър корейски 10лв;филтър на климатика 23лв;маслен филтър 5лв. корейски.Масло белгийско 5w40 пълна синтетика 15лв/литъра-събира около 3,6л.Друго не съм правил досега,макар че има доста .Има доста вариации за тези консумативи ,зависи от предпочитания и възможности. Един съвет-преди закупуването закарай колата на диагностика двигател и окачване в сервиз-по възможност на Хонда(за Пловдив е Бултрако). Нека да я огледат добре за да не си изненадан като мен след покупката.По принцип са здрави коли ама аз попаднах на зле стопанисвана и много карана.Няма да ти струва много и така можеш да направиш коментар на цената за да не си набутан.Повечето търговци са съгласни,така или иначе има избор. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси да е с двигател 1,5 vtec-е (114 кс) или 1,6 (116 или 125 кс). Първият е най-икономичният вариант и си върви нормално, но за жалост се намира по-трудно. Мотор 1,4 идва слаб за това купе и гори почти колкото 1,6. Както писа колегата по-горе задължително проверете колата в сервиз. Също една диагностика е добре да се направи. Има доста изписано във форума по въпроса какво трябва да се гледа при покупката на автомобила.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...