Jump to content
insulin

Honda S2000 Mugen 無限 Equipped

Recommended Posts

Ееее браво,страшна е Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра количка. Едно от най- добрите изпълнения на Хонда, слязло от конвейра в историята на марката.Желая ти успех с подобренията, но не бързай много. Тази кола има своя дух. Направи необходимото да го развиеш, без да стане бездушна...В тоя ред на мисли, единственото нещо, което според мен си струва да правиш е двигателя и спирачките. Коли оувърите свалят колата, а тя ми се струва дооста ниска. Да не стане после некараема по родните ни пътища... п.п. Караш мечтата на 98% от форума. Сега сотава да си я направиш по твой вкус и със стил :cool:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с проекта колега този звяр го заслужава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е наистина.Гледам, че си писал турбо или суперчарджър-аз бих заложил на суперчаджъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е наистина.Гледам, че си писал турбо или суперчарджър-аз бих заложил на суперчаджъра.

Не е решено, защото първо трябва да тествам и двата върянта, за да реша в какво да инвестирам :) Kолегата "Policeman" няма да се размине следващия път :lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,що не спря?Видя ми колата,два дни бях в ЯмболПубликувано изображениеДругият път ще ти дам да пробваш.

М/у другото още се чудя как я караш тая кола с тоя десен волан,че и продължаваш с ъпгрейдитеПубликувано изображение

п.с.Поздравявам те за положените усилия,колата е страхотнаПубликувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Тоше,продължавай напред!!!Вие тези ROTREX-И ги взехте за мезе бе:)))И аз трябва да си сложа един,казват че колата вървяла повече:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда уникално....защо трябва да я пипаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда уникално....защо трябва да я пипаш?

За да може не само да изглежда, а и да бъде такава :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги. Наистина всичко по колата правя с голямо желание и любов. Въпреки, че няма много време за нея :rolleyes: @policeman Мернах аз един Type R секси задник :lol: А за тези десни волани "ДЕСЕН ВОЛАН ЛИ Е - НЕ МИ ГО ХВАЛИ" :lol: :lol: :lol: REAL J D M :P @no-limit Ще има Аче... да сме живи и здрави, и това ще стане. Поздрави, Тодор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда уникално....защо трябва да я пипаш?

А и една жена като изглежда уникално трябва ли да не я пипаме :DНали това в единствения начин да ни достави ПЪЛНО удоволствие :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Update: 27.11.2011г.

 

Масло двигател

Motul 300V Chrono 10W-40

Публикувано изображение

 

Масло LSD

Motul 90PA SAE90

Публикувано изображение

 

Масло ск.кутия

MTF-3

Публикувано изображение

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, един такъв кит дали няма да ти хареса? :D Или държиш всичко да е Муген?

Публикувано изображение

Редактирано от Ryuugan
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, Благодаря за идеята, но не съм привърженик на ексцентричния визуален тунинг. Предпочитам да сменя предна и задна броня с такива от фейслифтов модел. Да добавя муген спойлер...Поздрави, Тодор.

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се по някакъв начин с колега от Тойота форума(поне там го виждам по-често).Казва се Цоло Георгиев от София.Той си джътка S2000t. :)До колкото съм чувал за него няма да ти откаже разговор.А иначе набързо списъче за сток мотор :)3мм гарнитура InlineproARP шпилкиAEM EMS + solenoid750+ cc injectorsГолемичко турбо Бензинова помпа420-30 кс си ги вадят без грижапп Яки гуми :D:P

Редактирано от Dragi4
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че колегата цоло пише и в нашия форум........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоше като те знам какъв си фен и как се грижиш за S-ката мога да ти пожелая само мечтите ти да стават реалност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засичал съм красавицата няколко пъти по улиците на Ямбол, наистина е уникална. Успех в начинанието!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да им се радвате,тази кола ми е мечта от 2000 година до ден днешен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви приятели !Имам много мераци, но всичко става бавно. С е прибрана в гаража и чака коледния си подарък :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели какви са плановете за мотора :)Май и стоков неразреден мотор държи доста бой,как ги виждаш ти нещатаA stock f20 can do about 14 psi on a 3076r before needing either a head gasket, higher octane fuel, or meth to increase the boost safely.I made 460 at 13 psi, stock compression on this same turbo but with .82ar instead. In order to reach anywhere near 500 or above, you would need any of those above mentioned changes. Това е инфо от S2KI forum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с оригиналното окачване ли е или ......Интересува ме ако си я оглеждал отдолу дали си забелязал да има дистанционни фланци na вътрешните карета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с Eibach Pro Kit пружини. Не, не съм гледал дали има дистанционни фланци на вътрешните карета. За какво са тези фланци ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен... няма никаква разлика по отношение поведение. Даже бих казал,че колата си беше доста стабилна в завой и с оригиналното окачван, но искам да го сменя с койловър, защото ще мога да регулирам твърдост и височина. Доста често забелязвам,че се монтират тези "spasers при diff. Знаеш ли за какво са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така инфо на готово не става :)Ела с 2 пакетчета 3 в 1 на Якобс и ше те светна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах.... може и да намина през Януари.... ама се приготви да ми признаеш всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После да ни светнете и нас, че ни е интересно макар да не сме черпили с 3в1 :P

Редактирано от Balinkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...аз написах че се получават вибрации след слагане на понижаващи пружини и пуснах линк от една тема как го обясняват ама Тошко не му се чете :).За избягване на вибрациите ползват дистанционни фланци м/у дифа и вътрешното каре или разменят местата на каретата.Попитах друг колега от форума притежател на S2K за същото, обаче той няма вибрации след понижаване.Знам че съм офтопик,но ако на Инсулина не му е проблем да споделяме някви неща за S2000 в темата му :)Например моделите 99-та и 2000-та са по -капризни към бензина и се препоръчва 98 октанов,след това маперите се намесват и след 2000-ва това го няма като проблем (поне за нас с нашите горива)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чете му се на Тошко ама му е трундно на английски :D Адаш хардтопа притигна ли вече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго...какво против мога да има.... :D При мен няма вибрации или може да има ама с тази генерация не ги й усещам да ти кажа :lol: Чакаме го още топа... :(

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...