Jump to content
nbachvarov

Коя хонда е по добра според вас

Recommended Posts

Здравейте , замислил съм се да си купувам хонда акорд за сега съм се спрял на 2.0 бензин но още се чудя тъй като досега съм карал дизел но неискам отново дизел , но пък дизела на ходна е изродски :D . Спрял съм се на тази или нещо подобно ако изкочи http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11276004375369112&f1=details . Кажете си мнението дизела или бензина е по добре като се вземе предвид и разход на гориво и разходи за обслужване в бъдеще .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай тази тема - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108 Що се отнася до обявата , с това лошо качество на снимките малко трудно може да преценим :( но на мен цената ми се вижда висока . Обикновено лизинговите агенция държат доста високи цени спрямо предполагаемите реално за пазара и съдят най-вече по изминатите километри - но реално за мен това не е правилната извадка ;) Все пак не е един случая когато има обявена цена и в последствие свалят значително от нея - в случая на обявата 2000 лв ми се струват добър коментар :) В никакъв случай не си помисляй за лизинг , Райфайзен имат жестоки условия , в които ако ти се случи да закъснееш с 3-4 дена ще платиш до 1/3 от месечната ти вноска ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията относно цената , а тя всъщност преди седмица беше 24000 лв , има и една сива такава за 20000 и на мене ми се виждат високи но в интернет няма голям избор че да направя сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда си държи цена,което трябва и да ни радва.Ако състоянието на колата е ОК,направи си устата за коментар,но както се изрази колегата около 2000лв ме съмнява да ти слязат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дизеловата версия на този Accord е за предпочитане, пред двулитровия бензинов вариант, още повече на тази цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък този акорд стои много отдавна. Година и половина поне. И беше към 24к в началото. Не пречи да им вкараш твоята оферта. Като частичен довод за това можеш да използваш това, че колата е възможно най-базовото изпълнение от този модел.А, бензин или дизел... Важното е колата да е в добро състояние. За другото няма еднозначен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес видях колата отвън изглежда доста добре , отвътре изглежда доста осрана , нямаше акумулатор запалиха ми я с jump starter , тоест се опитаха а се оказа че няма бенз , и така си тръгнах ама най много и давам 15000 в това състояние. едва ли някой ще я вземе наистина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дизела е по-удачният вариант(ако е запазен и поддържан естествено)от бензина.Мнението ми е субективно разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда си държи цена,което трябва и да ни радва.Ако състоянието на колата е ОК,направи си устата за коментар,но както се изрази колегата около 2000лв ме съмнява да ти слязат.

Хонда си държи цена заради проблемите с йената и нейното "оскъпавяне". Иначе е явно, че цените са по-високи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре вземи 2.4.Показателите са по-добри, а цената е една и съща!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а разхода на гориво?

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти двоен е рзхода,а това за йената,просто не е сериозно.Става въпрос за коли 2-ръка на Европейски пазар,закупени от Европа.Не се сещам какво ни бърка йената тук?!?

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък двоен :D И двата модела си имат своите добри и лоши страни. Минусите за дизела са скъп съеденител,турбо,верига,изпускателните колектори,по скъпото обслужване на консумативите.Бензиновия двг.ги няма тези болежки,но пък ги комперсира с по големия разход на гориво - около 1,5-2л на 100/км. извънградско.Градско може и повече.Това пък се компенсира с читав ги. като алтернатива.В динамично отношение и двата двигателя са сходни ,въпреки че колегите с дизелови мотори казват че динамиката им е по добра ;) но данните сочат 9,9 срещу 10,1 от 0-100км за бензинката.Все пак и двата мотора са добри и е въпрос на вкус кой модел ще избере колегата.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хартия (щото на пътя зависи и от шофьора) дизела е 9,2 от 0 до 100 ;)За останалото е на кантар. Като минус на дизела мога да посоча по-скъпите части и поддръжка, както и много ограничените спортни аксесоари/несъвместими такива от бензиновия модел (оригинални на Хонда имам предвид).Иначе, ако на бензина успеят да му добавят 30 кс и 100 Nm срещу 600 лв. ще се съглася че не отстъпва. :PС удоволствие бих карал typeS или euroR, но вече си имам една кола която гори 13 ако я караш като баба и 15-20, ако си доставяш удоволствие с нея. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под "почти двоен разход",визирам основно градско и съм сигурен че е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешите за разхода колеги ;) 2.4 бензин в София не гори повече от 10-12 литра . Говорим за нормално шофиране , а дизела в градски условия при нормално шофиране не ми е падал под 8 литра , което за такава кола изобщо не е много ;) Разликата идва в извънградското , но пак не е толкова голяма , че да преглътнеш лесно скъпата поддръжка на дизела :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 не, но за 12 може и да се съглася ако караш безумно внимателно. Нямам наблюдение от конкретния мотор, но съм карал няколко коли с мотори 2.2, 2.3 и 2.4, включително и нови и модерни такива. Ако хонда са успели да направят мотор с обем 2.4, който гори 10/100 много бих се учудил. Средния разход на подобен мотор с нормално каране (не насила да се мъчиш да свалиш разхода) е между 12 и 15.Не казвам, че е невъзможно, но докато не го видя с очите си трудно бих повярвал, защото съм си правил експерименти до колко е възможно да се свали разхода на подобен мотор.А може и аз да съм пристрастен, защото предварително се бях навил за дизел и колата адски ми допада. Май вместо да си взема разумна кола за ежедневка си набих втори таралеж в гащите и сега ще си имам 2 хоби коли. :D

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм 2.0 бензинов акорд (5ген) и извънградско под 7,5/100 така и не успях да го сваля. Градско - 12 от воле, а не карам агресивно.Това със скъпите ремонти и консумативи само се говори, а колегите, на които реално им се е наложило да ги направят сигурно се броят на пръстите на ръката ми (в момента не се сещам за нито един даже).Никой не отчита, че двойката бензин я има само във версии комфорт и спорт, където разликите са козметични. Ако искаш екзекютив, където има реални подобрения в оборудването, взимаш или 2,2 дизел, или 2,4 бензин. А там разлика в разхода, в данъка и вероятно в цената на ГО не е като да няма.Изобщо, не знам защо ги водим тези безсмислени спорове. Всеки си има своите мотиви за избора си и това е достатъчно. Респект!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хартия (щото на пътя зависи и от шофьора) дизела е 9,2 от 0 до 100 ;)За останалото е на кантар. Като минус на дизела мога да посоча по-скъпите части и поддръжка, както и много ограничените спортни аксесоари/несъвместими такива от бензиновия модел (оригинални на Хонда имам предвид).Иначе, ако на бензина успеят да му добавят 30 кс и 100 Nm срещу 600 лв. ще се съглася че не отстъпва. :PС удоволствие бих карал typeS или euroR, но вече си имам една кола която гори 13 ако я караш като баба и 15-20, ако си доставяш удоволствие с нея. :)

Без да се заяждам но ускорението е 9.2 срещу 9.4 за бензина.В предния си пост съм гледал ускорението за туръра.Справка http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1282На бензина за 600лв му добавят 15кс и незнам колко нм което не е малко.

Под "почти двоен разход",визирам основно градско и съм сигурен че е така.

Небъди сигурен на мен ми харчи в Пловдив около 10-11/100 и некарам само събота и неделя когато няма трафик.Друг е въпроса че имам и газ, но това е друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това искам да си купя хонда 2.0 бензин :honda: да ми харчи 10 -11 градско ане както сега да карам голф 1.6 фси и да ми харчи 10 11 12 градско и да не върви :confused: , ама проблема е че такива хонди не се продават в БГ в момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменатия разход е на Акорда на колегата Prelude и мисля , че и Парадокса го е споменавал също :) Що се отнася до по-скъпата поддръжка на дизела спрямо бензина - верига за 1200+ лв на бензина изобщо не се сменя дори след 200 000 км , маховик и съединител за 2000 лв не съм чул да се сменя на бензина , маслото на бензина е 20-25 лв на литър , а не 30-35 лв , горивен филтър на бензина се сменя ако се налага или най-малкото е след 100 000 км , а не на всеки 40 000 км , Веселия е сменил и амортисьори - не е правилно сравнението ми , но на Прелюд 4-та масово си карат още със заводските си амортисьори , един разход , който може би не взима никой в предвид -гумите , заради по-високия си въртящ момент изразходва чисто нов комплект летни гуми за 2 сезона - разбира се това зависи от начина на шофиране , но все пак :) Не споря ни най-малко , че аз също имам дизелов Акорд - просто предоставям факти , за да може всеки да си реши сам какво му харесва повече :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че всеки си хваля неговото,но с този разход от 10/100 градско............не е сериозно просто.2.0 i-Vtec градско София нормално каране,под 12 не падаше.БМВ 325и е46 купе,2004г,192 к.с. под 13-15 не съм го виждал.Но дали дизел или бензин да си вземе човек,най-важно е да си сметне колко км изминава средно и след това да прецени дали му се връзва сметката с дизел и поддръжката му.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 витек е по добра според мене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че всеки си хваля неговото,но с този разход от 10/100 градско............не е сериозно просто.2.0 i-Vtec градско София нормално каране,под 12 не падаше.БМВ 325и е46 купе,2004г,192 к.с. под 13-15 не съм го виждал.Но дали дизел или бензин да си вземе човек,най-важно е да си сметне колко км изминава средно и след това да прецени дали му се връзва сметката с дизел и поддръжката му.

София не е като в Пловдив.При нас няма такива задръствания, и съм съгласен че трудно се постига нисък разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах преди време подобна дилема.Дизелът ме плашеше заради сложната си конструкция. За мен колкото е по-просто толкова по-добре. Най-важния ми критерий е надеждността и колкото се може по-малко посещения в сервиза. Въпреки, че са готини :)И така се насочих към бензина. Това което ме отказа при него пък бяха клипчета на които видях, че скоростите са се едно на Civic - на 120 km/h си е бая в обороти, което ми се стори неуместно някак си точно за такъв вид автомобил. По този показател дизела печели убедително.Преполагам при по-новите модели със 6 ск. не е така за бензина, но не съм съвсем сигурен, чух истории за друга марка със 6 ск. и пак къси. И ей ме на - пак със Civic :)

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за дизел-бензин,както и ръчка-автомат е вечния спор,не само при Хонда.Кой каквото си прецени,това да кара;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже авторът се ориентира в избора си, а дискусията по темата отива в ненужна насока, предлагам темата да бъде заключена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...