Jump to content
petkoo

Омаслена втора свещ на сивик 1.3 16в

Recommended Posts

Омаслена втора свещ на сивик 1.3 16в, дали е за смяна на гарнитура само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по ключа за свещи имаше ли масло?Ако да-гарнитурата на капака на клапаните и О пръстените. После ако пак пълни има още едни от долу. Намират се под разпределителния вал или нещо подобно. Но в 98% от случайте са О пръстените на свещите. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези О пристени виждат ли се кат се изкарат лулите, сякаш ги мярнат. Най отгоре се стичаше маслото. Знаеш ли ориентировачна цена за тях и трябва ли да свалям камака за да ги сменя. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака се сваля. Да, може да ги мернеш. цена-30тина кинта гарн+пръстените/4 броя/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако да-гарнитурата на капака на клапаните и О пръстените. После ако пак пълни има още едни от долу. Намират се под разпределителния вал или нещо подобно...

Къде???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето капака на клапаните на д13ката http://www.hondaworld.ru/honda_spare/details_car_11594_spare_E__0900_category_1/А ето и за какво говоря- номера 16 1бр и 17 3брояhttp://www.hondaworld.ru/honda_spare/details_car_17944_spare_E__1000_category_1/Еднаква е на 1.3 и 1.4то от снимката. Еднаква гарнитурата на капака на клапаните на д13б2, д14а2, д15б2 и на ба ли го още на кои... :cool:п.п. за тези пръстени ми обяснява едно време един пич, който е много напред със сивиците. Не съм отварял да ги гледам, но майстора ми каза, че са здрави и смени гарн на капака на клапаните и на свещите пръстените.

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да смяня само "О" пристените и да сложа старата гарнитура. Ако да да слагам ли силикон по гарнитурата или не.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може!

Ако гарнитурата е здрава - няма нужда от силикон.

 

barsi, под разпределителния вал няма нещо, което да е свързано с пропуска на масло към отворите за свещи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, дали теч на масло около свещите може да се дължи еднствено на тези пръстени, които вървят в комплект с гарнитурата на капака или може и да има друга причина, т.е някъкви други уплътнения, от които да влиза масло при свещите. Ако има някой, който е наясно моля да разпръсне малко светлина в тунела :rolleyes:Става въпрос за пръстените № 16 от втората схема, които както виждам се падат точно в долната част на отворите, в които се завиват свещите, т.е. ако те пропускат може и оттам да влиза масло.

Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше и причината това нещо да ми бъде обяснено и на мен. Там има такива пръстени. Падат се под разпределителния вал, Sebulba , и не знам защо са сложени, но ги има и се случва да протекът. Всяко нещо си има живот. Даже от там ако протече е страшно. :Dп.п. Не съм механик. Мога само да чупя и то доста успешно, но когато го счупя си имам свестен майстор и гледам да му дам максимум инфо и добри чаркаляци. Така поне знам, че другия път това няма да се счупи :cool:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Падат се под разпределителния вал

Няма никакви гуми под разпределителния вал :D на самият капак на клапаните са Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да смяня само "О" пристените и да сложа старата гарнитура. Ако да да слагам ли силикон по гарнитурата или не.Благодаря

Е защо само пръстените? Комплекта е около 30 кинта. Няма да спестиш много, а със силикона можеш много да уакаш. Ако не ти се дава лев- сложи си я направо ако не се скъса. При мен на около 3ти реглаж се налага монтаж на нова гарнитура. Всеки път си я нося и майстора си ми я връща после. Силикон му е забранено да слага. Той самия също не обича, но ако клиента иска... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Падат се под разпределителния вал

:blink:
Е така ми беше обяснено /или така съм разбрал/. Като се сваля другия път капака на клапаните ще ги скивам къде са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет от мен, препатил с тая гарнитура на капака на главата. НЕ КУПУВАЙТЕ гарнитури ELRING и noname "made in japan" ... Препоръчвам Victor Reintz - слагаш и забравяш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Падат се под разпределителния вал

 

Няма никакви гуми под разпределителния вал :D на самият капак на клапаните са

 

Залагаш ли пари на това си твърдение? ;)

http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif

Загледай хубаво снимката - уплътнение номер 16 са четири броя, и се редят на капака на клапаните, точно както се реди и гарнитурата му, а уплътнение номер 17 също са четири броя, които се намират...аре да не е точно под него, но под него и малко към всмукателя, разликата е че там алуминий ляга върху алуминий и всичко е много плътно, гумичките са само за презастраховане, аз не мога да си го обясня защо става така, след като толкова площ като ляга плътно една върху друга, но да - случва се и от там да протекат. :D

 

 

Едит : Пардон, объркал съм снимките. :D

http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif

Тук са три броя 16 и един 17, т.е. тези ДО* вала - както е отбелязал колегата

http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17SR301/E__0900.gif

А тук са четири броя с номер 4, т.е. тези на капака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро изглежда до вала :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре, аре, не сменяй темата - твърдеше че са на самия капак на клапаните, пък сега набляваш на тва че не са били баш под вала, ми са до него. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и тези пръстени могат да протекат, но предполагам вероятността е доста по-малка отколкото при тези от гарнитурата на капака. Един съвет към колегата- Първо смени само гарнитурата с кръгчетата и имай предвид, че изтеклото масло няма как да се отстрани и избърше напълно, поради което и след смяната известно време ще се зацапват лулите, но това зацапване ще намалява постепенно и ще е от засъхващо масло, ако гарнитурата не пропуска повече масло. Но ако зацапването не намалява и е с прясно масло то тогава ще трябва да се сменят другите пръстени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то като се смени гарн с пръстените се почиства естествено...После не трябва да тече и да има нищо.п.п. Вторите пръстени ги дадох информативно. Ако там протече ще е страшно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...п.п. Вторите пръстени ги дадох информативно. Ако там протече ще е страшно :D

Дали?Твоят майстор колко такива протекли Хонди е виждал??? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гарнитурата с "О" пръстенитеБлагодаря на всички

Редактирано от petkoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×