Jump to content
357MAGNUM

Искам да си направя D13B1/2 турбо ПОМОЩ !

Recommended Posts

Здрасти колеги , аз от скоро открих че марката е само една и тя е хонда . Взех на женами един "СИВИК" 1.3 карбуратор да си бута на работа , ама тя па нея харесва . Пък вскичко е сменено неми се продава , та да си дойдем на думата . Преди 1 седмица при мен дойде 1 клиент , който ми се похвали че ще си прави хондата (D13B1/2 като мойта) и кво да видя в 1 голям кашон сичко необходимо че даже и книга с инструкция и няколко ключета , ама тапака неказа от каде е това . Та идеята ми е ако някой от вас знае каде може да се поръча / каде има инфо какво трябва да се прави моля да поствате ... Предварително благодаря !

Редактирано от 357MAGNUM
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се загледаш малко ще видиш че съседната тема е точно по този въпрос и колегите доста подробно описват всички неща в нея Публикувано изображение

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=68252

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля сподели каква е целта от упражнението (в сми какви резултати се гонят и с какви средства да бъдат постигнати) за да ти кажем има ли смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време ли е да му кажем, че "няма смисъл и бла бла" и да взима Б18? :lol:

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май натам отиват нещата.... :lol:...извинявам се офа ама...

Редактирано от Васил Влахов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ryuugan абе ти се бъзикаш ама си е така. :lol: Реално турбинирането може да му дойде малко по-евтино, и ако го направи както трябва може и да върви горе долу кантар със напълно стокова Б18 в англичанка примерно, ама да има самочувствието че кара турбо кола.

 

@357MAGNUM - преди да се стигне до турбиниране трябва да подготвиш мотора за това. Ще си позволя да ти нахвърлям няколко идейки:

 

- Строукваш мотора до 1.5 Как става това? Купуваш си колянов вал с биели и бутала от D15B2/B7 и разглобяваш твоя мотор, сглобяваш го с новите неща (като тук се подразбира смяна на лагери, сегменти и тн.) Взимаш и разпределителен вал от D15 пак, до колкото знам главата е същата, разликата е само във вала. Слагаш и него иииии вече си готов да забочиш инжекция.

- Инжектираш моторЯ (слагаш инжекция) - Купуваш си комплект за инжекция (смукател оборудван, делко, инсталация, ЕКУ) задължително ОБД1. Защо ОБД1, ами за твойта цел на турбинирането е по-добре (мисля) от ОБД0, освен това много по-лесно се намират части ОБД1, защото ОБД0 е доста остаряла технология.

 

- След като подкараш и разработиш си готов да си купиш турбо чаркалята. Като за начало (поне половин година според мен) ще се кефиш как върви 1.5 с инжекция). Съветвам те да се обърнеш към някой, който има опит в турбинирането и да ти помогне да събереш частите, може да са втора употреба, ама маркови, вместо нови китайки с неясен произход и качество.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и D15 турбо няма смисъл :) освен ако не се развие някакъв ТУРБО проект дето да върти до 12к оборота :D :D :D

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземе нещо по-слабичко...не е нужно да е б16/18 и тн... :) ясно е, че няма да е по-добре, но ще си върви по-добре от д13ката... :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и D15 турбо няма смисъл :) освен ако не се развие някакъв ТУРБО проект дето да върти до 12к оборота :D :D :D

Засега Д15 се представя добре с турбинката :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така с елемнтарните ми познания зная закакво ме "храните" , Но май не доизясних нещата комплекта струва 1300 долара съдържа бутала черупкови лагери биели и нова глава с вграден компресор тип "архимедов винт" . Очакването е 230-260 коня мен главната ми идея бе дали някой знае от каде да го поръчам , единственото което няма в комплекта е полуоски ама като разгледах няколко теми сега си мисля , то трябват освен полуоски 100 чарколяка по окачването , дали да неси зема един Prelude 2.2 :rolleyes: , ама ще избягам от първоначалната идея да карам "Овца с вълчо сърце"

Редактирано от 357MAGNUM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1300 $ от 75 hp на 230-260 hp, я да го видим този комплект :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16/б18/Х22 или турбо, приготви 2000+++ лв. А колко + зависи от много неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя "архимедов винт" не значи ли, че не става въпрос за турбо, а за механичен компресор? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм песимист ама от Д13 за да изкараш 230-260 коня (при д13 означава около 200 коня от литър...) ще ти трябват доста повече от 1300$. Все пак дай да видим тоя сетъп какво включва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

От кой да ти сипя? :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе колеги,Какво му сипвате и го храните? Пича има желание и пита за начин.Кофтито е, че освен бутала друго ковано няма за д13/15 :( Е има за д15ка, но са по спомен около $700 само биелите...Трябва да си подбереш турбинка, да си намериш стоков изпускател от д15з3/тия с катализатора на изпускателя/ и на него фланец за турбото. Отделно- да минеш на инжекция, в-тек глава, строиш го на 1.5 задължително обаче с д15ковите бутала или по-добре други от д серията за разреждане. За биелите имаше една филмотека с биели от б20 и преправяне, но треа да се поразтърся като за инфото, нова генерация, блоу офф, датчици, настройка/само тя ти е поне 300кинта/ и накрая спирачките няма да ти смогнат. А и повече от 0,6 надув си е сериозен риск. 200 коня няма да станат, но 150-160 ще ги има. А да- съединителя няма да устиска 100%. Ще дадеш 2 сивика като цена и накрая, въпреки кефа рано или късно ще ти умалее. По-добрия вариант ти е в-тек глава или вал от д15ка и дуал карб или инжекция. Пак става прилична за каране. За справка виж мойта тема за колата на жената :P Добрето на тоя вариант е, че не наливаш толкова пари и винаги можеш да смениш мотора като се строши с каквото изпадне. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста четене из форума си взех поука 13-ката не става за нищо . Точка по темата . Поуката ми е че трябва да си купя Prelude ама сега въпросът е какъв за това пускам тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=68433 ако някой иска да вземе отношение нека заповяда п.с.B13-ката на оня дразнител със сета дочух че вече има вентилационна шахта в трети цилиндър :D:D:D:D:D:D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо не стават тия Д13ки ей! :lol: Много бързо се отказа според мен :) Явно ти се кара нещо голямо.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако искаш да правиш турбо на Д13 трябва малко по-сериозно. На сток двигател нищо няма да стане.Ако си мераклия, аз предлагам да си купиш глава от Д16З6, да преминеш към пълен инжекцион. Сменяш буталата за да намалиш компресията и биелите, за да не се скършат(колегите може да предложат какви точно). С още малко подобрения и предполагам, че ще може да стъпиш на едни 160 коня на колелата.А за прелюда - Х22, няма какво да го мислиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дано само не си на дъхал някой откачалник с Д13-ка да я турбинира и дано не се засечете някъде по пътищата, защото май ще те хване ядПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...