respawn 26 #1 Публикувано 9 Ноември, 2011 Здравейте колеги! Имах лек проблем с биенето на волана при използване на спирачи, реших да ги дам на стругар предните дискоше да ги замерят и излезе ,че има леки кривини и стругаря ги взе от двете страни + задното лице което ляга на главината. На самото стържене не присъствах, но като ги взех дисковете изглеждаха като пиличка за нокти, смисъл малко по-груби на леки следи от ножа на струга. Сложих си ги аз и тръгнах напрво към Варна и хоп нямаше време за отреагиране, колата се държеше супер зле при спиране освен ,че имаше големи вибрации по волана ,но и колата сипираше на импулси + тези импулси като Абс на педала. Дайте съвет къде да търся проблема? В стругаря, нещо да съм объркал при монтажа или от това ,че дисковете не са загладени по-добре.п.с. От прехода Шумен - Варна погледнах дисковете след това почти няма следа от заглаждане на дисковете от самото спиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #2 Отговорено 9 Ноември, 2011 най вероятно стругаря ги е прецакал още повече ,дано даимат запас за още едно шлаифане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 9 Ноември, 2011 Според мен проблема е в подхода. Взимаш нови дискове (или пък читави на старо ако си толкова зле с финансите) и няма да имаш проблеми. Аз съм леко против към такива операции особено към спирачките... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #4 Отговорено 9 Ноември, 2011 Колега не знам защо си се вкарал в такъв филм и кой те излъга с тия стругари. Също как очакваш за 100-200 км. пробег да ги изгладиш тия дискове, може би стругаря ти е казал така или де да знам. Логиката е обратна като смениш феродото то се напасва по дисковете, а самите дискове трябва да не са надрани. Както каза колегата по-горе трябвало е от самото начало да се насочиш към покупката на нови дискове и дори да караш известно време със старите не е фатално. Сега нямаш избор. Дори най-евтините нови дискове да вземеш е по-добре от колкото да правиш тия интервенции. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ortho 0 #5 Отговорено 10 Ноември, 2011 Като цяло не е оправдано да се изправят дискове, пуста сиромашия, ама нема как. Споделям личен опит - на страта ми каруца след едно аварийно спиране се изкривиха леко дисковете на предните спирачки. Реших да си спестя парите за нови и ги изправих на шлайф - не на струг. Резултата бе впечатляващ - лъскави гладки дискове, които не биеха въобще. За 2 месеца обаче, после единия се счупи - радиална пукнатина по цялата широчина на диска. Купих нови - евтини някакви италиански и проблема се реши. Оттогава съветвам всички да си купуват нови дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #6 Отговорено 10 Ноември, 2011 Щом ти е пипнал и задното лице което ляга на главината,си изгубил безвъзвратно базата за центроване,което освен това се прави с часовник,а не само с притискане в/у флашките на патронника.И се заглажда на най-бавната стъпка с по-тъп нож за да ти станат огледалце.Май си за други вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #7 Отговорено 10 Ноември, 2011 Пичове дисковете са на няколко хил. километра и не съм сметнал ,че са изхвърляне защото даже и ръб си нямаха. За часовника пределно ми е ясно, но на стругаря който дадох дисковете съм давал доста елементи да ми прави и му имам доверието, но тук нещо се сбърка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #8 Отговорено 10 Ноември, 2011 Аз съм чувал, че не е добре да се шлайфат дисковете на струг, последователно от едната и после от другата страна. За целта си има специални машини, които престъргват диска едновременно от двете страни, както е монтиран на главината, точно за да не се получат такива изкривявания и после да спира като с ABS. Когато ми бяха изкривени дисковете спирах точно по тоя начин - на лашове и супер зле. Смених дисковете с нови и работата заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #9 Отговорено 10 Ноември, 2011 Аз не съм ги дал ,за да си спестя нещо а просто дисковете си бяха на 21мм почти дебелина колкото са и чисто новите. За това и реших ,че може и да се пробва.Сега се загледах в тях и видях ,че са почнали да се заглаждат от горната страна. Като се пребера в Шумен ако няма подобрение ---> на боклука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #10 Отговорено 13 Ноември, 2011 Два диска не са равни на човешки живот. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #11 Отговорено 13 Ноември, 2011 Взел съм си нови дискове, чакам да пристигнат и смятам ,че проблема ще е решен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 13 Ноември, 2011 А накладки към тях?Винаги в комплект се сменяват, защото кривите дискове ядат лошо накладките. После може и да се адаптират, а може и да не се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове