Jump to content
lubimec13

Въпрос за горен шарнир на сивик

Recommended Posts

Може ли да се смени само горния шарнир или трябва целия носач.Става въпрос за сивик купе 95г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се само шарнир. На зегерка е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнете внимание при монтажа - шарнира е освободен на 180 гр. и това освобождение трябва да е перпендикулярно разположено. Вижте стария как е / на някои има белег, указващ освобождението /, но като махнеш маншона е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , аз сам от Пловдив и аз трябва да сменям горен шарнир, кажете някаде където ще го направят понеже на всички места ми казват че това не може да стане и не можело да се намерят по отделно. Става въпрос за сивик купе 5 ген. д15б7 , благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия сервизджии им кажи да затварят сервизите и да ходят да пият бира :D Шарнирчето е към 30 лв (май беше) и всеки дето в гаража си има преса може да го избие стария и набие новия. Или ако неможеш да се справиш с демонтажа на наносача, след покупката на шарнир го занеси в "сервиза" и обясни, че се избива. А, и им кажи да гледат и белега, че може и това да пропуснат :)

Редактирано от Tino
�е регламентирана реклама !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за смяната на горен шарнир не ти трябва сервиз, а комплект ключове, чук, зегер клещи и 30мин. След като не знаят, че се сменя само шарнира по-добре не се занимавай с тях да ти се учат на колата. Само внимавай и помни кое как е било :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

хахаха прав си да затварят :D иначе демонтажа съм го правил странното беше че пружината ми не спираше да се разпъва, иначе на други съм виждал до едно положение да се разпъне и спира повече , това беше при мен трудното :( но мерси много Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за смяната на горен шарнир не ти трябва сервиз, а комплект ключове, чук, зегер клещи и 30мин. След като не знаят, че се сменя само шарнира по-добре не се занимавай с тях да ти се учат на колата. Само внимавай и помни кое как е било :)

колега дали ще мога да те помоля да ми обясниш по подробно за наяина на смяна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей са!1. Няма такава вечно разпъваща се пружина!!!2. Развиваш гайката на шарнира, удряш два пъти с чука по шенкела да освободи конуса / излиза сам, ако знаеш къде да удряш /.3. Отваряш предния капак и сваляш горния носач от двата болта на "бомбето".4. Отвиваш гайката на болта от долния носач на вилицата, избиваш болта.5. Развиваш гайките на комплекта / амортисьор-пружина / на бомбето - където си свалил носача, вадиш горния носач / това се прави заради една гадна ламарина, свързваща двата болта на носача, които си развил при т. 3 /.6. Махаш зегерката на шарнира, избиваш стария шарнир, слагаш новия, спазвайки съответно положението на освобождението, като на стария..., зегерката, и ...7. Обратния ред! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин да се справиш без точка 4 и 5 от горното мнение.Свързващата ламаринка м/у двете шпилки на носача се маха на място.На шлици е.Това е за Сивик,на Акорд няма такава ламарина.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам колко е "в час", по-добре да си свали всичко "компле", инак най-много да изкриви ламаринката от праскане :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнете внимание при монтажа - шарнира е освободен на 180 гр. и това освобождение трябва да е перпендикулярно разположено.

Перпендикулярно разположено спрямо коя линия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перпендикулярно на осовата линия, стига да си паркирал колата правилно, а не напречно .. :lol: За по лесно разбиране, освободената част се монтира успоредно на линията на кормилната рейка ..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей са!

1. Няма такава вечно разпъваща се пружинаПубликувано изображение

2. Развиваш гайката на шарнира, удряш два пъти с чука по шенкела да освободи конуса / излиза сам, ако знаеш къде да удряш /.

3. Отваряш предния капак и сваляш горния носач от двата болта на "бомбето".

4. Отвиваш гайката на болта от долния носач на вилицата, избиваш болта.

5. Развиваш гайките на комплекта / амортисьор-пружина / на бомбето - където си свалил носача, вадиш горния носач / това се прави заради една гадна ламарина, свързваща двата болта на носача, които си развил при т. 3 /.

6. Махаш зегерката на шарнира, избиваш стария шарнир, слагаш новия, спазвайки съответно положението на освобождението, като на стария..., зегерката, и ...

7. Обратния ред! ;)

 

ами не знам за пружината при мен беше така, накрая я събрах колкото мога с крик завъразах я и я издарпах надоло и така изкарах носача това беше при предната ми смяна но нещо на дясната страна не и върви все се разбива :( това упражнение ще го приложа на другия ми шарнир поне седи така в нас , и като се справя направо на колата:) иначе кажете коя марка е по добре делфи или каво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перпендикулярно на осовата линия, стига да си паркирал колата правилно, а не напречно .. :lol:

За по лесно разбиране, освободената част се монтира успоредно на линията на кормилната рейка ..

 

:P

Мерси! Перпендикулярно на мислената линия, минаваща през центъра на болтовете на тампоните на горния носач....

Ама съм обяснил яко. :lol:

Публикувано изображение

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за картинката,сега освен на мен и на малките деца им е ясно :) Към автора-"555",

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

djvsk, Не махай в никакъв случай гайката на амортесьора !!! .На магия не си си избил зъбите или ченето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите горни носачи са капсуловани и не може да им се смени само шарнира, освен ако не се занесе някъде да го направят по трудния начин. За това, когато си купувах новия гледах да е със сменяем шарнир. И се сменя мн лесно за около 30 мин :) Аз поне го правя така: свалям джантата развивам гайките на носача, развивам и гайките на амортисьора ( които на на бомбето), развивам и гайката която държи носача за шенкела. Амортисьора пропада леко на долу и изхлузвам носача над него с леко завъртане. После по обратен ред се сглобява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

djvsk, Не махай в никакъв случай гайката на амортесьора Публикувано изображение .На магия не си си избил зъбите или ченето.

 

ами.. май май така съм направил :( вече ще знам :) благодаря много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моожее, даже е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да си сменя горните два шарнира на носачите защото ми казаха че са капсуловани, Става вапрос за Сивик англичанка  99г  1,6 115hp, Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, махаш зекерките и ги "разкапсуловаш" с един чук  старите, :)  после набиваш новите като спазваш указанията в темата за начина на монтаж и накрая сглобяваш ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/14/2014 at 14:40, KImbo написа:

Мога ли да си сменя горните два шарнира на носачите защото ми казаха че са капсуловани, Става вапрос за Сивик англичанка  99г  1,6 115hp, Благодаря предварително

 

Капсулована им е главата на тия дето са ти го казали. Просто шарнира го няма като оригинална резервна част за Хонда и трявба да смениш двата носача. Въпреки това на пазара има няколко производителя, които предлагат само шарнира.

Както са казали колегите, шарнира е на зегерка и смяната му е рутинна операция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...