Jump to content
hondilac

не чак толкова голям проблем със д13б2

Recommended Posts

Здравейте на всички.Имам следния проблем с колата сивик 94г. 1.3. Много интересно, като е запалена колата и е на обороти при включване на светлините започват да падат оборотите. Като пусна вентилатора на парното, касетофона и направо умират оборотите-стават около сто и почти гасне. Чудех се , но така и не намерих връзка между оборотите и включването на уредите. Днес замерих генератора-работи перфектно 14,4 волтаж.Има ли го някой този проблем. Помогнете. Благодаря.

Редактирано от hondilac

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,нормално е при натоварване на генератора да имаш лек спад в оборотите , но при теб може да е и друго - стъпковия мотор да речем ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как замерва динамото на малки обороти или с натиснат педалколко оборота ти държи нормално колата като натовариш мотора..защото ти при включване на консуматор правиш точно това',, и регулатора на обороти трябва да вдигне оборотите на мотора за да компенсира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не особен проблем и аз го имах това не болка за умиране ако е на чертичката преди 0 това са 500 оборота не сто :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук дрън дрън та пляс, д13ката е карбуратор и няма как да и се регулират оборотите от стъпков мотор. По-скоро ако преди не го е правила това, а сега е започнала да го прави - възможно е да е заталачен някой филтър, напримерно въздушен (или съответно горивен), от това се влияят оборотите на празен ход при карбуратора, от гориво-въздушната смес. Вярно е, че има и стъпково моторче, което изглежда като на инжекционните коли, но точно на този двигател върши съвсем друга работа. ;)Ако чак толкова те дразни - като застанеш на шофьорския калник и се пресегнеш зад тавата на въздушния филтър - точно където ти отива жилото за газта, само че от задната страна - има една черна бакелитена врътка (ако можеш да я видиш) със 6 или 8 пера - от там можеш да си ги връцнеш малко. ;)п.п. А като пущиш фаровете и радиото и парното пробвал ли си да врътнеш волана да видиш па тогива кфо стаа. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябваше да го питаш дали има "Геврек-assistance" :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно е че Д13 ката е карб но трябва да се има предвид че е междинка между карб и моноинжекция все пак има комп и има EACV та викам да земеш да го пръснеш "малко" с WD40 ;)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че колата е с газова уредба и това с оборотите го прави само на газ. Уж всичко си е ок. На бензин работи перфектно. Възможно ли е това да е от плочката. Десет пъти е карана на специалист, но таа и не мърдат тези обороти. По светофарите често гасне.Ужас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това да беше почнал.Като се правят реглажи на кола с обикновена газова настройки се пускат всички обичайни консуматори като парно на 3та, касетофон,фарове, заден реотан/за зимата/ и усилвател, ако имаш такъв. И се прави на топъл двигател!!!Това на твоя майстор му го нарисувай ако трябва. Можеш и сам да ги наместиш временно. Има една врътка на изпарителя. Пластмасова е. Отвий го с 1/4 оборот, или по добре ходи на газ анализатор :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази врътка я въртя човека, майстора имам предвид , и врътката за оборотите на колата. Ефект никакъв. Колега , естествено , че при загряла кола и напускани всякакви уреди са регулирани оборотите. Просто немогат да се вдигнат и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъКой ти е майстора и от къде си да се пробваме да ти кажем по-читав. Тя ако не иска да приеме центровката може и мембраните да са заминали или да се е запушил филтъра на газовата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че колата е с газова уредба и това с оборотите го прави само на газ. Уж всичко си е ок. На бензин работи перфектно. Възможно ли е това да е от плочката. Десет пъти е карана на специалист, но таа и не мърдат тези обороти. По светофарите често гасне.Ужас.

ти хубаво допълваш ама трябваше с тва да почнеш нали знаете че икономията е майка на мизерията :blink: таз врътка е за бензина горе на снимката дето е дадена с нея няма да стане работата ходи си при разбирач газаджия Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем ,със същия двигател , виж си свещите,клемите и най-вече газанализатор ...не знам точно от кое се оправиха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×