Jump to content
pufel

Civic 6 liftback

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Сериозно съм се замислил да се включа в редиците на хондадрайвърите, като съм се насочил към сивик 6та генерация.

Тъй-като не видях много мнения относно европейските версии ма сивика ми е интересно какво мислите.

Публикувано изображение

 

Направи ми впечатление, че европейките са с 1,4 двигател 90 коня, докато японките са същите коне, но обема е 1,5.

И като цяло - стават ли европейките и хонда ли е това изобщо?

 

Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това всъщност се води т. нар fastback, или по нашенски - англичанка :)Колега, за двигателите си се объркал - като обем и мощнсот са почти едни и същи при японските и европейските сивици. 1.5 90кс., за което говориш, ако не бъркам е двигател, който се монтира в Сивик 5г.За колата сигурно ще чуеш противоречиви мнения:) Аз имам такава от 2 години и нещо, навил съм и 40к км и съм доволен. Плюсове пред 2вратия сивик за мен са, че е може би с една идея по-просторна и има по-голям багажник. Интериора също ми допада повече, но това е субективно. Недостатъци - по-тежка е и съответно малко по-тромава. Някои дреболии се чупят повече - прочутиет степени на парното примерно. Според мен, която и кола да избереш няма да сбъркаш - въпрос на личен избор е коя ти пасва повече.Поздрави и успех!P.S. Порпуснах да кажа, че освен интериора и купето всичко друго е японско - двигател, ходова част и т.н. Така че да - хонда си е!

Редактирано от tsurko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и англичанки, които са 1.5-90кс- водят се икономици.Има 1.6- 115кс; 1.6- 125кс; 1.8- 170кс; (все англичанки)Разбира се, че са си хонди... :D Стават, даже доста! Често срещаните пробли са хлабави дръжки на врати и отлепящи се тавани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tsurko, Dimiter - благодарско за бързите отговори, мненията ви доста ме обнадеждиха, че се притесних за момент че това е просто претапициран роувър.

 

аз ще продължа с лаишките питанки:

Публикувано изображение

 

а този модел също ли се води сивик 6-та генерация?

Редактирано от pufel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това последното е просто фейслифт на колата от първата снимка. Има минимални разлики, които са в предните фарове, капак, броня, задната броня и стопове... и маската около задния номер.Първият вариант се произвежда от 1995 до 1997гНай-общо двигателите са:1,4 75кс1,4 90кс1,5 90кс1,6 115кс1,6 124ксФейслифтът се произвежда от 1998 до 2001гДвигателите са:1,4 90кс1,5 115кс1,8 168(?)кс2,0 роувърски дизел 105(?)ксФейслифтът се произвежда и във вариант комби (аеродек)Най-кратко казано, това са отговорите на въпросите ти.

Редактирано от Tino
Да добавим и най-�лаби� ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че роувърския дизел има версия със и без интеркулер - съответно 90 и 105 к.с. ако не ме лъже паметта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става,не ами.....Нищо,че е европейска сглобка....Много повече става от ИСТИНСКИ европейски автомобили в този клас и ценови диапазон,като Фолксваген,Форд и Опел,Фиат...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Сериозно съм се замислил да се включа в редиците на хондадрайвърите, като съм се насочил към сивик 6та генерация.

Тъй-като не видях много мнения относно европейските версии ма сивика ми е интересно какво мислите.

Публикувано изображение

 

Направи ми впечатление, че европейките са с 1,4 двигател 90 коня, докато японките са същите коне, но обема е 1,5.

И като цяло - стават ли европейките и хонда ли е това изобщо?

 

Благодаря! :)

 

Като за начало - това не е 6ген Сивик. Това се води 5ген Сивик фастбек, а 6ген при англичанките се водят фейслифтовата версия. Като цяло са малко по-мудни от японския еквивалент. Иначе ако искаш колата ти да не е 2/3 врати - насочи се към 6 ген Японка седан, която си е 4 врати и си е Хонда, (не че англичанките не са Хонди, ама не са изцяло) а и освен всичко друго е и по-голяма от англичанката.
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как го реши това, че е по-голяма 6-та седан от Англичанката? 5 човека от по 110 кг влизаме в моята англичанка почти без проблем, докато в седана ни е тясно. Освен това, двигател и ходова част е едно към едно с японките, салонът е по-удобен от 5-та и 6-та генерация. За японският пазар се предлага същият модел, като англичанката, но седан, по-стара година и мисля, че беше с друго наименование. Не мога да намеря сега снимката.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно го реших, просто съм гледал спецификациите. Ето ти малко от тях :Англичанка http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4381.htmlЯпонски седан http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4417.htmlВътре в седана е по-широко и по-удобно отколкото в англичанката. Седалките, особено задната в японката са доста по-комфортни, меки и удобни (това е при купето и седана, на японския хетчбег не са толкова добри). Иначе, като се загледаш в данните, англичанката е малко по-голяма от японския хетчбег, като външни параметри, но не и като вътрешни. Казвам го не само като наблюдение от сайтовете, а и от личен опит. За интериора няма да говорим, там си е относително, но в англичанката е 1:1 като в Роувър 400, който също като външни размери е по-голямЯпонски хетчбег http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4362.html

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Domanihttp://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_Domani

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker, основната причина да се насоча към англичанките е по-добрата цена. струва ми се, че японките ги държат малко по-високо (явно щото са японки). затова всъщност беше и първия въпрос - да не би европейската изработка да сваля качеството на самата кола. иначе като постфактум, четиривратите японки ме кефат по-малко от англичнаките. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало - това не е 6ген Сивик. Това се води 5ген Сивик фастбек, а 6ген при англичанките се водят фейслифтовата версия. Като цяло са малко по-мудни от японския еквивалент. Иначе ако искаш колата ти да не е 2/3 врати - насочи се към 6 ген Японка седан, която си е 4 врати и си е Хонда, (не че англичанките не са Хонди, ама не са изцяло) а и освен всичко друго е и по-голяма от англичанката.

Откъде да започна? Това, че при английския сивик фейслифтът се води 6ген е... няма такова нещо! Момчето е зелено в областта и пита. Не го засипвайте с излишна информация особено, когато не сте сигурни. В този ред на мисли благодаря на Тино за корекцията. Не бях сигурен, че англичанките имат 75кс и не го написах. По-мудни може да са, защото има разлика в около 60кг (т.е. към 5%). А на базовия двигател (1,4 90кс) се усеща разлика, дори от това дали съм сам или с пасажер!Не знам за 6ген японския седан, но в японския хечбек детската количка не се събира във височина, дори и със свалени колела! В английския се събира от раз.Има много предимства откъм практичност и интериор на английския сивик. Казвам го от гледната точка на човек, който кара от 10 години англичанка, а от половин и японски хеч.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, противоречивите мнения започнаха :) Между другото по мое впечатление 6 ген. седан е доста екзотична кола и според мен е по-вероятно човек да си намери читава англичанка, отколкото читав седан. Аз така и не видях на пазара седан над 1.4 за 4-5те месеца, в които си търсех кола.Иначе предлагам да закопаем флейма англичанки vs японки още в зародиш, защото нищо хубаво няма да излзезе. Ясни са предимствата на едното и другото - всеки си преценява сам.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pufel задай малко по-конкретни въпроси, понеже с това - какво мислим може да си пишем цял ден. Най-оптималния вариант е англичанка след фейслифта с двигател 1.5 D15Z8 114 коня. Така хем ще е по-млада, а също и икономична и пъргава. Разход: градско 7-8-9, извън 5-5,5. 0-100 ги прави за 10сек. Ако търсиш повече мощ се насочи към двигател 1.8 B18C4 169 коня. Останалите двигатели според мен не си заслужават като съотношение разход/вървеж. Но търси запазена и най-добре със сервизна книжка, за да си сигурен за километрите. Определено ще останеш доволен, колата е просторна, аз съм 1,92 и ми е перфектна, седалките са много удобни. Държи се добре в завой, спирането също е много добро. Проблемите, които можеш да имаш са дребни (не особено здрави дръжки на вратите, провиснал таван и всъщност за друго не се сещам). За две години аз като ремонт имам само помпа на съединител. Като плюс бих допълнил, че могат да се ползват доста части от MG ZS като окачване, стабилизираща щанга (22мм), климатроник, антикрило и т.н. Най-големия недостатък е че тежат към 1200кг (зависи от екстрите). Не мисля, че е редно да го препращате към японския седан, тъй като той има много по-различна визия. А щом пита за англичанките явно са му допаднали.И като финал, англичанките са си ХОНДИ. Произлизат от Honda Domani, хонда която си е чиста японка. Производството й започва 1992. Ровър копират дизайна и Rover 400 HH-R излиза през 1995 ! И единственото взето от Ровър е интериора, което според мен е за по-добре.. За това стига с тези тъпи роувърски сравнения, Роувър 400 е 1:1 с англичанката/Honda Domani, а не обратното.

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф топик- я раздухай за климатроника, че ми стана интересно?По темата. Имам такава от преди фейса. 120к сам и навъртял и съм адски доволен от нея. Разход на газ с ГИ 8-8.2 смесено, при положени, че спокойно не мога да карам.Често им блокират предните амортесиори, ако са фабрични. 200кинта горе долу решава проблема.Задните тампони- това е всичкото хонда проблем, но нали са по-тежки а и си я товариш смело и на ок 5г се разкърцва. По 67 кинта са оригиналните в Бултрако. Тавана се претапицира за ок 40 кинта. За тия дръжки чера от как я имам/2007ма/ и така и не съм имал тия ядове. Обаче то ако не ги смазваш преди зимата и не си мажеш уплътненията с глицерин, примерно, на която и да е кола може да се скърши.По моята сериозни ядове не съм имал-преди спирачки, амортесиорите, едни тампони, 3пъти накрайници, задни амортесиори/2ра ръка фабричните на ВТИ/, малса, ремъци, ролки. Даже наскоро я боядисах цялата, смених/основно заради обикновената газова / цялата генерация с гърнета на Валкер, сложих ГИ и ше си я карам, докат грохне. Масло не бара. Д14а2/90к.с./ е и си се държи чудесно. Ако не гониш редовно скорости от типа 160-200 това е идеалния мотор. Владая от към Перник с 5 човека си го качва с 130 с малко зор, а Ушите 110-120. На дълго на газ ако я карам 90-110 ми дава 6.5 газ. Градско нз, че съм си скитник и няма как да и въртя 100км, особено в Перник. На бензин едно време ми даваше средно 7 и нещо. Засичал съм го от пълен до пълен. Като интериор е по-комфортна от 5та и 6та хеч, по-тиха е, има багажник. Но е малко по-нестабилна, защото е по-висока. Но това пролетта като и бацна една задна стабилизираща ще го компенсирам, предполагам. Питай ако те интересува нещо :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/офтопик

Ами трудната част ще е да намериш MG ZS за донор. Ако намериш свиркай, много неща бих взел от него :) Ще трябва преправяне на конзолата за да се сложи панела за климатроника. Останалата част мисля, че няма да е трудна, тъй като MG ZS все пак ползва за "основа" Rover 400. Ето така изглежда:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за мненията на всички! взеха да ми се изясняват нещата!харесал съм си една 6-ца след фейслифта - 1,4 is. бих искал по-мощния мотор, но за сметка на това се успокоявам, че данъка ще е по-нисък, че тука във варна геометричната прогресия за всеки кон над 100 е особено злобна! абе, в общи линии ми давате сигурност, че съм се насочил правилно. този уикенд дано ми остане време да отида да я огледам по-обстойно. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След два японски седана реших да си взема англичанка да видя кво толкова хората разправят че не били Хонди. И общо взето се убеждавам, че са малко приказки наизуст. Реални недостатъци-Тапицерията на вратите е зпочнала леко да се отлепва-Копчетата за ел. стъклата - всеки път като трябва да ги ползвам, благославям тия дето са им измисли мястото. Просто на вратата е много по удобно и лесно за намиране, отколкото до ръчната, отделно че и пътника трябва да ти се вре до лоста за скоростите и ръчната ако иска да си свали прозореца.-Багажника - малко по-малък е от седана. В седана спокойно вкарвах две колела с гумите (гумите свалени разбира се), а в англичанката трябва да сваля задните седалки (за сметка на това се товарят по лесно заради по-лесния достъп, отделно пък че има и комби ако приоритет е товарното пространство).-На старта D15Z8 се усеща малко по-мудна отколкото D15Z6.Сега, реално ако трябва да избирам между двете, с еднакви двигатели и състояние... ами седана (хеча изобщо го изключвам, не е моята кола просто). Но наистина както писа някой по-рано, голямо предимство на англичанките е, че има по-голям избор и по-лесно може да се намери запазена.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не оставай с грешно впечатление, че 90кс. са малко, или е прекалено бавна!Най- добре покарай малко някоя, понастъпи я и ще си прецениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...