Jump to content
Street-warrioR

Угасна в движение и не иска да запали!

Recommended Posts

Здравейте! Преди малко настъпих Д15Б2-ката до 190км/ч и изключих от скорост! Веднаха след това ми светнаха лампите по таблото - колата огасна! Направих оглед при мотора и нищо не видях! Пробвам да паля, но не иска! Издава некви странни "кихания" от някаде! Доколкото можах да видя, ангренажмния ремък не е скъсан или паднал, върти си нормално бързо на стартер! Бензин треа да има! Погледнах компа - показва неква грешка: 1 дълго светване, интервал - 16 бързи мигания! Тва незнам 26 ли се води?! И какво значи??? Бутах 2км (добре че е спускане) и след това ме затеглиха до нас!Кажете, какво може да е станало?! Дали нещо в двигателя е станало на лютика или?!? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи вероятно ти е заминала бобината,другото възможно е комутатор.Аз залагам на бобина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно по ела.Провери както пише колегата дава ли тоци на свещите откъм високото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имаше ток да те прибие, и при тва ецу'то си го пускаше когато трябва ама не достигаше до определеното място когато трябва. :) Като свалих дистрибуторната капачка палеца ми клопна директно в ръката. :DТова е може би вече четвърти такъв случай, който виждам, тъй че колеги - не жалете колата с думите "и така ше кара", а си обърнете внимание на първоначалното обслужване. Най-важното - внимавайте от къде си поръчвате частите! Капачката на тази кола видимо беше чисто нова, палеца и той ... беше. :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем с палеца. След като го смених и покарах там няколко месеца и затова си купих лепило за резби че тоя болт да не се развие пак. Явно грешката си е била моя. мислех да взема червено по силно но взех синьо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава! :blink: Сложих чисто нов палец, а утре ще сложа и новите свещи! Преди малко я пробвах и вече не прекъсва в ниските, както беше преди! НО, огасих я и след това отново нямаше палене! :( Сега май ще излезе, че е за комутатор или незнам...! Обаче преди малко (15-20мин след като я огасих)запали от първия път! Ще видим утре, като сменя свещите как ще е! :ph34r: Някой има ли наблюдение, кои мотори го имат най-често тоя проблем с бобината и комутатора?! Щото аз досега основно Д15ки съм чул да се оплакват от него! :blink: Някой със суап към пълна инжекция да сподели дали е имал подобни проблеми, че вече се замислям и за това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изгоря бобина в движение през лятото :). Симптомите преди да изгори бяха 1-2 седмици прекъсване до 2000 об./мин. D15B2 двигателя

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значии, колега, тия симптоми точно отговарят и за моя случай!! Постоянно ми присецваше на сека скорост до 3К оборота, и нещеше да поема! Та да се надяваме че и при мен е само бобината! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бобината става и от прелюд (1 към 1), но не се сещам от коя генерация и модел ... моята е такава (да са живи и здрави Хиените от Хайредин ..)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е моя фал от предната национална? (затегнал лагер на делкото)И на мен така след напън ми угасна колата. Оказа се че палеца е паднал защото се е разтопил от нагряването от затегналия лагер.@petko iolov: Колега, да нямаш нещо спешно за продаване? Такива маратони в отгорите на всяка тема обикновено не водят към добро. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко струва горе долу бобината за д15 б2 втора употреба ориентировачно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа не, бобина 2ра ръка е накяде до 20-40лв, доколкото знам!А комутаторът е по-скъп, към 60-70 най-малко! А нови са двойно и нагоре! :ph34r: Днеска сложих новите свещи! Работи екстра, но загрее ли и я огася, после нема палене! Трябва да е бобината, която скоро трябва да ми пристигне! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е моя фал от предната национална? (затегнал лагер на делкото)И на мен така след напън ми угасна колата. Оказа се че палеца е паднал защото се е разтопил от нагряването от затегналия лагер.

Нее! На предишната ми Хонда така се прее*а лагерчето, обаче звука беше много дразнещ и осезаем! Мислех, че ще закове мотора, а то се оказа делкото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега здр,,,,при мен проблема излезна от двете буксички които излизат от делкото...провериги за хлабава връзка.успех:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се е случвало. Според мен горят толкова често, защото са в делкото и там се нагряват от двигателя. Преди карах Ауди и комутатора беше монтиран на гредата на купето до шофьорската врата. Стана на 20 г. и я дадох за вторични и за това време комутатор не е горял. Доколкото знам и при Опел-ите горят - или поне на тези на които комутаторите са монтирани в двигателния отсег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени: свещи, палец и бобина! Резултата си е същия, пали, возя се, гася, пробвам пак - не пали! След няколко минути пали! Дава грешка 16 - Fuel Injector System defective circuit or unplugged / defective fuel injector :( Тия дни ми даде огромен разход, и се чудя дали е възможно ако има повреден инжектор, да ми прави тия номера и в същото време да повиши драстично разхода на гориво!? :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да презапоиш главното реле и моята така топла не искаше да пали и се оказа релето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×