Jump to content
Gencho

Англичанка слабо парно след слагане на гаЗова

Recommended Posts

Та имам следния проблем. Сложиха ми обикновенна ГаЗ а парното отслабна.Така си мисля аЗ. ГаЗовата е слагана май месец и после парно не ми е трябвало.Дойде Зима и пускам парното и много чудно колата е Загряла а в купето не духа достатъчно топла стуя както преди.Ходих при майстора и му каЗах , че ням парно и той сложи намалител във маркуча който влиЗа в иЗпаритела и каЗа че по принцип не е от това проблема . Но след неговата намеса мисля , че не се оправи проблема пак е Зле.Водата За иЗпаритела е вЗета от тоЗи маркуч който ВлиЗа в радиатора на парното.Можели да е ЗапуШено парното и как мога да го оправя.Благодаря предварително. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си филтъра на купето. Намира се зад жабката, сваляш я, има една гредичка, сваляш и нея и има черна кутия. Може да са се натрупали боклуци. Също и се препоръчва да си смениш филтъра, че не се знае от кога не е сменян. Това е ако имаш климатик и не си правил тая операция. Не би следвало след монтажа на газовата да духа по-слабо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при слагане на газова инсталация се удължава пътя на антифриза,следователно ще иска доливане.100% при слагане е пуснат и малко антифриз,така че търси там проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти е вързан изпарителя само на единия маркуч- демек маркуча който влиза в парното се реже и се прекарва единия край през изпарителя, другия от него в парното=. ако е така няма да имаш никога хубаво парно. слага се на маркуча който влиза в парното и на маркуча който излиза от парното по един тройник и от там се хваща за изпарителя. друг вариант е кат ти е вадил маркучите да са ги разменили към парното.не е проблема в удължения път или повечето антифриз. ако ти намаля диаметъра на маркучите пак може да ти прави беля, ама ч`ак па толкова надали.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако толкова се съмняваш и малко разбираш вземи тръба с диаметър външен,16мм отрежи си парчета по 7-8 см.извади троиниците от маркучите за парното сложи тръбичките стегни скобите.тоест баипасираи изпарителя.и покараи то ще си покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филъра на парното под жабкат съм го иЗкарал преди доста време и си карам беЗ него ЗаЩото духа по-добре.АнтифриЗа е наред нивото е ОК .pitbuls - системата е свърЗана така както ти каЗваШ , че е правино.николаи - Това несъм го правил Ще пробвам дано стане. :huh: А има ли вариянт радиятора на парното да е ЗапуШен понякакъв начин и може ли да се раЗбере. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариянт радиятора на парното да е ЗапуШен понякакъв начин и може ли да се раЗбере. :huh:

Радиатора на парното се запуши точно след монтажа на газовата? Търси проблема точно в монтажа на газовата!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

А има ли вариянт радиятора на парното да е ЗапуШен понякакъв начин и може ли да се раЗбере. :huh:

 

Радиатора на парното се запуши точно след монтажа на газовата? Търси проблема точно в монтажа на газоватаПубликувано изображение

 

Точно--провери този радиатор първо и тогава тръгни по етапно по системата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спазена ли е посоката на влизане на водата в изпарителя? на ловато има надписи вход/изход за водата. можв да имаш разменени маркучи на изп или към парното. виж да нямаш стеснения в маркучите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ombre - така мисля ЗаЩото неми се е налагало да полЗвам парно от монтажа на гаЗовата който беШе май месец до ноември когато Захладня.pitbuls - посоката е спаЗена. Преди малко проверих няма проблем с това.dan4060 - това смятам да направя.Проверката на тоЗи радиатор смятам да направя по следния начин като откача маркучите на парното и ги надуя с Уста или с маркуч от чеШмата.Ако някой Знае раЗличен начин от теЗи двата моля да напиШе как.И ако е ЗапуШен как да се отпуШи ? Има ли някакви препарати За отпуШване ?Благодаря на теЗи които са дали мнения по темата.

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има препарати колега. Можеш да ги намериш по различните бензиностанции. Аз лично преди време бях купил за друга кола препарат за отпушване и ако нещо се обърка, препарат за запушване.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stefan Milev - ти уби коча!!!Радиатора в купето може да се запуши! Наистина е минало доста време от поставянето на газовата уредба и променливите стават много. Единственият вариант да хванеш дали има нещо общо газовото е да шунтираш изпарителя и да покараш без него. Ако пак е слабо парното проблема ти не е в АТУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така смятам утре да направя.Но мисе стори , че жилито на крана топло - студено не отваря до край остава около 5 мм. до края до самата облицовка на жилото. ИмаШе някаде тема в която бяха писали че крана неЩо правил проблем но немога да я намеря.Ще пробвам 1 с испарителя като го иЗолирам после с надуване и найнакрая с препарат ако се наложи.Яд ме хваЩа като се кача В колата и едва едва се стоплям аЗ трябва да слиЗам вече докато се отпусна :cold: (не съм Зиморничев). :D Имам един приятел той кара Д14 хеч и има много добро парно качихсе Зада пробвам и има раЗлика. :huh: А Знам че японските коли се слава с добро парно от личен опит го каЗвам.Дано скоро да отстраня проблема , че жената ходи на работа сутрин в 5ч . А тук е сега - 3 градуса сутрин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери първо кранчето! После ако не е от него, шунтирай изпарителя. Добавки не слагай! Ще се прецакаш или нищо няма да стане! Ако и след като махнеш изпарителя от системата не се оправят нещата, най вероятно ти е запушено радиаторчето за парното. Пипни и маркучите двата който влизат в купето (радиаторчето). Трябва да са доста топли и двата маркуча. Ако не са значи не ти върти добре водата от там, причините може да са запушен радиатор на парното или друго запушване или не достатъчен дебит да водата в мотора (проблем с водна помпа, износени лопати).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Ще стане днес с проверката.А За водната помпа може да е ЗаЩото сменях агренажа и ролката но беЗ Водната помпа. Ако е от помпата Ще се смени преЗ следваЩия месец а За нея несе сетих . Благодаря За просветлението ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при англичанките не се реже маркуча на парното а има маркуч който излиза от главата и отива зад термостата,та на него се слага(вързва) изпарителя.Мога да кажа със сигурност защото поставям АГУ-та и дори аз карам англичанка,нямал съм никога проблем с парното,както и на други на коли които съм слагал газ.My link

Редактирано от honda-fiat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето За това говорех на майстора (ЛАСКОВГАЗ) ЗаЩото на моя приятел на Д14-ката За която пиШа по-горе , че има готино парно е върЗана на тоЗи късия маркуч кадето honda-fiat каЗва.И той каЗа че моя начин по който е върЗал гаЗовата е правилния така каЗа тоЗи майстор. Явно при другите коли е така може дане Знае точно човека на 100%. А съм чувал само хубави неЩа За него. И раЗхода го бива на ГАЗ 10 в града.Ама и това Ще пробвам даже първо него. ;)

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като откачиш да местиш маркучите на изпарителя забий маркуча от чешмата в радиаторчето за да го промиеш хубаво.(махни и двата маркуча на радиаторчето за да може да тече на земята)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата Хонда-Фиат верния начин е свъзване на изпарителя на 180 градусовия маркуч. Преправи си маркучите и би трябвало нещата да се оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във сряда Ще стане таЗи операция и ако е ок Ще има почерпка като се видим. ;) Малко наперих уШите има надежда.Благодаря За инфото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз слагам газови уредби и за мене този начин на връзване на маркуча от главата не е правилен ;) всеки който слага газови уредби знае, че слабото място откъм обезвъздушаване и поява на въздушна тапа е в изпарителя. ако е вързан с тройници към двата маркуча на парното и да направи тапа няма да спре циркулацията на вода в двигател, парно и пр. ако го прекараш от там където казваш и остане въздух в него спираш циркулацията на водата ;) . мога да кажа само, че аз като си взех колата моя беше вързан точно там, на този маркуч и докато не го преместих на парното немах хубаво парно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сега :unsure: какво правим.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stefan Milev - ти уби кочаПубликувано изображение

 

 

Не те разбирам добре. Човека пита дали има препарат, отговарям му, че има. Също така като казах друга кола, нямах предвид хонда, а друга марка при която много помага промивка с препарат за отпушване, но само на радиаторчето в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да попитам , че след като раЗглобя системата на парното и антифриЗа Ще иЗтече ама немие ясно как се обеЗвъЗдуШава. Може ли някой да обясни начина натаЗи манипулация. ;) Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та въпроса Засега е реШен но не на 100%.Какво направих вчера-1 - откачих маркучите на парното от теЗи на испарителя.2 - проверих кранчето (работи) , Проверих и радиаторчето ( и то работи нее ЗапуШено)3 - свърЗах маркучите постарому (За проба както каЗа колегата ) беЗ да има вода към испарителя.4 - Проба напарното след обеЗвъЗдуШаване на системата и всичко е ОК овеличи се топлината иЗлиЗаЩа от парното.Ама сега няма гаЗ На това му викам не свърШена работа.Ще пробвам след седмица да свържа пак гаЗта данеби да е имало въЗдШна тапа. Но сега Ще пробвам как Щее така парното няколко дена и после Ще пиШа реЗултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега дойде време За нов антифриЗ. И свърЗване на гаЗовата отново по стария начин както си беШе и както каЗа колегата pitbuls , че е правилно.Парното е съЩото беЗ промяна мисля , че е имало неЩо ЗапуШено и сега се е отпуШило. Малко по-добре е от преди но Ще сменям и помпата след 2 седмици и мисля , че Ще иЗлеЗе и филма с лопатките на помпата.Благодаря За написаните мнения и препоръки.Ще пиШа после след смяната напомпата дали има реЗултат. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...