parede 0 #1 Публикувано 15 Октомври, 2011 То си пише в заглавието, ама ето и малко по-подробно: мотора е д14а4 с обикновено Ловато. На газ се наема доста прилично до 130. Когато започна да ускорявам на 5-та и колата стигне до 130км, не иска да се набира повече, а двигателя се чува да бучи сякаш иска да се наеме, но стрелката забива на 130км и до там... Иначе нямам проблеми с ускорението: колата се набира 160-170, но пусна ли 5-та скорост и колата започва да намаля скоростта до 130. На какво може да се дължи това? (Нямам проблеми с газовата уредба, с която изминах около 1500км) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #2 Отговорено 16 Октомври, 2011 ми кво да ти кажа 5 та ти е дълга и няма пауар за повечко за да няма пауар причини бол като за начало мое се пробва с малко повече газчица да и пуснеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 16 Октомври, 2011 Малко гориво. 160 на 4та и сиг реве като хималайка...Отиваш на газ анализатор да ти оправят смесите/до колкото на обикновена газова сложена на инжекция е възможно/ и пробвай пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jalturcho 3 #4 Отговорено 17 Октомври, 2011 (Редактирано) То си пише в заглавието, ама ето и малко по-подробно: мотора е д14а4 с обикновено Ловато. На газ се наема доста прилично до 130. Когато започна да ускорявам на 5-та и колата стигне до 130км, не иска да се набира повече, а двигателя се чува да бучи сякаш иска да се наеме, но стрелката забива на 130км и до там... Иначе нямам проблеми с ускорението: колата се набира 160-170, но пусна ли 5-та скорост и колата започва да намаля скоростта до 130. На какво може да се дължи това? (Нямам проблеми с газовата уредба, с която изминах около 1500км)здравей,имам същата хонда като твоята а й се занимавам сас газови уредби ,така че може да пробваш сас отваряне на тройника,ако не се оправи по нататък трябва да се гледа по колата нешо но това което казваш не е нормално но мисля че от там ще се оправи а,й никакъф газов анализатор това е направено само да зима на хората парите не върши никаква работа убеден съм в това Редактирано 17 Октомври, 2011 от Jalturcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 18 Октомври, 2011 (Редактирано) за газанализатора не съм съгласен с тебе, не знам щом се занимаваш с газови как го казваш това. но както и да е.щом на 4та вдигаш спокоино 160 дали не и стига газта да ги подържа на 5та? малко е спорно, но все пак може да отвориш малко тройника. с плочка ли ти е газовата или със щуцери? смени си и въздушния филтър.п.с.-аве газова не се ли слагаше за икономия? кви са тия 160км. с обикновенна газова нормално каране е добре, ама вземеш ли да я напъваш гори. Редактирано 18 Октомври, 2011 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 18 Октомври, 2011 (Редактирано) И аз потвърждавам че газ анализа е само да те наГъзят с пари незнам как колегата преди мене може да каже че върши няква работа, нещата при него са толкова относителни че е точно колкото да ти вземат парите. По време на движение и в различните режими на работа на мотора тоя настроика с газ анализа е вятър и мъгла Да не говорим пък от колко фактора зависи да стане правилен газ анализ. Към колегата с проблема, отвии половин оборот на троиника и ще видиш как ще литне Ако не литне некои "мастор" ти е сложил скапана плочка, иска друга Или е с мн. малък отвор централен, или пък самите и дупки за газта са малко или малки, абе грешна плочка Погледни да нямаш някъде некои пречупен маркуч към плочката дето ходи. Редактирано 18 Октомври, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parede 0 #7 Отговорено 18 Октомври, 2011 (Редактирано) Сега погледнах за пречупен маркуч, ама няма... всичко си е наред... Филтъра ми иначе е на около 2000 км (китайски конус). Днес нещо колата когато е на газ докато загрее и ми държи ниски обороти - 550... като загрее, този проблем изчезва, а досега не ми е правила така. Някакви идеи и за този проблем? Редактирано 18 Октомври, 2011 от parede Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #8 Отговорено 18 Октомври, 2011 има голяма вероятност и да е заради филтъра "китайския конус" ограничи малко въздуха или си сложи оригиналната кутия щото така може да ти беднее сместа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 18 Октомври, 2011 завърти леко пласмасовия винт който е челно на изпарителя обратно на часовниковата стрелка, трябва да ти се вдигнат оборотите на празен ход, ако не иска пробваш към завиване. намери най-високите обороти при която мотора работи добре и я остави на тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #10 Отговорено 21 Октомври, 2011 А защо не отидеш при газаджията ти, да си оправи грешката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #11 Отговорено 21 Октомври, 2011 Защото газаджията разчита на газанализатора който и аз потвърждавам че не струва. Според мен пробвай да отвиеш винта дето ти е за газта към плочката или към каквото ти е насадено за входящия колектор. Другия вариянт е толкова да си може на газ.При мен го докарва до 140км/ч на 5-та и до 160км/ч на 4-та на газ на равен участък, по-надолнище може и още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 21 Октомври, 2011 Наистина пробваи с оригиналната кутия тоя китаиски ментак го хвърли да си не съсипеш двигателя щото тои и като филтър никва работа не върши сичкия прашоляк от пътя ти отива в мотора!!!!За ниските обороти сега времето се застуди и явно бързаш като я запалиш да минеш на газ. Не го прави !! изчакаи я или я покараи поне 1км на бенз да мръдне стрелката на темп на горе и тогава минавиа на газ, ако го правиш ще видиш че няма да се налага да ипаш настроиката на празния ход на изпарителя. Ако ли пък и това не помага е възможно както казват газаджиите мембраните вече да са ти поолегнали и да иска да се пипне малко винта на изпарителя черния от страни дето колегата по горе ти каза д анамериш идеалната среда дето мотора държи наи хубави и стабилни обороти. Нищо не каза разви ли с половин оборот троиника към плочката??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parede 0 #13 Отговорено 22 Октомври, 2011 Оригиналната кутия я няма вече... Иначе си изтупах филтъра, отвъртих леко кранчето към плочката и колата започна да върви по-добре, но не съм имал възможност да я пробва на 5-та предавка как ще е, но от към вървеж сега е по-добре. Сега ще видя как ще е разхода, надявам се да си остане същия Благодаря за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #14 Отговорено 22 Октомври, 2011 Хондите са много добре настроени-вървят,горят малко,като сложиш газ и до там! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jalturcho 3 #15 Отговорено 1 Ноември, 2011 Хондите са много добре настроени-вървят,горят малко,като сложиш газ и до там!бреийй не съм сагласен с теб ако беше така гладни щяхме да останем газаджиите хондата става една от наи икономи4ините коли.да не кажа и най дори междо другото много е важно да попаднеш на майстор а ти можеби не си така че е много спорно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jalturcho 3 #16 Отговорено 1 Ноември, 2011 (Редактирано) Оригиналната кутия я няма вече... Иначе си изтупах филтъра, отвъртих леко кранчето към плочката и колата започна да върви по-добре, но не съм имал възможност да я пробва на 5-та предавка как ще е, но от към вървеж сега е по-добре. Сега ще видя как ще е разхода, надявам се да си остане същия Благодаря за съветите.Междо другото вземи си исчисти или някои да ти исчисти газовия клапан поради простата причина че газта ни е мрасна но за сметка на това варват колите,но да не се отклоняваме от темата много е вазможно колата да се спъва от това ако ми пратиш снимки мога и да ти кажа как се чисти защото всички са различни или просто да ми кажеш модела .другото което е при вземането на нова кутия сас нов филтар се изисква нова регулировка на газта таи като неможе сама да си направи газта,а ти стария филтар и през пералня да го минеш все сащите ----а досещас се тази хартия е направена умишлено да не може да се пере тупа продухва и всички Bазможни начини за който се сещаш айде стига толкова от мен поздрави от СЛИВЕН !!!!!!!!!!! Редактирано 1 Ноември, 2011 от Jalturcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове