Jump to content
Аз-съм споко

Странен проблем с Сивик 5г д15б2

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем с моя Сивик. Днеска както си карах и изведнъж изгуби обороти и изгасна. Пробвах 5-6 пъти да я запаля , но тя не запали и реших ,че нямам бензин. Разходих се с едно шише до близката бензиностанция ,налях бензина и колата запали. Всичко беше нормално и 2 км по-късно пак изгасна по същия начин. Пробвах се да я запаля пак няколко пъти и се отказах , но 5 мин след това запали и си продължих. По пътя от време на време пак губеше обороти , но стигнах до вкъщи... Незнам от каде идва проблема , единственото което ми хрумва е да влиза вода някаде и заради това да става така.Моля ви дайте някакви идеи... :unsure: Колата е Сивик 5ген хеч с мотор Д15Б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега , кажи какво си сменял скоро по колата.Свещи , кабели , капачка и тн..? Грешки някакви дава ли компа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобни симптоми и се оказа комутатор. Както си карах и гасне. И аз така марш до бензиностанцията и като врътнах пак запали. Позагрее малко и изгасне. Като изстине и пак запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки нямам. Свещи съм сменял преди ~ 15 000 км . Миналата зима сменях капачка на делко и кабели на свещи , защото колата не палеше когато е валяло дъжд. А да и ми презапойха релете ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш 10 литра бензин и ако пак гасне сменяш бунина и караш .А да видим дали ще позная.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е бобина няма да запали.Комутатор е ,при него като изстине малко колата и пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам,че е комутатор Публикувано изображение Ако е бобина ще запалва почти винаги независимо дали е загряла,но ще прилашква изабива ако й дадеш рязко газ Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина съм сменял , тогава колата вообще не палеше. Колата отново ми направи този номер , след като влязох в една локва веднага изгасна и след около 3 мин си запали пак:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукана дистрибуторна капачка. ;) Или кабели на свещи, но по-вероятно първото. Имаш ли пластмасовата кора, която се намира под мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм имал подобен случай. Колата както се движи нормално и като позагрее се усеща да придърпва леко и изведнъж изгасва докато не изстине малко не палеше, и след дълго търсене на проблема и смяна на доста неща се оказа че плюсовия (+) и минусовият (-) кабел на бубината бяха корозирали а те се падат от долната страна и трудно се виждат. След като ги почистих не съм имал проблеми с това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...