Jump to content
civicgonemad

Събирам информация за този вид колектор

Recommended Posts

Ами това е :) Всяка информация е от полза. Мерси.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че е най-добрия сток колектор за Д-серията. Какво по-точно те интересува?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Най-вече как може да се изолира EGR клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тема, ама няма кой да чете :lol:Цък изчети цялата тема, писал съм там за такъв колектор :) Има и снимки/сравнения на колектори за Д серията :) Местя темата в Технически, защото там й е мястото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в темата не видях да има писано за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много информация събираш - купуваш, продаваш и накрая нищо...като стрейнджъра си, но Крис ти мести темите в технически...няма лошо.Утре да не забравиш да питаш нещо друго и пак безцелно!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя път 100% не е безцелно...Мерси за FEED-a...А какво купувам и продавам си е моя работа мисля... никой не се е оплакал все още. Да вярно че последните 1-2 теми бях малко необмислени от моя страна... Но след като никой Освен "LAMER" не даде рамо по темата за кубиците на камерата на англичанката реших да я затворя( в смисъл не аз де). Не виждам какво ти преча пък на теб... Колата и парите са си мои... И всеки се учи от грешките си...Колектора го имам просто не знам как да изолирам този клапан. Също така съм го виждал и на някои Икономици(същия или подобен) И се чудех дали няма един вид да я "задуша".

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя EGR, та искаш да го изолираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това черното, кръглото в ляво на снимката.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, аз тая тема нарочно ти я дадох, за да видиш, че тоя колектор не е дъ бест оф дъ бест. И да, има полезна информация за точно D16Y8 ама си чел през ред. Явно трябва да ти я дам на директен линк: http://civic.gotskillslounge.com/civic%20stuff/DIY%20and%20How%20Tos/d16y8manifoldswap.pdf предполагам ще се оправиш с Английския?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че колектора е от D16Y8, щото доколкото знам при тях няма EGR. :)

Иначе за колектор от D15Z6 (същия като на D16Y5, какъвто предполагам е тоя на снимката) ето това бях направил:

Публикувано изображение

плюс цяла гарнитура, без отвори за разпределителната плочка.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И вече колектора на колегата keel е при мен :lol: и е сложен на D14-ка,а за запушването на EGR-а колегата го е направи просто безупречно и много хубаво като вид :thumbs1:

п.п. с тоя колектор се усеща повече мощ отколкото със стоковия,и наистина е от D15Z6

 

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм... Грешката е моя. Май наистина е от икономик... Колегата се е справил повече от добре бих казал.Ще мога ли да го сложа на д16з6 глава?

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че става за почти всички едновалови D-серий

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде слагате датчика за студено палене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично си направих отвор във интейка,който отвор е със същото фи като на кутията на филтъра дето е седял датчика фабрично,там се закрепва чрез гумичка която влиза в отвора на интейка,а датчика минава много плътно през гумичката :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последен въпрос:Трябва ли да барам нещо под капака на ЕГР-то, където са тези тесните многото каналчета(има си капаче отгоре) или само трябва да се снабдя с капак на ЕГР-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само се прави гарнитурка(без никакви дупки по нея,да е плътна) за да оплътни под капачето дето са многоте каналчета и се затапва с планка там дето е седял самия клапан на EGR-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги мога да ви кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ! Ако имам трудности ще ви търся на лични. И ми пожелайте успех :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под датчик за студено палене имаш предвид за темепература на входящия въздух - на 6-та генерация не е на колектора, а е на гофрирания маркуч м/у дросела и филтъра. Отвора за датчика е точно до този за картерната вентилация (маркучлето, които идва от капака на главата).

Публикувано изображение

Публикувано изображение

(снимките ги намерих случайно, ама тва е някъв доста интересн двигател; 3-stage? :huh: )

 

П.С. аз хич не видях, че темата има втора страница и вече е отоговорено :lol:

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този стейдж 3 е много рядък мотор. И ми е много интересно да се кача на такъв. А да ви се намира един регулатор на горивото с изместен център. Този който е в десния край на рейката(на снимката се вижда)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така Egr-a го запуших. Изрязах си Парче от 2 милиметра алуминий (изрязах го с лозарската ножица :D :D ) и се получи добре според мен. Само ме притеснява дупката за водата, че е кръгла и да не се разминават с тази на главата която ако сле виждали е един петоъгълник кватрат е една отсечена страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...