Jump to content
miroslav_stoev

Въпрос относно ... свещи

Recommended Posts

Та така , въпроса ми е свързан със свещите. Зацапва ми свеща на 3ти цилиндър с масло (отдолу е,не е от опръстените) , та се чудя дали е възможно да е само неработеща свещ или задължително запечени сегменти :unsure: (свещите са нжк -на около 7000 км)

Редактирано от miroslav_stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% сегменти запечени или счупени на съответния цилиндър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та се чудя дали е възможно да е само неработеща свещ

Ами размени местата на свещите и ще разбереш .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами работата е там ,че ги смених няколко пъти и вече им загубих реда :D Въртя 8 :) (кой нови ,кой стари) Днес минах елкон казаха ми че всичко е наред.Започва да прекъсва след като я карам 4-5к оборота продължително време .Досега не е горила масло ....Ще покарам една седмица така и ще видим :)

Редактирано от miroslav_stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нжк мейд ин франсе ли са ?п.п. От поста ти не се разбира след въртенето какво се получава, все същата свещ ли си е омазана, или все този цилиндър ги омазва? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти да не караш на масло вместо на бензин??? и да не ти работи свеща отде ще я цапа с масло ако всичко е наред?как запичат сегменти или се износват само не един от 4ри цилиндъра?колега, купи си нови свещи бре, не са кола имане. от масло може да ти се прецака свещ, ама за мен не са сегменти. мерил ли си компресия? да нема проблем с някой клапан та да влиза масълце по него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия комплект ми са мейд ин франс :) ,другите са японски,зацапва винаги един и същ цилиндър ,след каране във високите обороти ,като е студена или я карам спокойно,не го прави. Днес смятам да премеря компресията. Иначе и от двата вида свещи ги зацапва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени му кабела на този цилиндър, замери компресията и кажи какви стойности дава на различните цилиндри ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мое и да е счупила маслен сегмент така стана на стария ми двигател макар че беше с нови сегменти по една време почна да подгорва много масло след като го отворих с учудване установих че имах на две бутала счупени сегменти маслени а компресия си държеше 13-13.5 буталото беше станало като помпа за масло в

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес премерихме компресията и всичко е наред . Смених иацв-то обаче пак имаше проблем с оборотите , оказа се че има разбити втулки на дросела и сега съм го подпрял малко повече с болтчето ,за да стоят добре оборотите. Ще покарам 2-3 седмици ,за да видя какъв е разхода на маслото и после ще го видим (дано да са само гумички). Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло не гори , смених гарнитурата на капака и нещата се пооправиха до днес :) Преди малко гледам пак има малко масълце около свеща ... гумички ли да сменям(мисля че знам отговора ,но все пак) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега твоята работа е мътна и неясна. Сигурен ли си че това е масло да не бензин(от него също свещ може да стане черна и мокра), размени и дюзите ако сметнеш че има смисъл в предположението ми. Няма такъв филм свеща да е в масло и да не харчи масло, покарай повече километри(по възможност на магистрала на по високи обороти)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 % съм сигурен че е масло , това с дюзите вече го пробвах като сменя буксите и загасва :) Ами навъртях и към 500 км и не е барнала . Започвам все повече да си мисля ,че това прекъсване не е от маслото около свеща ,ами е от бобината ,отворих делкото но бобината изглежда като нова (а не знам как се замерва дали работи) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да едва ли прекъсва от масло по свещите и то в високите обороти. За дюзите беше въпроса така да го направиш че да пръска друга дюза в този цилиндър и да по караш известно време така.Но ако си сигурен че е масло и не забелязваш разход(който да зависи от оборотите с която я караш) макар и за малкото километри които си минал май има сериозна вероятност да е от гумичка(и) на някой от клапаните, дано да не е от счупен сегмент.Успех, все пак трябва да си сигурен че е масло, например сложи свеща омаслена в фризера :tease: и ако стане почти на грес или поне доста по гъсто значи е масло, 10W... в фризер става почти грес а 15W... е една идея по гъсто(-18 градуса).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за фризера е интересна идея :) Но ме съмнява да е бензин ,защото я карам на газ ... Вече се чудя къде да го търся проблема ...Омаслява само едната свещ ... може би като спра да човъркам може и нещата да се оправят :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова връткане на свещи, как не се сети да я снимаш?Да видим на коя прилича... ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази която беше зацапана (беше чисто черна) я изхвърлих ,а иначе за сега са с керемиден цвят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...