Jump to content
gabo

Хонда ЦРВ с десен волан

Recommended Posts

Колеги искам да ви питам нещо,амислил съм да взема джипче с десен волан и после да го обърна на ляв.Та питам има ли смисъл от тази интервенция и колко ще струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма смисъл. Ще ти излезе на същите пари, ако не и по-вече и не се знае как ще бъде направено. Ако ще си го взимаш тук от БГ по-добре още 1000 лв отгоре и ще си вземеш с нормална лява дирекция (говоря за първа генерация ЦР-В). Ако ще е от Англия, карай си го така с десен волан. По-високо е от обикновен автомобил и няма да е кой знае колко некомфортно. Лично аз не съм привърженик на десен волан... Успех в избора. ПС: Това е мое мнение, ако някой се е занимавал да сподели опит, но аз до сега не съм чул да е качествено сменена дирекция в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Севлиево вече на 4-та или на 5-та кола се обръщат воланите 2-ве от които по-скъпи. Даже и на един бус, сега се сетих. Никакви оплаквания от хората. Даже този с буса си обърна и един джип като се замисля. Абе за сега ще спра да мисля, но тези със сигурност са си обръщали волани на коли и са доволни до момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем на кратко вземи и нахвърляй на един лист детайлите,които ще ти трябват за трансформацията и посъбери оферти от моргите,които предлагат части за CRV с нормален волан.Едно е да обърнеш волана на Opel Vectra (има 657 за части) а за CRV има 3 !!!

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам какво да правя тая сутрин, та реших и аз да дам мойте 10 ст'инки в темата...За да се обърне качествено волана (поне според моите разбирания) трябва да се вземат следните неща от автомобил с лява дирекция:

 

- фарове

- огледала

- инсталация от кола с лява дирекция (смятам, че е по-евтино да се вземе готова, от колкото да се плете и да се удължават/снаждат кабели. Ако си на Ти с авто електрониката и не ти е проблем да плетеш и дасе занимаваш, тоя ред го пропусни)

 

интериорни детайли като:

 

- арматурно табло

- ръчката за отваряне на багажника и тази за горивото

- ръчката за отваряне на предният капак

- педалите

- кормилна рейка (не съм 100% сигурен, според мен би трябвало да се смени, но съм чувал за коли, на които не се налага)

 

Сменя се и целият firewall от кола с лява дирекция (там има рязане, заварки, боядисване и тн.)

 

Спирачната помпа също се намира от другата страна и ще трябва да се набавят/преправят тръбичките за спирачките (защото са огледални)

 

Ако пропускам нещо, моля да бъда извинен. Това е моето мнение, не ангажирам никого с него. Ако ще се прави конверсия 1 към гьотере колкото да има нещо, може някои неща да се спестят, аз съм написал нещата, които са нужни според мен за кадърно обръщане, така, че човек като види колата да не си каже веднага - ахаааа, тука някой се е правил на майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... корите на вратите също, ако на тях има управление за огледала и прозорци. Много често шофьорската седалка е с повече екстри, при обръщане отиват при пасажера...Лично аз бих си купил кола с десен волан само някоя рядка JDM бегачка - Skyline, Supra и т.н.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата на чистачките заедно с моторше, рамена и пласмасовата кора под чистачките също.П.С. Споделям мнението за Маркус за компромис, ако колата е нещо рядко, уникално, и не се е произвеждало с ляв волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаи си жипката и си я караи с десния волан.Има доста теми из форума.Единствено проблем ще имаш с изпреварването извън града.Някои си слагат с-ма с огледала за виждане,аз бях монтирал камера+монитор,ама отдавна ги свалих. Ставаш много внимателен шофьор,което не е лошо. :rolleyes:Аз моята я карам 6-та година.Ако ти е проблем волана, вкараи някои леф в повече и си вземи с ляв.Тая работа с преработките.....Не съм сигурен,ама маи и технотест вече трябва да се минава. А и да не трябва, едва ли преработката ще струва по-малко от цената на жипка с ляв волан. :rolleyes:

Редактирано от bate_em4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да изкажа мнение относно това обръщане на дирекцията:Или взимаш дясна и я караш така и нищо не правиш по нея; или ако смяташ да преправяш по добре посъбери още 1500-1600лв и си вземи направо лява.Защото качествено обръщане в България не знам кой може да направи? Друг хубъв съвет е да си вземеш ЦРВ-автоматик дясна дирекция и да си я караш така , всичко е едно и също само дето седиш от дясно. Нямаш съединител, ляв скоростен лост и други неудобни за боравене неща. Ще покараш един месец и ще свикнеш.Както казва един познат който кара с десен волан че като седне на кола с ляв все по инерция тръгва да отваря вратата като му се наложи да борави със скоростния лост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми купи такъв на майка ми и купи части за обръщане на волана,но още на первата седмица тя свикна и се отказа да го сменя.Според мен няма смисъл,а и както казаха колегите по горе ще ти излезе една и съща цена,по добре си вземи направо с ляв волан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...