Jump to content
kembo

Civic 5 B16A2 или CRX 2 D серия двувалка

Recommended Posts

Колеги, споделете коя от двете коли ! Говорим за еластичност в градско каране ,ежедневна кола в стоковия и вид ! Коя е по бърза на старт ! Изобщо коя от 2 е по динамична!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва да покараш и двете,за да решиш.И двете си имат предимства и недостатъци.5-та е по-тежка,но е ВТЕК,ЦРХ-а е по-лек,няма ВТЕК,но е доста пъргав.Аз лично бих избрал Д серията,но избора си е твой.И в двата слуая няма да съжаляваш.Успех и да се похвалиш ако има придобивка

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен въпрос.

 

 

Сивик VTI - еха! Мечта. Безспорен лидер във всяко едно отношение.

 

Но! Аз се спрях на CRX-а. Определено по-динамичен и суров автомобил с който чувстваш асфалта, така както моряка чувства морето. Не бих го избрал за градска кола, защото това е по-скоро автомобил за забавление и удоволствие от шофирането на нещо различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на мнение, че най-добре се получава комбинация от CRX с витек мотор, :hondarulez: Каква муха ти се върти, а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток 5та ВТИ с/у сток ЦРХ Д серия(сток,както колата излиза от завода !) црх-а ще яде доста бой.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса дали,а с колко :lol: Имал съм стоков рекс Д серия и колата си е 16+++ на 400м в заводско състояние :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на мнение, че най-добре си вземи 5та ВТИ, това е мечтата на всеки хонда маняк.:)

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня рекс си имам и то почти перфектен (още малко остана до перфекционизма някъде около 2000лв да налея ) Б серия имам но дел сол. 5 никога не съм карал само съм се возил и то много пипана (беше преди 10г) :) Идеята ми не е за 402м коя кола е по бърза ,а примерно градско каране с 40км/ч на 3та и подавш газ и после хоп задръстване спирачки и пак и пак така говорим най-вече за динамика.Колкото до покупка за мен не 1 приятел му предстой и не желая да си налагам моето мнение и затова попитах тук.Тези който ме познават- моето мнение го знаят одавна :rolleyes: Поздрави на всички очаквам още мнения

Редактирано от kembo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 уточнение не говорим за CRX VT -това и новородено знае че е автомобилна реликва :lol: Към БЛЕЙН МОНО от както изпуснахме твоята 5та вече всяка ни се струва зле и от горе на всичко тя не е между живите за съжаление като я видях в Пловдив и ми се доплака! КОЛЕГИ пазете ги тези коли не ги убивайте МОЛЯ ВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекса си е рекс! Имам и 5-та генерация, чудесна кола е. Лично мое мнение е че нито една 5-та, 6-та или каквато да е генерация сивик ще има по спортен дух от ЦРХ-са. Много истиснки спортен автомобил и моя избор би бил рекса :cool:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да сте имали/карали и двете колеги за да давате мнение според мен.Усещането което дава рекса не мога да го сравня с друга Хонда.Само който го е усетил със сърцето си знае за какво говоря.Той или е твоята кола или не е.За мен е.Относно динамика също.И недейте да сте толкова сигурни че рекс с А9 мотор ще яде мноооого бой от сток 5-ца ВТИ.Имам малко впечатления да речем.Като от 17 поредни Хонди примерно. ;) .

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОКО, очаквах включване от теб !!!Дано Жорката чете написаното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да сте имали/карали и двете колеги за да давате мнение според мен.Усещането което дава рекса не мога да го сравня с друга Хонда.Само който го е усетил със сърцето си знае за какво говоря.Той или е твоята кола или не е.За мен е.Относно динамика също.И недейте да сте толкова сигурни че рекс с А9 мотор ще яде мноооого бой от сток 5-ца ВТИ.Имам малко впечатления да речем.Като от 17 поредни Хонди примерно. ;) .

Аз затова написах по-горе дали :ph34r: ще яде мноооого бой,защото и аз имам подобни впечатления,Куче,ама май ми се смеят нещо,хах....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за Жоро нали, възможноста да намерите рекс по вашите изисквания е минимален, за сивика също е трудно но не невъзможно. Б16А2 е доста по-добър мотор от която и да е Д-серия ( не ме нападайте и аз съм с д16ка хахах). Афтърмаркет части дал господ,и истински и китайки. Това ще е втора кола на Жоро, и аз знам, че иска да и дава газ, за това е по-добре 5та Вти. Това е мое мнение, не натоварвам никого с него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако трябва да избирам м/у 5та хеч и црх(за външен вид),винаги ще взема рекса,а ако има и втек ще е прекрасно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говорим за ежедневно градско каране, не е ли добре да се намеси и фактора практичност, където мисля е изцяло в полза на Б16-ката 5-та ген. пълноценни 5 места в хеча и 4 такива в седана. багажник, доста голям за седана и по-малък, но достатъчен за хеча. наличие на климатик (колкото и да е отхвърляна тази екстра, винаги е по-добре да е има)рекса го знем. легална двуместна картинг количка, мечта на всеки болен хондаджия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз силно се съмнявам Б16-та да е по пъргава ! ;) аз карам црх д16з5 и смело мога да твърдя че бая си понавървява въпреки че е само 124 понита :ph34r: списъкът на падналите е доста дълъг и то от почти всички марки :lol: :lol: :lol: :lol: CRX :bye::wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе хе улиците не са само отсечки по 400м. Ако това е критерия то тогава няма кво да се залъгва със сивици или рексове а направо да спестява за:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми че той Жоро никога няма да си купи рекс, що въобще си пуснал темата :Dp.s. Като му знам изискванията е по-вероятно да намери 5 ген хеч фабричен VTi сток, от колкото рекс, който да отговаря на това, което търси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивика разбирасе в всяко едно отношение превъзхожда ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nissan Micra 1.0 16v перфектната кола за "градско каране с 40км/ч на 3та и подавш газ и после хоп задръстване спирачки и пак и пак така".

Редактирано от Ryuugan
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно затова пуснах темата искам да видя как мислят феновете.Пък знае ли човек ????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекса 2 генерация си е класика аз като видя такъв нагласен, с 16ки джанти, окачване и с енжъли и ксенон, нисък злобен превъртам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по въпроса за динамика между црх а9 и сивик 5г б16 .... на 3-та предавка с 3000 оборота црх-а незнае какво да си прави гумите с натисната газ .... на б16 на 3000 оборота ....нищо ....нищо!дург е въпроса че за да имаш рекс трябва като седнеш и покараш да ти хареса, и същевременно да забравиш за комфорт.... картинг с ламарини и покрив е това .... без глезотиии като хидравлика и клима ....

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги.Карах доста коли на приятели,за да стигна до трудния избор.Карах и ВТи-ки и рекса на КЕМБО.Сравнявайки усещането в двете коли (то е трудно да се сравни),наистина стойката в рекса е много по-спортна,легнал си ниско до асфалта и е доста по-различно.Рекса е проектиран за спортна кола,докато сивика е мислен да е практичен.И двата мотора са доста пъргави,все пак имат общо родословно дърво.Истината е,че хеча ми е на сърцето и предпочитам да си намеря такъв,но не тунингован според разбиранията и вкуса на някой,а в стоково състояние,защото според мен тази кола е достатъчно красива излезнала от завода.Аз имам вече един хеч,но е с редкия мотор Д15Б3.Винаги съм искал да имам VTEC.Мисля,че в тази малка джаджа се крие истинския дух на хонда.Не плюя колите без VTEC,все пак и аз карам такава,но според мен усещането е несравнимо.Да не говорим,че ще имам багажник и възможност все пак да кача и да повозя някой.Основния ми приоритет е да карам тази втора бъдеща кола и да я държа на улицата,без да се притеснявам за нея,а не да става заложник в гараж,както другата ми,която се кара само при хубаво време и само отвреме навреме.(който ме познава знае за какво става въпрос).Разбира се ако изпадне рекс ВТ не бих го отказал,но мисля,че в ценовия диапазон,който имам възможност да покрия,няма да попадне такава кола.Нека темата продължи и който има конкретни впечатления да ги сподели,ще се радвам да ги чуя и все пак търсенето на хеч продължава и ако някой попадне на добра оферта,ще бъда благодарен ако ми пише :) поздрави и безаварийни на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако наистина ще возиш повече от един човек ще си вземеш така или иначе Сивик, въпреки че аз моя рекс съм качвал трима души отзад. Колкото до вървежа ВТИ-то ще върви повече, ясно е. В рекса има нещо друго, което не е просто бързина, комфорт, лукс и т.н.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за себе си бих избрал Рекса.Няма такова усещане да караш Рекс 2г.:rolleyes: В никакъв случай не е малко динамичен от Б16,казвам го от опит.Имал съм Рекс с Д16А9 и на прав път с пътник в колата съм му обръщал километража.Това не го вярвах,но излезе истина.Няма такава визия,няма такъв кеф,който е имал ЦРХ- 2г. само ще ме разбере:) .Не е практична,но е страхотна кола.Все пак в цял свят я наричат Pocket Rocket :cool:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 4-та генерация VT ЕЕ9 като твоята понеже сподели че си имал и CRX би ли ми обяснил в какво се състои разликата между двете като кеф и като усещане .Въпроса го задавам защото аз не съм карал CRX даже не сам се и возил а на първо четене основни разлики няма даже ползват общи части и ми е интересно да чуя мнението на човек имал и 2те.Мерси

Редактирано от chris_barnes
предходно мнение не �е цитира!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма основни разлики ...само почни от там че сивика е с 20см междуосие повече от црх

Редактирано от chris_barnes
предходно мнение не �е цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голямо междуосие - по-добро поведение на пътя (конкретно в този случай, който обсъждате в момента).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за себе си бих избрал Рекса.Няма такова усещане да караш Рекс 2г.:rolleyes: В никакъв случай не е малко динамичен от Б16,казвам го от опит.Имал съм Рекс с Д16А9 и на прав път с пътник в колата съм му обръщал километража.Това не го вярвах,но излезе истина.Няма такава визия,няма такъв кеф,който е имал ЦРХ- 2г. само ще ме разбере:) .Не е практична,но е страхотна кола.Все пак в цял свят я наричат Pocket Rocket :cool:

напълно подкрепям думите ти! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 4-та генерация VT ЕЕ9 като твоята понеже сподели че си имал и CRX би ли ми обяснил в какво се състои разликата между двете като кеф и като усещане .Въпроса го задавам защото аз не съм карал CRX даже не сам се и возил а на първо четене основни разлики няма даже ползват общи части и ми е интересно да чуя мнението на човек имал и 2те.Мерси

Сам ще го усетиш като подкараш едно Рексче:cool: .Пробвай няма да съжаляваш;) .Всяка Хонда си има собствено излъчване,а при ЦРХ-а е доста завладяващо:yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нашият приятел все още търси нещо и чака коментарите ви !!! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да покара един стоков рекс и 5та вти и сам ще избере ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че и двата модела са на доста години и екземплярите им останали живи са в окаяно състояние, а запазените всеки знае какво има и не си ги продава.Явно ще се гледа състоянието на даден модел а не кой от двата е по-по- най

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...