Jump to content
raid

Леки 15-ки 4х100?

Recommended Posts

Привет... Стана дума за леки джанти и ми разправят че 6-та генерация имали некви алуминиеви 15-ки под 5кг., изглеждали като тенеката ама са алуминиеви? Някой знае ли за подобни джанти? И като цяло ме интересуват сякакви такива 15-ки 4х100 лекички и тяхното съществуване. Знам за някви от citroen c5 4.4кг ама мисля че са 4х98 ... мисля да измисля нещо за стартове, че съм с едни 10++ кг...Поздрави! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на каква кола и двигател ?щото от леки джанти има смисъл само когато колата е пипната,иначе няма да усетиш голяма разлика.ултралегерата на ОЗ ми е любима за европа :)Ф1 пак на ОЗ също ме изненада като килограми :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет...

 

Стана дума за леки джанти и ми разправят че 6-та генерация имали некви алуминиеви 15-ки под 5кг., изглеждали като тенеката ама са алуминиеви? Някой знае ли за подобни джанти? И като цяло ме интересуват сякакви такива 15-ки 4х100 лекички и тяхното съществуване. Знам за някви от citroen c5 4.4кг ама мисля че са 4х98 ... мисля да измисля нещо за стартове, че съм с едни 10++ кг...

 

Поздрави! :cool:

 

това мисля, че ще ти е полезно.

http://www.wheelweights.net/wheel-weight-weight.xls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като така си задаваш въпроса, явно караш сивик. Все пак е добре, да си попълниш профила, за да има по-голям успех темата. Ето, примерно аз може да имам леки джанти, ама да съм от Полски Тръмбеш и да мога да ти ги предоставя за тест...

 

Сега сериозно. Общо взето оригиналните Хонда джанти са леки. Тези, за които питаш, най-вероятно са от Civic Jordan. Колегата Wyvern преди месец продаде един сет такива, по негови думи са доста леки. Изглеждат ето така:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на каква кола и двигател ?щото от леки джанти има смисъл само когато колата е пипната,иначе няма да усетиш голяма разлика.

Друг път! Леката джанта си е лека джанта с какъвто и мотор да е колата ти!!! Разлика винаги ще има!И аз преди се бях насочил към нещо леко, но повечето такива са цифра пари! :( Успех в търсенето колега! ;)
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на каква кола и двигател ?щото от леки джанти има смисъл само когато колата е пипната,иначе няма да усетиш голяма разлика.

Друг път! Леката джанта си е лека джанта с какъвто и мотор да е колата ти!!! Разлика винаги ще има!И аз преди се бях насочил към нещо леко, но повечето такива са цифра пари! :( Успех в търсенето колега! ;)
Това което пиша несъм сигурен,но ми е казано от професионален състезател . Ако намалиш теглото на джантата с един кг., все едно намаляваш теглото на колата с двадесет кг. тоест 4 дж. по 1кг. са равни на 80кг. по олекотен автомобил.Пак казвам несъм сигурен в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 кг за 1 са много, но според една статия на doctor, отношението в масата е между 5 и 12 кг. Тоест - 1 кг движеща маса се равнява на 5 до 12 кг статична маса (което не е малко, имайки предвид, че нашите хондели нямат много нютони).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намалиш теглото на джантите с 1 кг, теглото на колата се намалява с 4 кг.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това според мен е много относително за килограмите които "намаляваш" от колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, това с 1кг. джанта = 20 на купе е доста относително, просто твърде много фактори имат влияние .. Ултралегерата е мания, но са си цифра, в момента съм с 16-ки супертуризмо доста са тежки та за това си тъся нещо леко само 2 броя.. :ph34r: табличката с килограмите обаче ми се струва с малко грешки моите 16-ки ги дават към 8,8кг, а преди като бях с 15-ки superturismo wrc си спомням че едната беше към 9кг..@chris_barnes нямах предвид тия от civic jordan споменаха ми за някакви алумиеви от 6 генерация излгедали като тенекета само че били алуминиеви към 5 и нещо кг..Както примерно има едни джанти на citroen c3/c5 по 4 и нещо килца на външен вид са като съвсем обикновенни тенекета но са магнезиеви ... :rolleyes: Де да бяха 4х100 ..поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези, които мязат на тенекиени (поне на мен ми мязат на такива) са 14ки, а не 15ки :(

 

Публикувано изображение

 

Иначе наистина са доста леки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лека джанта няма евтина ,особено пък 15ки ,те са на цената на 17 ,или общо взето рейсинговите джанти нямат цолажи цените са еднакви,може да струва 800лв 15ки може и 17ки да са на такава цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вманиачавайте толкова че ще останете разочаровани.Тез 1кг са равнявали на 20 от купето е пълна глупост.Аз свалих общо 18кг от джанти и почти не усетих разлика.Разликата е толкова малка че не си заслужава заради килограмите да се дават толкова много пари,ако е за красота е друго ама ако някой си мисли че с по 7-8кг общо от 4те ще усети нещо жестоко се лъже ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета бройте като ефект единсвено и само предните или на който мост е движещ !Този мост който не е движещ изобщо не го бройте защото там и 3кг джанти да сложите нищо няма да усетите. Ако някой се замисля да прави някакви упражнения за 1кг отново файда няма ,но ако вече джантите ви тежат 10кг и сложите 5,5кг на движещия мост става дума разликата е огромна !А като цяло ще се свалят 19кг но ще се усетят все едно колата е олекнала с 50кг,а това се равнява на 2 коли макс !Има и нещо друго незабравяйте и самите гуми ,защото има гуми по 7кг има и по 10кг/говоря за 17ки гуми,но и при 15ките разлика има в гумите и тяхната тежест/ Така че не всичко е само джанта,ако някой иска да прави такива хитринки трябва да има освен факторите джанти и леки гуми,трябва да се замисли и коя е възможно най-тясната гума с която може да потегли оптимално добре,защото по широката и по-високата гума спират колата достата,Надявам се да съм хвърлил малко светлина по темата :)

Редактирано от JeepersCreepers
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вманиачавайте толкова че ще останете разочаровани.Тез 1кг са равнявали на 20 от купето е пълна глупост.Аз свалих общо 18кг от джанти и почти не усетих разлика.Разликата е толкова малка че не си заслужава заради килограмите да се дават толкова много пари,ако е за красота е друго ама ако някой си мисли че с по 7-8кг общо от 4те ще усети нещо жестоко се лъже ;)

Колега разликата от леките джанти трудничко ще я усетиш като караш, просто е трябвало да се замериш с някой с който си бил на кантар с тежките джанти, с леки пак и ще видиш разликата..

момчета бройте като ефект единсвено и само предните или на който мост е движещ !Този мост който не е движещ изобщо не го бройте защото там и 3кг джанти да сложите нищо няма да усетите. Ако някой се замисля да прави някакви упражнения за 1кг отново файда няма ,но ако вече джантите ви тежат 10кг и сложите 5,5кг на движещия мост става дума разликата е огромна !А като цяло ще се свалят 19кг но ще се усетят все едно колата е олекнала с 50кг,а това се равнява на 2 коли макс !Има и нещо друго незабравяйте и самите гуми ,защото има гуми по 7кг има и по 10кг/говоря за 17ки гуми,но и при 15ките разлика има в гумите и тяхната тежест/ Така че не всичко е само джанта,ако някой иска да прави такива хитринки трябва да има освен факторите джанти и леки гуми,трябва да се замисли и коя е възможно най-тясната гума с която може да потегли оптимално добре,защото по широката и по-високата гума спират колата достата,Надявам се да съм хвърлил малко светлина по темата :)

Аз попринцип затова си търся само две, но ако вече се прави мега-изнаслинеия сетъп е добре да се намали на макс и съпротивлението на немоторните (в хонда случая на задните)http://img546.imageshack.us/img546/8062/33018831.jpgОтносно диаметъра - все едно променяш предавателното число на дифа това е..Иначе се намират и доста евтини леки джанти за които никой не подозира, че са леки, именно за тях е темата. :P Редактирано от raid
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво и се е случило на тази кола,да не би да е била обрана в някоя циганска махала ???Резервни гуми,врати няма стъкла няма,вътре само една седалка/може би з ада си я пребере до тях :) /С тез найлони ми прилича на някой парник :) .То бива бива да олекотяваш ама тва което са направили е голяма простотия,преди много години бях ходил в Албания и честно ви казвам там видях автобус пълен с хора седящи на жлезата от седалките някой бяха върху щайги и кофи,и когато се движеше този автобус се клатише целия,защото нямаше стъкла който да му държат покрива и рамките на прозорците,беше ужасно смешно че се сетих за него като видях на ангел астрата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е момента да кажа, че не сме лични приятели с Ангел, НО нека споделя няколко факта: Колата на Божурище се караше с врати и 4 редовни гуми и всички видяха как даде време 13.2, което (поправете ме ако греша) никоя атмосферна Хонда от клуба не е давала. Човека излезе, направи няколко старта (колкото трябваше) и даде времена, за кефа на такива семкаджии като мен, затова уважавам труда му. Съжалявам за големият офтопик в темата за джанти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Геле Тунинга колата върви завидно много, не знам кой от тук атмосферен може да му застане, :), дори и голям процент от турбо хондите ще тупне, нищо лично към хората с турбо хондите, познаваме се, возил съм се в колата, адски бърза е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неговия случай "Кола" е малко преувеличено!

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове темата е за друго, не намесвайте само това дали щяла да бие турбо хонди и т.н. винаги ще се намери бърза кола било то и лада, трябва все пак да се уважава труда на другите, колата на гелето наистина е много сериозна, това че веднъж дваж е била в този вид, не я прави варел, оранжерия и т.н., сами видяхте на божура с ролбар доказа, че не всичко е от найлоните и т.н., на следващия драг колата според мен ще е в 12-ките, но доста се отплеснахме от темата..Интересно е, че тая астра се кара с оригиналните 15-ки на астра ГСИ, чувал съм че са доста здрави но едва ли са леки..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет и от мен, колега. Намери 14-ки метални и голи. Гуми 185/55-14, нарочно с нисък профил, сещаш се защо. Спортен филтър, високооктанов бензин, и сваляш всичко ненужно. Но сам се сещаш, какви минуси следват от тези ти действия. Иначе ще си най-бързият, но на каква цена. Относно джантите не си струват усилията и парите. По-добре търси повече мощ от двигателя.:cool:

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно джантите на сивик 6-та ген.за тези ли става въпросhttp://www.hondabonto.com/hasznoskep/civic6_3.jpgили тезиhttp://www.maxrev.de/images/typen/original/073bb8cfd874d2f6e22f03de265032b4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито едните, нито другите приличат на тенекиени :lol: От тия първите малко зор се намират...и са с 5 болта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-леките заводски джанти са на mazda mx5 мисля по спомен бяха 4кг търси такива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 14-ки като от снимката на първата страница и наистина са леки (към 5.5кг). А някой знае ли оригиналните на ВТИ от горната снимка колко тежат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за кои джанти става въпрос, едни такива с кръгли дупки по тях, наистина дизайна им е като на железните. Отивам да гугълствам за пик ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам с кръгли дупки са, а тия са 5х115.

Редактирано от raid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евтина алтернатива на OZ-то е BSA 303

 

Публикувано изображение

 

 

Много лека и много здрава,обаче е трудна за намиране ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш тая не е трудна, даже са по 115лв на прИмоция в момента :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на примоция са защото са само 2 ;) нямат комплект от 4 джанти за 4x100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, извинявам се. Явно са йм такива прИмоциите на тия...и модела като моя е лек, ама имали само 1 джанта налична :D

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...