K1NG 3 #1 Публикувано 11 Септември, 2011 Проблема е следния. Имах счупена пружина и се налагаше да я сменя (карам сивик 5г хеч d15z1) взех пружини от 5г седан обаче(d15b2), но така или иначе всички ме уверяваха че нямало разлики в пружините затова ги взех. Но още в деня в който ги смених забелязах че колата се държи отвратително на пътя, и дори при едно просто изпреварване се олюлява прекалено много когато тръгна да се прибирам (като се замисля и при тръгването за изпреварване, просто при прибирането олюляването се засилва още повече) Днес направих същият този номер със около 130км/ч. и едва не се пребих :ph34r: (да отбележа че пътия има коловози от камионите, но аз съм го минавал 1000 пъти и със счупената пружина нямаше никакви проблеми) Най-нагледно казано докато завивам примерно наляво (при започване на изпреварване) и после изправя волана или по-лошо започна да завивам надясно( да се прибера) колата продължава да отива наляво (някакво много странно закъснение има). Помагайте и давайте идей какво става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #2 Отговорено 11 Септември, 2011 (Редактирано) Според мен пружините не са еднакви. Мисля си, че на седана са по-твърди. Току що проверих и пише това: Лек автомобил HONDA CIVIC V Hatchback (EG)1.5 i 16V (EG4)Продуктови групи Suspension Окачване Пружина Лек автомобил Моделна поредица RC5317 KYBK-FlexKYB RC5317 Този артикуле подходящ за следните модели : Модел на поредица Година на производство от - до Модел на поредица Година на производство от - до CIVIC V Hatchback (EG)10.91 - 11.95 Така, че става сами от хеч! Редактирано 11 Септември, 2011 от Вен_РВ1456ВС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #3 Отговорено 11 Септември, 2011 Макар, че на някой производители пише, че става от седан, си мисля, че все пак може да има някаква разлика в твърдостта на пружините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 11 Септември, 2011 (Редактирано) Еднакви са пружините, просто явно колегата е взел омекнали пружини (износени). Те на седана ако бяха по-твърди нямаше да го има това забавяне (залюляване), а напротив щеше колата да е по-адекватна! Редактирано 11 Септември, 2011 от Doomwisher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 11 Септември, 2011 Отиди на реглаж на ходова част 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #6 Отговорено 11 Септември, 2011 Отиди на реглаж на ходова частИ аз така мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #7 Отговорено 11 Септември, 2011 Погледни да не би да ти е изпуснал някои аморт.Или върви на стенд там ще ти кажат от каде идва проблема ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #8 Отговорено 11 Септември, 2011 Просто има разлика във височината и от там ти е заминала сходимостта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #9 Отговорено 11 Септември, 2011 Oк какви пари е тоя реглаж? Пешо предложи някой сервиз в Плевен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #10 Отговорено 11 Септември, 2011 (Редактирано) Имал съм подобен проблем, но на друг автомобил, не Хонда - едната пружина беше обърната и колата люлееше за страх, защото не лягаше където трябва. Не знам при Сивика дали е възможен такъв сценарий. Редактирано 11 Септември, 2011 от d1ma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #11 Отговорено 11 Септември, 2011 Отиди при Мариян в Мото-Пфое,или отзад по "Н.Бозвели" има за ходова част-успоредна е на "Гренадирска" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #12 Отговорено 11 Септември, 2011 Имал съм подобен проблем, но на друг автомобил, не Хонда - едната пружина беше обърната и колата люлееше за страх, защото не лягаше където трябва. Не знам при Сивика дали е възможен такъв сценарий.Аз не разбирам ама има ли как да обърнеш пружината ????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 11 Септември, 2011 Естествено, че има. Щом не си го знаел, значи трябва да започнеш първо от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #14 Отговорено 11 Септември, 2011 Е аз верно че не го знам, но какво да започвам при положение, че не съм ги сменял аз, значи майстора ми е толкова майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #15 Отговорено 11 Септември, 2011 В такъв случай отиди на реглаж направо. Хората като вдигнат колата ще погледнат отдолу и ще ти кажат за какво става дума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #16 Отговорено 11 Септември, 2011 (Редактирано) Ем да май наистина ще се ходи на реглаж. Няма начин явно... :ph34r: Редактирано 11 Септември, 2011 от K1NG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #17 Отговорено 11 Септември, 2011 Да бе трака е. Ама ако са с различна твърдост може да се плучи. А може и да е сложил обратно знам ли. По принцип и аз съм чувал че стават от седан. Но на всякъде пише различно. Еднакви са пружините, просто явно колегата е взел омекнали пружини (износени). Те на седана ако бяха по-твърди нямаше да го има това забавяне (залюляване), а напротив щеше колата да е по-адекватна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #18 Отговорено 21 Септември, 2011 С реглаж не се оправи проблема :X Днес вдигнах 130км/ч и пак се чувствах сякаш окачването на колата е от кашкавал, много се люлее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове