Jump to content
K1NG

Проблем със стабилността!

Recommended Posts

Проблема е следния. Имах счупена пружина и се налагаше да я сменя (карам сивик 5г хеч d15z1) взех пружини от 5г седан обаче(d15b2), но така или иначе всички ме уверяваха че нямало разлики в пружините затова ги взех. Но още в деня в който ги смених забелязах че колата се държи отвратително на пътя, и дори при едно просто изпреварване се олюлява прекалено много когато тръгна да се прибирам (като се замисля и при тръгването за изпреварване, просто при прибирането олюляването се засилва още повече) Днес направих същият този номер със около 130км/ч. и едва не се пребих :ph34r: :ph34r: :ph34r: (да отбележа че пътия има коловози от камионите, но аз съм го минавал 1000 пъти и със счупената пружина нямаше никакви проблеми) Най-нагледно казано докато завивам примерно наляво (при започване на изпреварване) и после изправя волана или по-лошо започна да завивам надясно( да се прибера) колата продължава да отива наляво (някакво много странно закъснение има). Помагайте и давайте идей какво става. :blink::(:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пружините не са еднакви. Мисля си, че на седана са по-твърди. Току що проверих и пише това:

Лек автомобил HONDA CIVIC V Hatchback (EG)1.5 i 16V (EG4)Публикувано изображениеПродуктови групи Suspension Окачване Пружина

Публикувано изображениеЛек автомобил Моделна поредица

RC5317 KYB

K-FlexKYB

RC5317 Този артикуле подходящ за следните модели : Модел на поредица Година на производство от - до Модел на поредица Година на производство от - до CIVIC V Hatchback (EG)10.91 - 11.95

 

Така, че става сами от хеч!

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар, че на някой производители пише, че става от седан, си мисля, че все пак може да има някаква разлика в твърдостта на пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са пружините, просто явно колегата е взел омекнали пружини (износени). Те на седана ако бяха по-твърди нямаше да го има това забавяне (залюляване), а напротив щеше колата да е по-адекватна!

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди на реглаж на ходова част

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни да не би да ти е изпуснал някои аморт.Или върви на стенд там ще ти кажат от каде идва проблема ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто има разлика във височината и от там ти е заминала сходимостта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oк какви пари е тоя реглаж? Пешо предложи някой сервиз в Плевен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем, но на друг автомобил, не Хонда - едната пружина беше обърната и колата люлееше за страх, защото не лягаше където трябва. Не знам при Сивика дали е възможен такъв сценарий.

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при Мариян в Мото-Пфое,или отзад по "Н.Бозвели" има за ходова част-успоредна е на "Гренадирска"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем, но на друг автомобил, не Хонда - едната пружина беше обърната и колата люлееше за страх, защото не лягаше където трябва. Не знам при Сивика дали е възможен такъв сценарий.

Аз не разбирам ама има ли как да обърнеш пружината :o:blink: ?????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че има. Щом не си го знаел, значи трябва да започнеш първо от там. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз верно че не го знам, но какво да започвам при положение, че не съм ги сменял аз, значи майстора ми е толкова майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай отиди на реглаж направо. Хората като вдигнат колата ще погледнат отдолу и ще ти кажат за какво става дума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем да май наистина ще се ходи на реглаж. Няма начин явно... :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Редактирано от K1NG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе трака е. Ама ако са с различна твърдост може да се плучи. А може и да е сложил обратно знам ли. По принцип и аз съм чувал че стават от седан. Но на всякъде пише различно.

Еднакви са пружините, просто явно колегата е взел омекнали пружини (износени). Те на седана ако бяха по-твърди нямаше да го има това забавяне (залюляване), а напротив щеше колата да е по-адекватна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С реглаж не се оправи проблема :X Днес вдигнах 130км/ч и пак се чувствах сякаш окачването на колата е от кашкавал, много се люлее :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...