Jump to content
ti6ko

Изпускателен колектор-Мотора е 1.4 90HP

Recommended Posts

Хайде пак за тези изпускателиМотора е 1.4 90HPНякакви идей с какво фи трябва да бъде catback-а,изпускателния колектор,колко резонатора и дали изобщо трябват резонатори,и най-важното 4-2-1 или 4-1;за да се постигне максимален ефект от изпускателната генерация (главно при по-високи обороти ми трябва) :dunno: :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти трябва във високите значи колектора, който търсиш е 4-1.За резонатори ти си решаваш дали да слагаш, отсега ти казвам, че без си става шумна колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, генерация тип колектор, права тръба, крайно гърне не е оферта. Получава се обратна тяга или така нареченото (съхнене на мотора). Сложи 1 резонатор тъкмо няма да е непоносимо шумна. Ако греша нека някой колега ме поправи.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, за този мотор(д14а4)от кой модел трябва да се търсят изпускателни колектори 4-2-1 и дали ще бъдат много по-ниско до земята в сравнение със сток колекторите?:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а идей за фи-то на тръбитещото и тука има неква интрига,че ако е по голямо фи няма да има налягане в изпускателя,а ако е по-малко пак лошо че мотора няма да се отпуши(не съм много наясно с тея генераций за тва пиша по инерция :unsure: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ti6ko на колко високи обороти мислиш да я въртиш тая Д14ка? Стокова ли е?@TG fan - не съм имал проблеми с клиренса на Д-серията, не висят много. Като цяло имайте предвид че по принцип 4-2-1 е по-прибраният вариант. За Д серия 4-2-1 е като че ли по-добре. Задължително омотан с термолента.Към автора - ако често си пееш химна "натисниии, вкарай в обороти" ще ти трябва Б серия. Ако мислиш да суапваш, се замисли дали ще правиш два пъти генерация (като мен) или един път кардинално ще решиш проблема. За Д-серията (твоята стокова машина) фи 50 външно ти е окей :) 1 резонатор на мястото на катализатора стига.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :)Аз не искам като дърта баба да дудна ама колега не си махаи катализатора освен ако не е запушен после не моеш си угаси чека 100 години особено ако си с 2 сонди.Сори за спама:rolleyes:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля нещо от рода на 5-6 хил.Хондата е със стокова карантия само смукателя съм сменил с такъв от Д15З8 и с един интейк.За сега нямам пари(вечното оправдание) за суап и мисля,че два пъти ще правя изпускатели,ако ДАЙ боже намеря някаква двувалова Б-серия :D Та искам да поотпуша малко тоя покойник,а и съм обещал стоковата генерация на един коуега(не е от форума :rolleyes: ). :DКъм Кирето:имам само една сонда,преди катализатора е :thumbs1:

Редактирано от ti6ko
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-6 хил са по-скоро средни обороти :D 4-2-1, по-лесно се намират :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема се получи обобщаваща на всички теми, изписани до сега относно изпускателната система. :D

Като за стокова Д серия тези обороти може би идват по средата между средните и високи :lol:, като се има предвид, че колата достига до 7200об/мин, при максимален въртящ момент (еййй D14-ката и такова ли има бе :lol:) на 4800об/мин и максимална мощност при 6400 об/мин. В този ред на мисли можеш да окомплектоваш две изпускателни системи:

1) със спортен 4-2-1 колектор и генерация на 55мм вътрешен диаметър

2) или със спортен 4-1 колектор и генерация на 50мм вътрешен диаметър.

Изключвам вариантите със спортни колектори 4-2-2-1, 4-3-1 и всички други разновидности, които даже и не съм се интересувал дали ги има за Д серия.

Таа аз бих предпочел първия вариант, тъй като:

1-во колектора се намира малко по-лесно;

2-ро в последствие, ако решиш да го продаваш, ще го продадеш по-бързо;

3-то според мен ефекта ще е по-добър;

4-то генерацията ти остава по-голяма, спрямо втория вариант, и в последствие само ще ти помага, ако да речем решиш да сменяш мотора или да правиш допълнителни ъпгрейди, в-текова глава и прочие, мисълта ми е , че тази генерация можеш да си я оставиш за на края, докато при втория вариант, ако смениш мотора примерно, то едно от първите неща, които ще трябва да направиш е да си смениш отново генерацията, както е направил Кало (chris_barnes);

5-то може да има и 5-то, ама в момента не мога да се сетя. :D

 

Резонаторите, ами ти си решаваш, с повече резонатори е по-тиха колата, по мое мнение поне 1.

 

Относно обратната тяга, тя така или иначе винаги ще си я има, работата е там, че трябва да намалим ефекта й максимално. В този ред на мисли внимавай какви резонатори слагаш, понеже има такива, които са не толкова гладки отвътре, ами направо като гуфрирани, назъбени и т.н. (предполагам ми схвана идеята) и те ще ти създават нежелан бек прешър. Също така отворите на изпускателния колектор(тези към главата) трябва да са с по-голям диаметър от тези на самата главата, в противен случай ще трябва да си ги поуголемиш малко. По-надолу в тази тема е описано защо-> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=64777 .

 

За клиренса зависи от това как са го направили колектора (може би от фирмата приоизводител), при мен нямаше разлика спрямо стоковия, въпреки че очаквах спортния да слезе по-ниско.

 

Ииии спокойно няма да ти свети чека, ако си махнеш катализатора.

 

Към TG fan - колега, търси си колектор за едновалова Д-серия. Ако си търсиш стоков 4-2-1, тогава можеш да ползваш от D16Z6/Z7/Z9.

 

пп. Сега като оправиш изпускателната система, после ще станеш редовен абонат на темата: Сгоних се най-накрая (пп2. на тази тема така и не й коригираха заглавието). :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че на стокова Интегра ГСР генерацията е 49 мм, на Тайп Р е 57 мм, и те са оптимизирани за 1800 цм2 двигател при около 8к, не знам за какъв чеп му е генерация на 50 и повече мм за 1400 см2 двигател, развъртащ се до 6-7к ... 45 мм ще е добре, всичко нагоре ако не е минус, поне със сигурност няма да е плюс.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца и аз смятах да правя нещо по генерацията и четох доста,особено в Tuning.bg.Там хора,които знаят доста повече изказваха обосновани мнения,че за атмосферка до 150к.с. 50мм.,са напълно достатъчни.Ето едно мнение,,при двигател 1,4,ако направиш генерацията на 55мм. може би ще спечелиш нещо в много високи обороти ,но ще изгубиш нещо в средните''.Не казвам,че много разбирам само споделям това,което съм прочел за генерация и повишаване на мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, много мерси за изчерпателния отговор, мойта изпускателна е само с махнат кат, има крайно гърне и резонатор, при това положение трябва ли цялостна преработка за да има ефект от колекторите?Сори за тъпия въпрос, но съм много зелен в тази материя:DПитам, защото колицата все пак е няма и 100коня, да не се стигне до ефекта 'много шум за нищо'(буквално):lol: Редактирано от TG fan
Цитати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в ,,Полезни тех. теми'' в началото на този раздел.Има специална тема за колекторите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за дадените мнения и съвети :thumbs1: :thumbs1: Вече знам какво да правя и пак благодаря :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) със спортен 4-2-1 колектор и генерация на 55мм вътрешен диаметър2) или със спортен 4-1 колектор и генерация на 50мм вътрешен диаметър.

Защо на 4-1 слагаш по-тясна генерация ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото 4-1 колектора спомага за по-доброто ускорение на мотора във високи обороти и няма смисъл да му скопяваме колата с по-голяма генерация, особенно ако няма да прави повече промени по мотора. Пак казвам за мен първият вариант е доста по-приемлив. ;) Така или иначе дори и да си сложи генерация на 50мм пак ще усети разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми харесва повече 1-я вариант,но къде се крие тайната на тези колектори ?защо 4-1 е за по-високи обороти,не е ли обратно като караме по логиката че при 4-2-1 газовете имат повече място за разширение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това, което аз знам, флуидите при двата типа излизат по-лесно при определена скорост. 4-1 и 4-2-1 позволяват по-добър поток при различни скорости и от там разликата.Предполагам идва от различната дължина на индивидуалните тръби и пътя който изминават, както и последователността, в която газовете постъпват в обединената тръба. От друга страна газовете не се разширяват. Те вече са достигнали максимална температура и по-тъбите само изстиват, което е нежелан ефект, защото се свиват и намаляват скоростта си, а на нас ни трябва максимално бързо и с минимално препядствие да излчезват от двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото 4-1 колектора спомага за по-доброто ускорение на мотора във високи обороти ...

няма такава физика ... 4-2-1 е само компромис за да се избегнат проблеми с асфалта и да се размажат резонансните пикове. Но определено е по-не-ефективния вариант ... това къде ще дава колектора зависи от дължината му ...всичк ое от мотор до мотор и от сетъп до сетъп ... реално ако икаш да постигнеш максимални резултати в дадена област трябва всички компоненти да се сметнати заедно и след това да е поекспериментирано с няколко дължиниединствения проблем който виждаме - от къде ще си намериш 4-1 колектор за д-серия ? къстъм ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 4-1 за Д серия. Лично съм виждал наживо. Ето така изглежда: Публикувано изображение но се намират малко по-трудно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а нещо подобно не се ли е опитвал някой да намери или да направи,ако има някой с такъв,моля да сподели за цена,резултат от header-а и т.н.

 

п.с. предимно на Прелюд съм виждал такъв

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв намерих само един в ebay за Д серия, но е доста скъп :( Иначе това е масовият вариант на колектор за Б серия. Виж тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=+d+series+bisimoto&_sacat=0&_odkw=bisimoto&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313Колеги аз от скоро гледам този изпускател 4-1 за D-series в ebay.Пише, че е Бисимото , но като гледам техния сайт май си е по скоро гаражно копие или опит за копие .Цената му също е впечатляваща (ех, не е като на оригинала :blink: ).http://bisimoto.com/store/index.php?main_page=index&cPath=5_9_103_105_107 Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...