lookcho 98 #1 Публикувано 1 Септември, 2011 обяснявам проблема, но първо да помоля - ако някой има ръководство за d16z6 моля да ми драсне едно ЛС ...та ... от известно време колата няма vtec, като пробвах доста неща - 1. не е от ECU защото пробвам директно с кабела на 12V, 2. не е от запушена магистрала до клапана - проверено е и масло има до там3. не е от клапана - смених два и двата работят, цедките са чисти, и двата на сухо цъкат4. не би трябвало да е от маси - добавих още една на главата и резултата е нулев нещата които остават да проверя са:1. налягане на масло - чакам датчик :(2. подвижност на механизма - чакам идеи ... според мой познат има начин да се тества с въздух под налягане, но не мога да намеря съответното ръководство ...( главата бе разглобена и сглобена преди седмици и това не промени състоянието )3. главата е грешно сглобена ... това ще го видя до седмица4. всевишния не иска да имам vtec ... чакам идей какво още да проверя, защото вече започвам да полудявам и да подлудявам познатите си ... мерси предварително П.П. Ако не знаете за какво става дума, моля не пълнете темата с глупости ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #2 Отговорено 1 Септември, 2011 1-ва точка от нещата, които трябва да се проверяват можеш да я елиминираш като вместо дачкика за налягане на маслото удариш директно маса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 1 Септември, 2011 (Редактирано) Електрониката каква е да не би да е изкючен от нея !!!(като опция) Редактирано 1 Септември, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #4 Отговорено 1 Септември, 2011 Скарата и глупака за нея те чакат 1 година вече ..... Отдавна да я бяхме строшили тая кола .... Пуснал съм ти мануала на скайпа - макар да съм ти го цитирал поне 20-тина пъти вече .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 1 Септември, 2011 датчика никога не е бил включван, електрониката я забравете - v-tec-а има един пин и тоя пин се дава на 12 волта на акумулатора ... тия дни ще включа датчика за да видя дали избива грешка - т.е. дали няма налягане .. а после като пристигне истински датчик ще разбера какво е точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 1 Септември, 2011 Точка първа -директно 12 волта на клапана какво означава че не е компа -включва ли клапана или не?При подадено директно захранване на клапана нищо друго не му влияе -нито масло нито нищо,вклучва ли се клапана принудително? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 1 Септември, 2011 не му влиае електрониката ... маханиката и налягането му влиаят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tts 6 #8 Отговорено 1 Септември, 2011 (Редактирано) 2. не е от запушена магистрала до клапана - проверено е и масло има до тамАко правилно разбирам налягането не е измерено така ли.Аз първо бих се насочил към масления филтър и после към главата , клапана или маслената помпа.(но в обратен ред)п.п. с какво масло е колата? Редактирано 1 Септември, 2011 от tts Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 2 Септември, 2011 На празен ход като подадеш 12В към в-тек соленоида усеща ли се разлика в работата на мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #10 Отговорено 2 Септември, 2011 Най-вероятно даже ще угасне, ако сработи втек-а. И аз неразбрах, това пробва ли го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #11 Отговорено 2 Септември, 2011 (Редактирано) Пробвай клапанът дали цъка както е монтиран на главата - случвало се е да не ще, въпреки яко замасената глава Ако и там си цъка - остава ниското налягане на маслото. Редактирано 2 Септември, 2011 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 2 Септември, 2011 Ако правилно разбирам налягането не е измерено така ли. Аз първо бих се насочил към масления филтър и после към главата , клапана или маслената помпа.(но в обратен ред) п.п. с какво масло е колата? налягане още не е мерено, до тук вече 4 маслени филтъра е така, клапани два, ако е маслената помпа двигателя до сега да е свършил 5W40 Mobil 1 от завода им в щатите ... не ме питай по какъв път е доставено ... но и спредишните 3 вида не работеше На празен ход като подадеш 12В към в-тек соленоида усеща ли се разлика в работата на мотора? само така пробвам дали работи - резултата е нулев на празен ход, на 1000, 1500, 2000, 3000 и на 5000 оборота т.е. нищо не се случва Най-вероятно даже ще угасне, ако сработи втек-а. И аз неразбрах, това пробва ли го? трябва да стане леко нестабилен поне - нищо такова не става ... Пробвай клапанът дали цъка както е монтиран на главата - случвало се е да не ще, въпреки яко замасената глава Ако и там си цъка - остава ниското налягане на маслото. цъка, но не винаги и много слабо ... трябва ми база за сравнение явно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batko777 86 #13 Отговорено 2 Септември, 2011 Колега аз съм със същия двигател и със същия приблем.Ще следя темата с интерес! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 2 Септември, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59510&st=0&p=1057201043&fromsearch=1entry1057201043 Подобна тема ,която знам че си чел.Аз пак ще кажа маслена помпа или лагери ,тоя витек работи от налягане и е чисто механична джаджа ,няма грам ел. с изключение на соленоида .Ако установите , че е помпата имам една за проба ще ти я дам ,свиркай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 2 Септември, 2011 Направи си преходник и мерни налягането на датчика горе.Аз го направих по най лесният начин,спирачен маркуч от Москвич от едната страна резбата е със същата стъпка като тази на датчика,от другата след лека намеса с метчика,се нави манометър.По спомен,на празен ход без задействан втек 0.5 бара,при вкл трябва да е над 4.Датчика на блока е със същата резба,но малко зор се стига за мерене.Предполагам маслоограничителя на блока е махнат ако да маслена помпа малко вероятно,по съм склонен да заложа на биелни лагери.П.П:Заслушай се при вкл. клапан дали има леко приштракване в главата,при мен имаше такова от недостига на масло ,и невъзможността да се заклинят пиновете на втека. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #16 Отговорено 4 Септември, 2011 Аз започвам да си мисля, че всевишния не иска да имаш VTEC. Сори за спама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #17 Отговорено 4 Септември, 2011 Не зная до колко ще съм полезен, но освен налягане на маслото, е нужен и дебит за да отвори клапана и да сработи втека. Ако не си прочистил пътечката на маслото, може и от това да е. Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #18 Отговорено 4 Септември, 2011 ок, налягане след клапана няма ... маслото стига до там, но налягане не - следващата ми стъпка е да проверя колко точно няма, но трябва и аз да си направя преходник за целтаслед това трябва да разбера в кое е проблема и кой е правилния начин за отстраняване ... ако е помпа ще трябва да си купя една и да я сменя, но не искам да е различна от оригинална, ако са лагери ще се опитам да ги сменя с минимални поражения, но трябва да събера малко информация, кое са правилните лагери за тоя мотор ... ще ми се да не издъхнат пак година след смяната ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #19 Отговорено 4 Септември, 2011 (Редактирано) А като слагахте главата,ти извади ли рестриктора за маслото(едно такова мъничко алуминиево щуцерче което седи в средата на блока от задната му част?)демек по него канал тръгва маслото нагоре.Ако не си го извадил забрави за витека Uploaded with ImageShack.us Ей за оня щуцер отзад в средата става въпрос пп.Само не разбрах изцяло ли е д16з6 или д15 с витек глава?Ако е второто е точно това проблема. Редактирано 4 Септември, 2011 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #20 Отговорено 4 Септември, 2011 да поясня, след слагане на главата от страна на Джони и Емо, които са сложили доста такива глави, Vtec-а работи повече от година ... ясно и изразително ...после на даден етап изчезна ...Мотора е d16z2 с присъдена глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 17 Септември, 2011 и проблема се откри честито на победителите - нямаме познал верния отговор липсваха два от осемте пула на vtec-a ... на първи цилиндър и на четвърти по един ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове