kalinski84 5 #1 Публикувано 23 Август, 2011 Сагата е таква че днес сложих точно това масло и ми се струва че рекса стана малко по шумен отколкото с Мотул-а.. Не искам да избързвам със заклученията ама нещо не ми допада това масло.. Маслото не е менте купено е от официален представител на Кастрол. Има ли някакъв мал шанс двигатела да поотихне след някой друг километър или да си взимам Мотул и да пусна Кастрола да си ходи... Виждам че има и турски Кастрол и как да позная тоя дето го сложих дали е такъв... Май се нашибах яко и съжелявам че не си поръчах Мотул... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 23 Август, 2011 Здравеи колега.Аз карах с такъв кастроли и сега след пробега съм с Мотул 6100 10в40.Чесно казано не усещам колата да е станала по тиха.Нещо маи си си въобразил.Бих те посъветвал да си изкараш пробега и после го сменяи с Мотул.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #3 Отговорено 23 Август, 2011 Здравей, колега Маслата Кастрол сега се предлагат в туби от 5л. и капачките им са винтови, а преди бях щрак, щрак. Погледни баркода трябва да започва с 400, това е на Германия, което пак не е гаранция. На тубата трябва да пише само и единствено на немски. Датата на производство е 14.07.2010 година. Това е относно произхода на маслото.П.П. Информацията ми е от април месец тази година, защото тогава търсихме такова масло за колата на един приятел и едвам открихме немско, прясно масло. Повечето са внос от румъния и са произведени през 2009.Дано съм помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 23 Август, 2011 Аз вече след няколко смени съм забелязъл че винаги като налея пресния Мотул мотора става доста шумен и след 2-3 хил утихва и жужи само .Забелязах също че и след 100км маслото е катран, то хубаво мие ама чак пък толкова ли е лайнян отвътре мотора ,като се има в предвид че е добре гледана от италианеца ,а и аз сменям маслото на 5-6 хил щото я карам само в обороти и за да удължа времето до ремонта понеже е на 186 хил и не пипа грам масло даже и продължително каране в червеното!Мотула съм забелязъл като нов е супер мазен ,обаче след 3-4хил почва притеснително да цъгърка като го размажеш между пръстите и затова го сменям по-рано,надявам се поне като е на малко километри да пази мотора във високите обороти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 24 Август, 2011 Кастрола е супер, ако не е некои гаражен ментак, няма значение къде е правен, дали Румъния, Италия или другаде. Зимно време в -20 с тва масло колата варти като топла аз до сега и 3 те си коли които са ми минали през ръцете от как съм открил кастрола само с него съм ги карал. Идвата пъти в които реших да го сменя и да направя компромис щото все пак е 82 кинта съм съжалявал. С мотул не съм карал но ако тря сменя кастрола с друго качествено ще е мотул. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #6 Отговорено 24 Август, 2011 Еми аз преминах от щрак щрак към врътка и засега 2 смени не усещам разлика, но аз съм с 5w30 edge. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #7 Отговорено 24 Август, 2011 Оригиналните разфасовки на Castrol са от 4л. и 1л. Всички други са поръчки от търговски вериги. По-добре наливен, отколкото от търговска верига! Като и при наливния накрая ти излиза все едно да си купиш разфасован, защото като поръчаш 5л. търговеца те "удря" с около 400-500мл. и така. Плащаш за 5л, получаваш с 10% п-малко..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #8 Отговорено 24 Август, 2011 Оригиналните разфасовки на Castrol са от 4л. и 1л. Всички други са поръчки от търговски вериги. По-добре наливен, отколкото от търговска верига! Като и при наливния накрая ти излиза все едно да си купиш разфасован, защото като поръчаш 5л. търговеца те "удря" с около 400-500мл. и така. Плащаш за 5л, получаваш с 10% п-малко..... Къде ги чу тези глупости че само 4 литровите туби са оригинални Според твоята информация в Щатите и западна Европа карат с ментета Замисли се че хората не карат малуметражни коли като нас които събират под 4 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #9 Отговорено 24 Август, 2011 Аз така като гледам май 5л тубите са оригинални, а 4л са турсо, румънско и така нататък производство за източна европа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 24 Август, 2011 (Редактирано) Начи 4 литровите с капачката са неоригинални ми 4 литровите с винт кви са тогава, оригинални ментаци? Редактирано 24 Август, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #11 Отговорено 24 Август, 2011 Производителите произвеждат всякакви разфасовки в зависимост потребителските нужди Но качеството на стоките за източна и западна Европа е различно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #12 Отговорено 24 Август, 2011 С мотул не съм карал но ако тря сменя кастрола с друго качествено ще е мотул. :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 25 Август, 2011 С мотул не съм карал но ако тря сменя кастрола с друго качествено ще е мотул. :D Що се смееш бре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #14 Отговорено 25 Август, 2011 (Редактирано) Направо да вземат да го прекръстят този форум на "Motul fan club". Затова се смея. Едно 3/4 от всички пишещи карат с него, останалите обмислят да преминат по някое време. Редактирано 25 Август, 2011 от user Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 25 Август, 2011 Хехехех, ам нали то е маслото на рацарите бре къв рацер си ако не караш с мотул Хубуу че не съм рацер ама си е хубаво де ко ся спор нема, хвалят го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #16 Отговорено 3 Септември, 2011 MITSUBISHI DIAMOND PROTECTION ей това е маслото за мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #17 Отговорено 3 Септември, 2011 аз си взех Motorex 10x40 пълна синтетика досега не съм карал с по хубаво масло. и аз като карах с кастрол преди двигателя беше по-шумен. Ама и цената няма нищо общо на едното и другото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ngtmarketing 0 #18 Отговорено 28 Октомври, 2014 Как да различим масло кастрол къде е пройзведено:Масло кастрол се пройзвежда,преработва и бутилира в няколко страни Германия, Италия, Белгия, Англия.На първо място поставяме рафинерията в Германия, маслото което е пройзведено и бутилирано в Германия е предназначено изцяло за Немски пазар и съответна геогравска ширина, за този продукт може да се гарантира че добавките който съдържа маслото отговарят на предписанията поставени от съответните автомобилни производители.Разлика в етикета това може да се забележи с просто око. 1. Тубата на маслото е стандартна видимо не-различаваща се по външен вид,цвят,мирис и теглови индекс. 2. Етикетът на тубата на лицевата част също не се различава по нищо. 3. Но етикетът на задната част се различава видимо. 3.1 Бар кода на съответната страна пройзводител Германия е 4 008177 047701. 3.2 Етикетът на маслото което е пройзведено в Германия и презназначено за Германия не се бели ( НЕ Е КАТО КНИЖКА ) а се състой само от една единствена страничка и изцяло пише само на немски и никъкъв друг език. 3.3 Мастилено-струйния код на маслата пройзведени в Германия на еднолитровите и пет литровите туби е както следва номер на партида 111111 DE01 - това озвочава че маслото е пройзведено и бутилирано от BP-Germany последвано от датата на пройзводство 11.11.1111г.Всички други надписи от мастилено-струен принтер като W11111 FILLING DATE: 11.11.1111 час:11:11 11111 или С00000 00.00.0000 Е ПРОЙЗВОДСТВО ОТ ДРУГА СТРАНА Вносител: Ен Джи Ти ЕООД гр.София, жк.Дужба-2,бул.Цветан Лазаров №132Тел.0897 85 22 29 0878 22 57 34гр.София, жк.Овча купел, ул.Любляна №40 и ъгъла с ул.Загребска до АлфабанкТел.0877 22 57 34 0882 21 30 49гр.Сандански, ул.Стефан Стамболов №1Тел.0746 3 26 88 0877 31 09 87 http://maslata.bg/ http://ngt.bg/ http://stelkite.bg/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове