Jump to content
sashky86

Търся да купя Акорд Купе 5 ген. или Сивик Купе 6 ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги!Изправен съм пред особенна дилема,и искам да събера мнения за да се наклоня към кое купе да се ориентирам.Ще ви бъда много благодарен ако ми дадете информация за двата модела купета,кой е по читавия и т.н. Насочил съм се към два модела -Акорд 97 след фейсливта и Сивик 6 ген. Втек 125 коня(може и 105).Чакам мнения.Благодаря предварително :)Качвам снимка на Акорда който съм си набелязал- http://www.cars.bg/u430502 и на сивика който съм набелязал - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313346324672443&f1=detailsОчаквам вашите съвети,мнения и забележки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо кажи какво точно търсиш от колата за да те насочим в правилната посока. Двете са читави, но са съвсем различен клас. И не разбрах това конкретни коли на които си се спрял ли са, или просто да покажеш моделите. Защото ако са действителните... Купето 6-та с тези забележки на тази цена - забрави (приятелски съвет разбира се) :)П.П: Ахахахаха сега видях, че даже пише "в отлично състояние, само леки външни забележки" Тия автокъщи ще ме уморят...

Редактирано от Трънчо
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя хеч по-ударен май не може да е :lol: Става според мен само за донор или за бъдеща бирена кутийка :lol: Определено акорда си струва повече от двете.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Значи на мен ми е ясно че Акорда се води клас"Висок" ,а Сивика си е среден клас.Интересуват ме мнения на хондаджий който имат примерно такива коли,искам да разбера харченето на Акорда горе-долу колко е,частите му скъпи ли са или са достъпни.Рових се доста в интернет и отзивити за Акордите са доста трагични...не набирали,били мъртъвци,тропали и били с лошо окачване и т.н. затова искам мненията ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивикът се води нисък клас, а Акорда среден ;)Много е трудно да сравняваш 2-те. По-скоро може да се сравнява Акорд Купе с Прелюд. Ако ще е по вървеж, 2.0 IES Акорд върви повече и от 2-та варианта на купето (105hp и 125hp). За разход естествено харчи повече като е 300 кила отгоре и 400 кубика по-голям двигател. Градско от 9/100 с мишкуване до 13/100 с климатик и лютеница. За Сивика не мога да кажа, там има много легенди...Извънградско според мен 2-те коли са равни на разход, но комформта е много различен. Дори и само заради шумоизолацията. Пъргавината пак казвам еднаква.За чупене - ми за коли над 10 години и двете се чупят. Частите на Сивика са малко по-евтини, но това по-скоро заради по-голямата наличност. Все пак купето е доста по-екзотично. Абе частите са по-скоро достъпни. Ламарините и стъклариите са зор :) Окачването и на двете за мен е много здраво, стига разбира се да намериш запазена кола. Кормилната рейка на Акорда обиквновено се ебава. Ама то и на Сивика :DПри положение, че нямат свръх голяма разлика в габаритите, бих избрал Акорда при всяко положение. Но според мен търси 2.2 модела 150 к.с. Разходът е почти същия, но си 14 кончета отгоре. Навсякъде говорим за ръчни скорости. Успех!

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този акорд точно който съм набелязал е с газов инжекцион,доколкото разбрах е от Италия внесен(не съм сигурен),но има някакъв проблем,шофьорската врата била натисната или нещо такова,днес ще ходя на оглед и ще видя точно за какво става въпрос.Дано имам късмет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не обичам газ. До колкото знам на F серията газта не и влияе много добре. Но щом си решил да се нагърбваш с газ, твоя воля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Значи на мен ми е ясно че Акорда се води клас"Висок" ,а Сивика си е среден клас.Интересуват ме мнения на хондаджий който имат примерно такива коли,искам да разбера харченето на Акорда горе-долу колко е,частите му скъпи ли са или са достъпни.Рових се доста в интернет и отзивити за Акордите са доста трагични...не набирали,били мъртъвци,тропали и били с лошо окачване и т.н. затова искам мненията ви :)

Колега, незнам къде си чел тези лоши отзиви, но хонда акорд води класацията за най-надеждна кола в много класации- Ето една My linkКакво ще избереш е въпрос на вкус. Моя съвет е да не си вземаш хонда с газово, просто не се знае колко км на газ е минала и на какъв хал е двигателя. Като искаш ти си слагай газово. Тези и двете не ми се виждата много читави, така че се зареди с търпение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е по вървеж, 2.0 IES Акорд върви повече и от 2-та варианта на купето (105hp и 125hp).

Искаш ли да го докажеш това твърдение или само си говориш? Такъв Акорд няма шасн да е на по малко от 15метра зад мен. Ако има някой с такъв Акорд можем да ги замерим, за да видиш че си в ГОЛЯМА грешка.
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото даже тук някъде бях чел лошите отзиви във една стара тема...и имаше доста негативи спрямо тях,а на мен лично найстина Акорда си ми допада :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си гледал отзиви за европейския Акорд? Или така наречения английски Акорд? Това е модела с 4 врати и да, той е малко по-проблемен, но ти не си се ориентирал към него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ставаше въпрос за купето,не за англичанките ,но както и да е :) а иначе за мен е по добре че колата е с газов инжецкион,защото така или иначе аз мисля да си слагам ако си взема.Просто паричките играят важен фактор,аз си въртя по 20-30 км. на ден със сигурност...Сега след към 18:30 ще ходя на оглед на колата и после ще пиша какво съм видял :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте колеги!Аз ходих на оглед и тест на колата и сега ще ви кажа за какво става въпрос-колата по рама излиза 96 година,фаровете обаче не са кристални и мигачите не са оранжеви,а бели матови,до колкото знам мигачите и на тези преди фейсливта пак са оранжеви ... иначе колата има външни забележки,вратата и е чукната,броните са охлузени и двете,отзад капака на багажника е бит от градушка,предния прозорец е сменян явно пише 98год. на него.Иначе по двигателя няма шумове,перката си включи нормално,малко е мудна наистина,но след 100 км/ч. си показва характера.Вътре интериора е запазен колкото за българските стандарти :) имаше леки омасления,но не на двигателя а отсрани сякаш под хидравликата,но не съм сигурен напълно,както и от другата страна... общо взето това е.Ще се радвам на мненията ви хондаджий :)

Редактирано от sashky86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги чакам мнения,колата може да ми я даде на добра цена...заслужава ли си това купе да го оправя и да се радвам на комфорна кола или да продължавам да чакам с надеждата че някой ден ще излезне нещо добро... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам колко добра цена ти дават за Сивик-а, но освен тези пари аз виждам и едни 2000лв, за да го подкараш (1000лв - боядисване, 500лв - документи и номера, 500лв - първоначално обслужване). И това от видяното по снимките, нищо чудно да искочи и нещо допълнително. Отделно си прави сметка колко е коректен търговеца, щом определя забележките по външния вид като "леки".Иначе хубаво си се ориентирал към модели, но честно казано и двата екземпляра не си заслужават парите.Акорда е много повече кола, но там всички разходи са по-високи. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз този сивик го игнорирах,сега се чудя за акорда.за 3000 лева ако го взема,и го пребоядисам и оправя вратата мисля че си заслужава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ето какво продадох аз за 2500 лв. Ти си направи сметка, дали си заслужава за 3000 лв този Акорд :)Honda Accord Coupe 2.2

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвоен съм и обмислям все още,иска ми се да го взема и да си го стегна и оправя както искам,но пък несъм сигурен дали си заслужава...идилия голяма.. ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като го стегнеш ще искаш да сложиш кожен салон, автопилот, някое друго магаре отгоре.......защо направо не потърсиш по-добре обурудван Акорд с по-голям двигател. Освен това аз кола с газова уредба не бих си купил......Агу-то гарантира сериозен пробег от една страна, а от друга смятай как я е подържал човек, който няма пари да си сипе гориво....... ;) . Отделно всички други косури, които създава наличието на втора горивна система в автомобила.....Успех!

Редактирано от xatamoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Значи принципно за мен няма значение дали е на газ или бензин,но аз съм за газовата уредба,понеже нямам възможност да храня бензин.Някой ден можеби ако взимам сериозна заплата,бих дал със кеф пари за кола с голям двигател и да си я карам на бенз,но на този етап газта си ми е приоритет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да ти се бъркам, ти си знаеш, но май не знаеш какво искаш.Хем да не харчи много, хем да е 100+ коня. :rolleyes: Защо не се огледаш за Сивик 1.5 Vtec-E? :hondarulez: Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....средното между Цивик и Акорд е Прелюд. Дори прелюда си е Акорд....Виж може да влезеш в сектата на Прелюдите пробвай един

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което ме спря да си купя Прелюд са българските пътища. Разкошна кола, стига да не я караш в България. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа разкошна кола за двама....сега я продавам и ми се плаче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се запалих по марката хонда от един приятел,който има Прелюд 5.Хареса ми количката,да за двама човека е със сигурност,макар и 4-ма да сме ходили до морето...иначе знам какво искам,харесват ми Акордите,както и Сивиците.Ясно ми е,че акорда гори,и за това искам да има или да мусложа газ,както и на сивик ако си взема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пак ще ме извинявяш, ама ако искаш да слагаш газ тая кола не е за теб.....та ти не можеш или не искаш да си позволиш да си сипваш каквото трябва гориво.....Независимо Сивик или Акорд. Разликата между двете коли е сериозна, само данъците и застраховките по Акорд са 300-500лв на година в повече сравнение със Сивик........Айде едни 1000-2000лв на година ще спестиш за гориво, ама дали ще си купиш нови гуми за 600-800 кинта? Или нов радиатор за 400? Да не продължавам нататък.... Замисли се дали въобще ти трябва кола и можеш ли да се грижиш за нея......

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее в първия ти пост като го прочетох това си замълчах, но ме провокира отново :) Имам една проста питанка - Колко струва застраховката и данъка на Акорда? 300-500 в ПОВЕЧЕ от на civic 125 коня ми се вижда паранормално едва ли не. Ясно е, че Акорда иска повече мангизи, ама нека все пак бъдем реалисти :rolleyes: За да не съм голословен... Ето какво показа бързата справка в един сайт за застраховане. Най-ниска цена на застраховка на сивика - 168 български лева. За акорда - 176.( и то в най-лошия случай, ако човека е под 24 години и съм посочил СТ за населено място за максимална точност) За данъка... 1 година и 11 коня разлика между двете - предполагам това са +/- едни 50 лева ама мааааксимум (и те ще дойдат от конете, а не от годината в случая - и двете са в група 10-15 годишни).

Редактирано от Трънчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xatamoto виж,аз кола имам от 3 години и си е на газ...ако ти имаш възможността да си подържаш колата на бензин,аз нямам :) И имам доста приятели,който са със коли 100 + коня,и те също са на газ...ами доволни са хората :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите на Акорд Купе са "F" серията на Хонда, която не се повлияа добре от газ. Такъв двигател се намира за от около 800 до към 1200 лв. Ти си сметни, колко ще излезе да смениш двигател след "n" брой километри. Дали инвестицията за ГИ + евентуален нов двигател + нерви си струва разликата и кефа от бензин. Според мен 2.0 Акорд на газ, няма да харчи под 14, 15/100 в града. Никой не опровергава другите марки как се държат на газ и колите на твоите приятели. Говорим за Акорд, че не става. Поне така казват. Има и хора с газово, нека се включат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една проста питанка - Колко струва застраховката и данъка на Акорда? 300-500 в ПОВЕЧЕ от на civic 125 коня ми се вижда паранормално едва ли не. Ясно е, че Акорда иска повече мангизи, ама нека все пак бъдем реалисти :rolleyes: За да не съм голословен... Ето какво показа бързата справка в един сайт за застраховане. Най-ниска цена на застраховка на сивика - 168 български лева. За акорда - 176.( и то в най-лошия случай, ако човека е под 24 години и съм посочил СТ за населено място за максимална точност) За данъка... 1 година и 11 коня разлика между двете - предполагам това са +/- едни 50 лева ама мааааксимум (и те ще дойдат от конете, а не от годината в случая - и двете са в група 10-15 годишни).

Доколкото разбрах човека се отказа от 125-коньовия Сивик. ;) Иначе си прав, разликата в данъка е 50-тина лева, в ГО още 10-20-30, в каското зависи, но пак поне 50лв ще е. А ако си вземе 90-коньов Сивик идваме на моето :D Карането на газ си има предимства и недостатъци, всеки сам си решава......Аз лично изразих някои притеснения около покупката на кола с АГУ, но може и да съм предубеден и да няма нищо такова....... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xatamoto, вземи покарай кола на газ няколко хиляди км и тогава говори. Стига сте били коне с капаци, газта това, газта онова! Имам две коли на газ, ЦР-В 99-та и Англичанка. Джипа е от 4 години на газ, англичанката от 2, като тя се кара на ръчка постоянно и минава с няколко хиляиди км. годишно повече от Цр-в-то. Проблеми нямам! Стига сте го боготворяли тоя бензин, особенно в нашата страна! Имам двама приятели с акорд 2.0 на газ и един е с метан. Проблеми с колите нямат. Вървят си доволно. Минали са вече повече от 60к км. Имам преки наблюдения над колите. Газовите на всички изброени до тук са обикновенно газово Ловато за 520лв. И стига с това, че нямал пари да я кара на газ, познаваш ли човека лично? Или щото иска да кара на газ е бедняк? Да ти кажа ли, че в Добрич имаме 2 хамара на газ и хората не е да са беднички. Додж рам с хеми мотор на метан, пича също не е окъсан и одърпан. Ама нали се сещаш, че не на всеки му е готино да дава по 2.50+ лв. за СМОТАНО гориво, което дори не отговаря на стандарта, а е със стандарт за Москвич от 80-те години. tazzz, дори и при евентуално скапване на мотора след "n" брой км. пак е по-ефтино. Мотора също се прави, не винаги се маха и слага нов. Я го сметни да кажем мотора евентуално се скапа след 100к км от слагането на газово. Дали не е избит? И да може и да се скапа след 2к км каране на газ, но не е доказано на практика че се скапва въобще. Поне аз не съм чул до сега, а и не съм видял във форума да изникне такава тема. А доколкото виждам газовите се увеличават всеки ден. Единствено мога да се съглася с вас, че кола на газ не се копува. Слагаш си я ти! Към колегата: Огледай се за по-добри екземпляри и задължително да не са с газ. Но все пак ти си решаваш! :) Успех с избора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изразените мнения.Ще почакам още и ще се огледам да видя дали няма да излезне нещо по добро :)П.С. междудругото на този Акорд който гледах,волана му беше доста запазен...дали е сменян или колата е карана в Италия повече извънградът,или кой знае какво но ми направи впечатление...чак се зачудих как 20 годишна кола има запазен волан... :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам такъв Сивик от 1 година вече и съм доволен от него, макар че е напълно стоков без подобрения за сега по него : )Успех с покупката. Поне си се насочил към правилната марка кола :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sashky86 - воланът е от естествена кожа и дори при 200k километра и 15 години каране изглежа почти като нов@Ganchev - аз имам Audi 80 1.8 с обикновена газова (заварено положение) и често оборотите се ебават. Прекъсва и тресе. Разликата м/у вървеж газ/бензин е космическа. Разходът е около 12/100 в града и около 10/100 извънграда. Имам Audi A6 1.8 turbo с ГИ Fobos (пак заварено) и постоянно гори датчици по електрониката, сменям филтри и почиствам системата доста често. Вървежа е ок, но колата е 180 к.с. Разхода около 18/100 в града и около 10-12/100 извън града. Еми не ми е приятно да отделям дори и веднъж месечно време за сервизи за газ, пълни с таксиджии.По темата. Колко харчи според вас Акорд на газ в града? Аз залагам на 15/100 при каране без да се мишкува. Това са 15 х 1.35 лв = около 20 лв за 100 км. А95 колко е сега, че карам Прелюда само с 98+? Май е към 2.40 лв нали? Ми при 10/100, прави 10 х 2.40 лв = 24 лв за 100 км. 4 лв разлика? А всичко друго?

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Акорда на газ 12-14л/100км ще ги харчи,на бенз 10-12... Сивиците под 10л/100км бенз не падат и те,на газ 11-13.Имам приятели със Сивици,ЦРХ-Дел Сол,Прелюд и т.н. горе долу знам колко горят.Съгласен съм със мнението,че ако ще е газ,по добре аз да си я сложа!Но на бензин,в тези времена,при тези цени на петрола...трябва да отделям поне 300 кинта месечно само за петрол :) Имам кола на газ както казах,двигателя ми е 1.8 mi 90 коня,харчи ми 10 градско,8 извънградско.тоест със 17-18 лева минавам 120-130 км.,зависи от карането:) Съгласен съм,че колата си е направена на бензин и на бензин трябва да се кара,но се съгласете че държавата ни не ни дава шанс..Аз лично откакто се качих в Акорда,останах повече от очарован-возията му е возия,широка кола макар и купе,мотора й е мотор...абе всичко е 6+.Лошото е,че от 4 месеца търся кола,гледах 3 сивика 6 ген. купе,1 акорд и досега нищо не ме грабва така че да кажа взимам я тази кола...дано имам късмет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и един въпрос....Акорд 96-97 год. след фейсливта койта са,всички ли са със кристален фар или не :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ganchev - аз имам Audi 80 1.8 с обикновена газова (заварено положение) и често оборотите се ебават. Прекъсва и тресе. Разликата м/у вървеж газ/бензин е космическа. Разходът е около 12/100 в града и около 10/100 извънграда. Имам Audi A6 1.8 turbo с ГИ Fobos (пак заварено) и постоянно гори датчици по електрониката, сменям филтри и почиствам системата доста често. Вървежа е ок, но колата е 180 к.с. Разхода около 18/100 в града и около 10-12/100 извън града. Еми не ми е приятно да отделям дори и веднъж месечно време за сервизи за газ, пълни с таксиджии.

При последното ми засичане на Сивика, ми даде 9 смесено! Карам я със 16-ки джанти 205/55 гума. През 2 дни я карам Добрич-Балчик-Добрич. С мен са още двама човека, единият е 60кг, другият е около 75-80, аз съм около 140. Имам бас каса в багажника. Километрите който минах бяха 110-115 не помня колко точно. Засичането беше празна бутилка, пълнене до горе, минаване на км и пълнене до горе пак. Добрич-Балчик са 40 км, обратно още 40, станаха 80, другите 30-35 са градско при ръчкане. Зареждам винаги от една и съща колонка.Хайде стига вече с оффтопика. И на двете горива винаги ще има привърженици. Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xatamoto, вземи покарай кола на газ няколко хиляди км и тогава говори. Стига сте били коне с капаци, газта това, газта онова! Имам две коли на газ, ЦР-В 99-та и Англичанка.

Колега, имал съм 2 коли на газ, карал съм ги общо около 6 години или 200к километра. Не мога да твърдя, че газта е лошо нещо, напротив. Но си има и недостатъци, които мен към момента не ме устройват. Вместо да ходя на настройка на ГИ-то предпочитам да ходя да бачкам и после да си сипя бензин. Но всеки си има глава на раменете и пари в джоба - да прави с тях каквото намери за добре ;) Айде със наздраве :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е,че всеки си има мнение и че има хора който "предпочитат" газ и такива който си тачат бенза.Аз също не съм голям фен на газта,знам какво прави и с двг-то и така нататък,просто моето лично мнение е такова,че аз засега искам на на газ,след време дай боже да имам възможността да си карам спокойно и с кеф на бенз :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@xatamoto - Дори и 90 коня да си вземе, застраховката му е 170 коня. Аз и за 1.3 плащам 170 ако става съпрос :) За данъка да е маааксимум 100 лв разликата шом се е отказал от vtec-a. А сега де, къде са 300-500 лв, къде са 100 питам аз и отговор не искам :) Акордионистите ще излезете по-голяма секта от рексистите и прелюдаджиите май. Златниии златни тия F серии. Иначе се радвам, че пича се е ориентирал правилно по отношение на горивото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...