Jump to content
Civic_6gen

Основен ремонт или смяна на двигател?

Recommended Posts

Колеги, моля за съвет, тъй като двигатела ми е за ремонт( сегменти, гумички и т.н.), се чудя дали да го правя или да си трансплантирам друг(същия), ако намеря читав?Мотора е D14A4!За ремонт ми препоръчаха Чавдар от Хаджи Димитър, ако някой има някакво инфо за него моля да сподели!За ремонт ми казаха 600 лв. за сегменти, основни лагери, гарнитури, гумички, + шлайф на главата, препасване на клапани и труд!Незнам как върви такъв двигател втора ръка за това се двоумя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втора ръка,колко ида изкара ще е по добре от тия 600 лева за д14ка.такъв двигател без скорости трябва да е 200 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дя ама тоз читавия новия дали след 10к няма да е за ремонт и той?Твоя поне ако го направи сигурен човек и с оригинални части поне ще знаеш че мотора ти е пушка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има по добри майстори за хонди от Чавдар.По добре си намери читав втора употреба без периферията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая цена за ремонт кой ти я обади? Естествено, че е по-добре да си направиш твоя мотор. Колко според теб струва сваляне/качване на мотор? Ами в КАТ, нали трябва да смениш талона...Чавдар работи качествено и на добри цени, тествано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещото което ме спира, за купя d15z6 e, че първо, парите ми се виждам много, и другото което е този двигател си иска ГИ, а нямам толкова средства, D14 си я карам с най-обикновено газово, лично сам го слагал и за сега си върви идеално( да чукам на дърво)! А за споменатия Чавдар, човека е познат на мой колега, знам, че има магазин за японски части, и се предполага, че знае кое става и кое не!Нека който има впечатления от него да сподели, добри или лоши!Мерси предварително! :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая цена за ремонт кой ти я обади? Естествено, че е по-добре да си направиш твоя мотор. Колко според теб струва сваляне/качване на мотор? Ами в КАТ, нали трябва да смениш талона...Чавдар работи качествено и на добри цени, тествано.

Понеже ми се занимава с колегата ще го прехварлим за един ден мах. това не е проблем, въпросът е кое е по-добрият избор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизираш двигателя и пееш :) За Чавдар съм ти дал мнение вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С втора употреба мотор няма да си сигурен дали е наред всичко по него,и да има добра компресия на цилиндрите ,не може да знаеш дали маслените сегменти не са свършили!Отворете твоя мотор ,измий си го с мерак отвътре ,прегледайте всичко как е що е и смени каквото трябва напасни си перфект клапаните и затваряш и караш нов сигурен мотор.Аз разбирам да имаш спукан блок или глава или друга голяма повреда че да го хвърляш този ,а ти за някви консумативи нов двигател ще взимаш дет може да е по-голям курник от твоя ама късно да го разбереш.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих си ремонтирал моя. Ако твоят няма някакви тежки повреди е безумно да сменяш с нов, особено ако не можеш да го видиш в действие. Добре ремонтиран двигател ще: върви повече, харчи по-малко, бъде безпроблемен докато караш колата. Помни, малката икономия почти винаги ти струва повече. Успех, каквото и да избереш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може едно д15б2 да си вземеш, за обикновена газ май това е твоя двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли каква е разликата между D14a4 и D14z2, най-вече ме интересува, дали компютрите са еднакви, и дали мога да си сложа мойте всмукателни и изпускателни колектори, тоест да сложа гола z2, a другото от а4?Гледах каталожните данни и на двата мотора, z2 e 112 Nm при 3000 оборота в минута, a a4 124 Nm при 4800 оборота в минута, дали ще има няква разлика във вървежа и поведението като цяло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли каква е разликата между D14a4 и D14z2, най-вече ме интересува, дали компютрите са еднакви, и дали мога да си сложа мойте всмукателни и изпускателни колектори, тоест да сложа гола z2, a другото от а4?Гледах каталожните данни и на двата мотора, z2 e 112 Nm при 3000 оборота в минута, a a4 124 Nm при 4800 оборота в минута, дали ще има няква разлика във вървежа и поведението като цяло?

Май някъде гледах,че единия е с Р28, а другия с Р30, някой има ли идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно да е с такова ЕЦУ ;)А4 до колкото си спомням е ОБД2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z2Found in:1999–2000 Honda Civic 1.4i EJ9 (European Market)Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)Compression : 9.1:1ECU code: P3XPower : 90 hp (55.9 kW, 90.0 ps) @ 5700 RPM also 90 hpTorque : 82.60 ft·lbf (11.42 kg/m, 112 Nm) @ 3000 rpmValvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTECRedline : 6800 RPMFuel cut: 7200 RPMFuel Control : OBD2-a, DPFI (SFi – Simplified Fuel injection), 1+3 2+4 injectors thrown togetherTransmission: S40D14A4Found in:1996–1998 Honda Civic 1.4iS EJ9 (European Market)Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)Compression : 9.2:1Piston code: P3YPiston Compression height: 29.5mmPiston dish volume: -5.4ccECU code: P3YBig-end bore: 43 mmRod length(center to center): 138mmPower : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6400 rpmTorque : 91.46 ft·lbf (12.64 kg/m, 124 Nm) @ 4800 rpmValvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)Red line : 6800 RPMFuel cut: 7200 RPMFuel Control : OBD2-a, DPFI (SFi – Simplified Fuel injection), 1+3 2+4 injectors thrown togetherTransmission : S40 (or S4PA for 4AT)Deck Height : 207mmпритеснява ме това което пише на ECU CODE, нямам идеа какво значи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на ЕЦУ-то. Само не разбрах защо е тази въртележка на моторите ? За едни сегменти ;)Сменяй ги ,и поне ще знаеш в какво състояние ти е двигателя,вземеш ли някой друг е скрита картинка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година и аз бях изправен пред същия въпрос.В края на краищата направих това,което трябваше на моя мотор: смяна сегменти,биелни лагери,профилактика на главата и сега имам нов двигател.Единствения проблем би могло да бъде ако се установи ръб,когато се отвори мотора.Иначе всички са прави,че не се знае ако вземеш друг двигател в какво състояние е.И да отидеш при проверен майстор,че този ремонт е най-сериозния.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, в крайна сметка и аз реших да си направя моя мотор, само да събера малко лев и отивам при Чавдар, да ми направи д14-ката новичка! :honda::plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си решил и си спестяваш доста разходки до кат и нерви разбира се при регистрацията на новия мотор,който в последствие може да се окаже пълен кенеф!Стягайте мотора ти под твой надзор и контрол на всички действия и операции по ремонта от съображения за сигурност и после пълен напред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление това с надзора незнам как ще се получи, защото живея в Младост, работя в Герман, а майстора е в Хаджи Димитър, така, че май ще трябва да му се доверя изцяло за съжаление, дано излезе точен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...